Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugs en je lichaam.

Drugs en je lichaam.

66 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat haal/heb jij altijd in huis voor de "day after"?

Wat mag er absoluut niet ontbreken in je huis, voor als je weer moet herstellen van je drugsuitspattingen? Nooit verkeerd om via je medegebruikers weer wat handige (nieuwe) ideetjes op te doen, dacht ik zo... :wink: Laat ik dan maar eens met een paar beginnen!

- Drinkontbijtjes
- Vers fruit (bananen, mango, ananas, pitloze druiven en mandarijntjes doen het altijd goed bij mij)
- (Verse) sapjes
- Spirulina tabletjes
- Magnesium tabletten
- Extra sterke vitamine-c (bruis)tabletten
- L-tryptofaan capsules
- Extra sterke valeriaan capsules en/of druppels
- Volkoren crackers
- Vruchten kwarkjes
- Drink bouillon (Opkikkers, cup-a-soup)

En heeeel veel sigaretten, maar dat is alleen dan weer niet zo gezond... :wink:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Wat haal/heb jij altijd in huis voor de "day after"?

Inderdaad, goedemorgen drinkontbijt. Een kom Special K met melk of yogurt doet het ook altijd goed, het liefst melkchocoladesmaak. Verder eet ik dan meestal vooral salades; m'n lievelingsmaaltijdsalade is:

Buffelmozarella, cherrytomaatjes, rucola, kappertjes, croutons, en tamarillo, met een gember-mangodressing.

Verder heel veel vitamine C, 5-HTP indien ik MDMA heb gebruikt. Verder is een warm bad goed, en bananen vind ik ook erg fijn. Soms een thermoskan chai of kruidenthee meenemen naar het park, en daar wat gaan lezen als het fijn weer is. Ook een centrum multivitamine is fijn. Versgeperst sinasappelsap en zelfgemaakte smoothies = lekker.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Wat haal/heb jij altijd in huis voor de "day after"?

ik haal eigenlijk nooit iets, ik kijk s'morgens meestal in de kast om te ondekken dat er geen hagelslag is of zo.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Wat haal/heb jij altijd in huis voor de "day after"?

wiet
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Wat haal/heb jij altijd in huis voor de "day after"?

Chocoladekoekjes
Valeriaanthee
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Wat haal/heb jij altijd in huis voor de "day after"?

helemaal niets
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Wat haal/heb jij altijd in huis voor de "day after"?

Vitamine c bruistabletten, multivitamine, drinkontbijt en fruit heb ik dan wel in huis!
Verder voldoende (gezond) eten, zodat ik die dag niet ongezond hoef te eten bij de snackbar
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Wat haal/heb jij altijd in huis voor de "day after"?

Marla Singer zei:
Wat mag er absoluut niet ontbreken in je huis, voor als je weer moet herstellen van je drugsuitspattingen? Nooit verkeerd om via je medegebruikers weer wat handige (nieuwe) ideetjes op te doen, dacht ik zo... :wink: Laat ik dan maar eens met een paar beginnen!

- Drinkontbijtjes
- Vers fruit (bananen, mango, ananas, pitloze druiven en mandarijntjes doen het altijd goed bij mij)
- (Verse) sapjes
- Spirulina tabletjes
- Magnesium tabletten
- Extra sterke vitamine-c (bruis)tabletten
- L-tryptofaan capsules
- Extra sterke valeriaan capsules en/of druppels
- Volkoren crackers
- Vruchten kwarkjes
- Drink bouillon (Opkikkers, cup-a-soup)

En heeeel veel sigaretten, maar dat is alleen dan weer niet zo gezond... :wink:
Klik om te vergroten...

Hoewel ik niet zo vaak een 'day after' heb, is dit zo ongeveer exact wat ik haal als het wel weer zover is, zelfs de fruitsoorten zijn hetzelfde haha.. Alleen ook nog 5-HTP en waarschijnlijk ook wel wat blowgoed.
Spirulinapoeder in een kwarkje, ook check, en crackers omdat die gewoon lekkerder zijn dan brood :)
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Wat haal/heb jij altijd in huis voor de "day after"?

Kiwi, water en waterijsjes.. :grin:

En vooral lekker relaxen :)
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Wat haal/heb jij altijd in huis voor de "day after"?

Marla Singer zei:
- Spirulina tabletjes
- Magnesium tabletten
- Extra sterke vitamine-c (bruis)tabletten
- L-tryptofaan capsules
- Extra sterke valeriaan capsules en/of druppels
Klik om te vergroten...
:openmouth: Weet niet of dat nou veel beter is dan die sigaretten hoor.

Ik: banannen en goed morgen drink ontbijt als ik niet vergeten ben het te kopen. En anders gewoon wat ik altijd in huis heb, frikandellen, brood (ham/kaas/eieren), pizza, sinaasappelsap, cola.

Als ik zoveel last had van de after dat het me ertoe zou brengen stapels pillen te kopen, zou ik toch serieus overwegen compleet te stoppen met drugs.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: Wat haal/heb jij altijd in huis voor de "day after"?

Ik heb niets speciaals daarvoor in huis denk ik, ik doe gewoon de dingen die ik normaal doe alleen drink ik wat meer.
I
IrieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: Wat haal/heb jij altijd in huis voor de "day after"?

