Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugs en je lichaam.

Drugs en je lichaam.

66 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Wat haal/heb jij altijd in huis voor de "day after"?

Ik heb niets speciaals daarvoor in huis denk ik, ik doe gewoon de dingen die ik normaal doe alleen drink ik wat meer.
I
IrieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Wat haal/heb jij altijd in huis voor de "day after"?

Fruit, fruit en nog eens fruit (liefst meloenen, bananen, mango, pittenloze druiven indeed, maar ook een peer kan lekker smaken).

En een hoop filmpjes om de dag door te komen (zeker in de winter, in de zomer staat er een fikse wandeling op het menu, zodat ik tenminste daarvan moe ben, en me niet alleen loom voel door de day-before).

ow, en ijsjes!!!! mjammjam ...

Maar meestal heb ik ook echt zin in iets zout, en dan loop ik nog snel naar de winkel voor chips, om het me daarna te beklagen (want ik eet geen chips, ik vreet chips!)

En daarnaast een hoop gejammer naar mijn vriendje toe, schreeuwend om aandacht, een knuffel, een streeltje ... want ik voel me zooooo eeeeenzaaaaaaam (ik kan echt zielig zijn, vooral na xtc/mdma)
Na LSD / 2cb is het juist heel wat anders, dan voel ik me herboren, kan ik de wereld wel omarmen ... dus de keuze is voor mij gemaakt ... 2cb / Lsd is my game!
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Wat haal/heb jij altijd in huis voor de "day after"?

multivitamine tabletten krachtig,(400%van de adh)
5HTP capsules,
apelsientje sinaasappel/perzik dubbel drank (dat gaat er altijd in, hoe verrot je maag ook is)
fruit,
en voor de rest probeer ik altijd een stevige maltijd te eten, alhoewel het moeilijk is af en toe, is het echt een enorme opkikker.
festini ijsjes :hearteyes:
voor de rest altijd genoeg sigaretten en wiet, maar dat is niet gezond :P
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Wat haal/heb jij altijd in huis voor de "day after"?

Ik zorg er altijd voor dat ik genoeg fruit, melk, en brood/krentenbollen heb. Verder ook tabak en graag wat hasj of wiet.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Wat haal/heb jij altijd in huis voor de "day after"?

klinkt ranzig, maar met een kater in je hoofd is het een goddelijk drankje(helpt ook tegen verstrooide maag)

ingredienten:

glas tomatensap
eetlepel ketchup
eetlepel suiker
peper/zout (mespuntje)
theelepel tabasco
goed roeren.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Wat haal/heb jij altijd in huis voor de "day after"?

Wacky zei:
Marla Singer zei:
- Spirulina tabletjes
- Magnesium tabletten
- Extra sterke vitamine-c (bruis)tabletten
- L-tryptofaan capsules
- Extra sterke valeriaan capsules en/of druppels
Klik om te vergroten...
:openmouth: Weet niet of dat nou veel beter is dan die sigaretten hoor.

Ik: banannen en goed morgen drink ontbijt als ik niet vergeten ben het te kopen. En anders gewoon wat ik altijd in huis heb, frikandellen, brood (ham/kaas/eieren), pizza, sinaasappelsap, cola.

Als ik zoveel last had van de after dat het me ertoe zou brengen stapels pillen te kopen, zou ik toch serieus overwegen compleet te stoppen met drugs.
Klik om te vergroten...

In pizza's en frikadellen zitten nou niet echt bepaald de vitamines die je nodig hebt, na een stevig nachtje doorknallen op de drugs. Het is uiteraard ook weer niet goed om alleen supplementen te slikken en daarom zorg ik daarnaast ook dat ik voldoende vezels en eiwitten uit vast voedsel haal. Maar daarom kan het nog geen kwaad om het een beetje extra aan te vullen met wat pilletjes.... Alleen al het oproken van een pakje sigaretten in een nacht bijvoorbeeld, is al echt een ware aanslag op je vitamine c opslag! Een bruistablet van 1000 mg kan je lichaam dan goed gebruiken, wil je je weerstand een beetje op peil houden. Wat je evt te veel aan vitamines hebt binnengekregen, pis je gewoon wel weer uit.
Die magnesium doet het verder wonderbaarlijk goed bij speedkrampen en die l-tryptofaan zorgt dat je serotonine wat sneller op peil is. Door die valeriaan slaap ik gewoon wat vaster/lekkerder na afloop en die spirulina slik ik sowieso al dagelijks.



OT: slakkenslijm creme is trouwens ook een aanrader, wil je je huid een beetje mooi houden icm drugsgebruik. Vooral alcohol, speed en xtc kunnen je huid flink uitdrogen. Je moet je even over het feit heen zetten, dat je door slakken geproduceerd slijm op je gezicht smeert, maar dit is echt een wondermiddeltje!!
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Wat haal/heb jij altijd in huis voor de "day after"?

Ik heb meestal genoeg aan mijn bed, wat films en veel drinken.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Wat haal/heb jij altijd in huis voor de "day after"?

Het liefste sportdrank, AA/Extran etc.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Iedere dag een multivitamine te slikken :wink:
K
KermitLid
01-01-2024, 00:00
#10
Drugs maken je lichaam kapot aan de ene kant, maar toch blijven we het doen.
De boodschap is dus om je lichaam goed te onderhouden en gezond te leven.

Hou jij daar rekening mee? En zo ja hoe?

Ikzelf doe aan lopen en krachttraining, drink minimum 2 liter water per dag en probeer 2stukken fruit te eten per dag.
Daarnaast denk ik er over na om deze vitaminen te slikken.
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#11
-voldoende fruit en groente eten
-beweging
-gezond verstand gebruiken (als je de dag zelf al veel hebt gebruikt weten wanneer te stoppen)
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik sport ook meeeeeer dan genoeg, drink genoeg eet genoeg. Neem ook vitamines en trouwens ik zou niet je vitamines halen bij een smartshop die zijn naar mijn weten over het algemeen een stuk duurder dan bijvoorbeeld de etos. maar ik kan er hier ook heel erg naast zitten hoor maar dat denk ik zelf.
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mja als je gewoon je lichaam op peil houd qua vitamine, boustoffen etc. en niet de hele week door vaagd lijkt er me relatief weinig aan de hand met gebruik. zo lang 't maar niet elke dag wordt..
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik sport 4 keer in de week (voetbal en fitness) en ik drink veel water. Ook doe ik veel denkspelletjes (schaken enzo), maar niet per se met het idee dat ik mn lichaam wil onderhouden. Ik vind het gewoon leuk om te doen, het is nodig zodat ik niet te zwaar wordt en ik moet mn agressie kwijt met het sporten.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#15
Er bestaat al een soort gelijk topic, ik zal deze even samenvoegen...
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mij lijkt dat altijd een beetje onzin. Zuip alleen een hoop sinaasappelsap als ik de avond ervoor dronken geweest ben, maar daar zit niet echt een gedachte achter (behalve dat ik dan ontzettende trek in sinaasappelsap heb).
K
KermitLid
01-01-2024, 00:00
#17
KlaasVaak zei:
Mij lijkt dat altijd een beetje onzin. Zuip alleen een hoop sinaasappelsap als ik de avond ervoor dronken geweest ben, maar daar zit niet echt een gedachte achter (behalve dat ik dan ontzettende trek in sinaasappelsap heb).
Klik om te vergroten...

Hoezo onzin?
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#18
Kermit zei:
KlaasVaak zei:
Mij lijkt dat altijd een beetje onzin. Zuip alleen een hoop sinaasappelsap als ik de avond ervoor dronken geweest ben, maar daar zit niet echt een gedachte achter (behalve dat ik dan ontzettende trek in sinaasappelsap heb).
Klik om te vergroten...

Hoezo onzin?
Klik om te vergroten...
Nou ja, of dat nou echt helpt zo'n heel schema maken met supplementen en alles. Beetje overdreven denk ik.
K
KermitLid
01-01-2024, 00:00
#19
KlaasVaak zei:
Kermit zei:
KlaasVaak zei:
Mij lijkt dat altijd een beetje onzin. Zuip alleen een hoop sinaasappelsap als ik de avond ervoor dronken geweest ben, maar daar zit niet echt een gedachte achter (behalve dat ik dan ontzettende trek in sinaasappelsap heb).
Klik om te vergroten...

Hoezo onzin?
Klik om te vergroten...
Nou ja, of dat nou echt helpt zo'n heel schema maken met supplementen en alles. Beetje overdreven denk ik.
Klik om te vergroten...

Wie heeft het nu over een schema met supplementen?
Gewoon genoeg water drinken per dag en fruit eten doet ook al veel.
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#20
crocodile zei:
Ik geloof in het zelfverzoring, in een gebalanceerd dieet,en een inspannende trainingsroutine.

Als mijn gezicht 's ochtends een beetje opgeblazen is doe ik een icepack over mijn gezicht, terwijl ik mijn buikspiercrunches doe. Ik kan er 1000 nu. Nadat ik het icepack weghaal, gebruik ik een diepe porien reinigende lotion. in de douche gebruik ik een water-geactiveerde gel cleanser, gevolgd door een honing-amandel lichaamsscrub.Voor mijn gezicht gebruik ik een peeling scrub.

Daarna doe ik een gezichtsmasker van muntkruiden op, die ik 10 minuten laat zitten terwijl ik de rest van mijn routine voorbereid.

Ik gebruik altijd een aftershave lotion zonder alcohol, want alcohol droogt de huid uit en doe je er ouder uitzien. Daarna moisturizer, gevolgd door een anti-aging oogbalsem, en uiteindelijk een vochtinbrengende dagcreme.
Klik om te vergroten...
Heb jij nog vrije tijd?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."