Fruit, fruit en nog eens fruit (liefst meloenen, bananen, mango, pittenloze druiven indeed, maar ook een peer kan lekker smaken).

En een hoop filmpjes om de dag door te komen (zeker in de winter, in de zomer staat er een fikse wandeling op het menu, zodat ik tenminste daarvan moe ben, en me niet alleen loom voel door de day-before).

ow, en ijsjes!!!! mjammjam ...

Maar meestal heb ik ook echt zin in iets zout, en dan loop ik nog snel naar de winkel voor chips, om het me daarna te beklagen (want ik eet geen chips, ik vreet chips!)

En daarnaast een hoop gejammer naar mijn vriendje toe, schreeuwend om aandacht, een knuffel, een streeltje ... want ik voel me zooooo eeeeenzaaaaaaam (ik kan echt zielig zijn, vooral na xtc/mdma)
Na LSD / 2cb is het juist heel wat anders, dan voel ik me herboren, kan ik de wereld wel omarmen ... dus de keuze is voor mij gemaakt ... 2cb / Lsd is my game!
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: Wat haal/heb jij altijd in huis voor de "day after"?

multivitamine tabletten krachtig,(400%van de adh)
5HTP capsules,
apelsientje sinaasappel/perzik dubbel drank (dat gaat er altijd in, hoe verrot je maag ook is)
fruit,
en voor de rest probeer ik altijd een stevige maltijd te eten, alhoewel het moeilijk is af en toe, is het echt een enorme opkikker.
festini ijsjes :hearteyes:
voor de rest altijd genoeg sigaretten en wiet, maar dat is niet gezond :P
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: Wat haal/heb jij altijd in huis voor de "day after"?

Ik zorg er altijd voor dat ik genoeg fruit, melk, en brood/krentenbollen heb. Verder ook tabak en graag wat hasj of wiet.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: Wat haal/heb jij altijd in huis voor de "day after"?

klinkt ranzig, maar met een kater in je hoofd is het een goddelijk drankje(helpt ook tegen verstrooide maag)

ingredienten:

glas tomatensap
eetlepel ketchup
eetlepel suiker
peper/zout (mespuntje)
theelepel tabasco
goed roeren.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: Wat haal/heb jij altijd in huis voor de "day after"?

Wacky zei:
Marla Singer zei:
- Spirulina tabletjes
- Magnesium tabletten
- Extra sterke vitamine-c (bruis)tabletten
- L-tryptofaan capsules
- Extra sterke valeriaan capsules en/of druppels
Klik om te vergroten...
:openmouth: Weet niet of dat nou veel beter is dan die sigaretten hoor.

Ik: banannen en goed morgen drink ontbijt als ik niet vergeten ben het te kopen. En anders gewoon wat ik altijd in huis heb, frikandellen, brood (ham/kaas/eieren), pizza, sinaasappelsap, cola.

Als ik zoveel last had van de after dat het me ertoe zou brengen stapels pillen te kopen, zou ik toch serieus overwegen compleet te stoppen met drugs.
Klik om te vergroten...

In pizza's en frikadellen zitten nou niet echt bepaald de vitamines die je nodig hebt, na een stevig nachtje doorknallen op de drugs. Het is uiteraard ook weer niet goed om alleen supplementen te slikken en daarom zorg ik daarnaast ook dat ik voldoende vezels en eiwitten uit vast voedsel haal. Maar daarom kan het nog geen kwaad om het een beetje extra aan te vullen met wat pilletjes.... Alleen al het oproken van een pakje sigaretten in een nacht bijvoorbeeld, is al echt een ware aanslag op je vitamine c opslag! Een bruistablet van 1000 mg kan je lichaam dan goed gebruiken, wil je je weerstand een beetje op peil houden. Wat je evt te veel aan vitamines hebt binnengekregen, pis je gewoon wel weer uit.
Die magnesium doet het verder wonderbaarlijk goed bij speedkrampen en die l-tryptofaan zorgt dat je serotonine wat sneller op peil is. Door die valeriaan slaap ik gewoon wat vaster/lekkerder na afloop en die spirulina slik ik sowieso al dagelijks.



OT: slakkenslijm creme is trouwens ook een aanrader, wil je je huid een beetje mooi houden icm drugsgebruik. Vooral alcohol, speed en xtc kunnen je huid flink uitdrogen. Je moet je even over het feit heen zetten, dat je door slakken geproduceerd slijm op je gezicht smeert, maar dit is echt een wondermiddeltje!!
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: Wat haal/heb jij altijd in huis voor de "day after"?

Ik heb meestal genoeg aan mijn bed, wat films en veel drinken.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: Wat haal/heb jij altijd in huis voor de "day after"?

Het liefste sportdrank, AA/Extran etc.
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: Wat haal/heb jij altijd in huis voor de "day after"?

@ Marla, wij gaan een keer samen boodschapjes doen!
J
JoekeBouwsemaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: Wat haal/heb jij altijd in huis voor de "day after"?

Ik eet elke dag spirulina en chlorella poeder, smaakt naar vissenvoer maar je wordt helemaal ontgiftigd lijkt wel. Ook na krachttraining heb ik het gevoel dat ik sneller herstel. Aanrader!

Verder fruit, fruitsap, een bank en een 360 voor mijn 'day-after'. Ik drug mezelf niet zo vaak helemaal naar de kk. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."