Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugs en je lichaam.

Drugs en je lichaam.

66 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
k
knowwhatyoudoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Wat haal/heb jij altijd in huis voor de "day after"?

koffie met suuker :sunglasses: en verder nix anders....
S
SeatbeltLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Wat haal/heb jij altijd in huis voor de "day after"?

Als ik na een leuke avond wakker word met een ka-kk gevoel is het eerste wat ik doe een mooie pitoe rollen en daarvan gaan genieten in combinatie met een heerlijk krentenbolletje, die van de Super de Boer kan ik erg aanraden die hebben soms zon lekker roomboterlaagje er tussen mjam mjam, ja ik smikkel wat af
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Wat haal/heb jij altijd in huis voor de "day after"?

Seatbelt zei:
Als ik na een leuke avond wakker word met een ka-kk gevoel is het eerste wat ik doe een mooie pitoe rollen en daarvan gaan genieten in combinatie met een heerlijk krentenbolletje, die van de Super de Boer kan ik erg aanraden die hebben soms zon lekker roomboterlaagje er tussen mjam mjam, ja ik smikkel wat af
Klik om te vergroten...

:mrgreen: LOL, wat grappig!
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Wat haal/heb jij altijd in huis voor de "day after"?

Neem niets anders in huis dan rust.
rust vind ik het beste werken
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Wat haal/heb jij altijd in huis voor de "day after"?

Marla Singer zei:
Seatbelt zei:
Als ik na een leuke avond wakker word met een ka-kk gevoel is het eerste wat ik doe een mooie pitoe rollen en daarvan gaan genieten in combinatie met een heerlijk krentenbolletje, die van de Super de Boer kan ik erg aanraden die hebben soms zon lekker roomboterlaagje er tussen mjam mjam, ja ik smikkel wat af
Klik om te vergroten...

:mrgreen: LOL, wat grappig!
Klik om te vergroten...

Awesome vreetkikker :tearsofjoy:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Wat haal/heb jij altijd in huis voor de "day after"?

Ik neem dit elke dag als extraatje in: 1000mg vitamine c, multi vitamine en visolie capsule
XTC: 5-HTP
Speed: L-tyrosine
K
KermitLid
01-01-2024, 00:00
#7
Drugs maken je lichaam kapot aan de ene kant, maar toch blijven we het doen.
De boodschap is dus om je lichaam goed te onderhouden en gezond te leven.

Hou jij daar rekening mee? En zo ja hoe?

Ikzelf doe aan lopen en krachttraining, drink minimum 2 liter water per dag en probeer 2stukken fruit te eten per dag.
Daarnaast denk ik er over na om deze vitaminen te slikken.
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#8
-voldoende fruit en groente eten
-beweging
-gezond verstand gebruiken (als je de dag zelf al veel hebt gebruikt weten wanneer te stoppen)
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik sport ook meeeeeer dan genoeg, drink genoeg eet genoeg. Neem ook vitamines en trouwens ik zou niet je vitamines halen bij een smartshop die zijn naar mijn weten over het algemeen een stuk duurder dan bijvoorbeeld de etos. maar ik kan er hier ook heel erg naast zitten hoor maar dat denk ik zelf.
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mja als je gewoon je lichaam op peil houd qua vitamine, boustoffen etc. en niet de hele week door vaagd lijkt er me relatief weinig aan de hand met gebruik. zo lang 't maar niet elke dag wordt..
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik sport 4 keer in de week (voetbal en fitness) en ik drink veel water. Ook doe ik veel denkspelletjes (schaken enzo), maar niet per se met het idee dat ik mn lichaam wil onderhouden. Ik vind het gewoon leuk om te doen, het is nodig zodat ik niet te zwaar wordt en ik moet mn agressie kwijt met het sporten.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#12
Er bestaat al een soort gelijk topic, ik zal deze even samenvoegen...
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mij lijkt dat altijd een beetje onzin. Zuip alleen een hoop sinaasappelsap als ik de avond ervoor dronken geweest ben, maar daar zit niet echt een gedachte achter (behalve dat ik dan ontzettende trek in sinaasappelsap heb).
K
KermitLid
01-01-2024, 00:00
#14
KlaasVaak zei:
Mij lijkt dat altijd een beetje onzin. Zuip alleen een hoop sinaasappelsap als ik de avond ervoor dronken geweest ben, maar daar zit niet echt een gedachte achter (behalve dat ik dan ontzettende trek in sinaasappelsap heb).
Klik om te vergroten...

Hoezo onzin?
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#15
Kermit zei:
KlaasVaak zei:
Mij lijkt dat altijd een beetje onzin. Zuip alleen een hoop sinaasappelsap als ik de avond ervoor dronken geweest ben, maar daar zit niet echt een gedachte achter (behalve dat ik dan ontzettende trek in sinaasappelsap heb).
Klik om te vergroten...

Hoezo onzin?
Klik om te vergroten...
Nou ja, of dat nou echt helpt zo'n heel schema maken met supplementen en alles. Beetje overdreven denk ik.
K
KermitLid
01-01-2024, 00:00
#16
KlaasVaak zei:
Kermit zei:
KlaasVaak zei:
Mij lijkt dat altijd een beetje onzin. Zuip alleen een hoop sinaasappelsap als ik de avond ervoor dronken geweest ben, maar daar zit niet echt een gedachte achter (behalve dat ik dan ontzettende trek in sinaasappelsap heb).
Klik om te vergroten...

Hoezo onzin?
Klik om te vergroten...
Nou ja, of dat nou echt helpt zo'n heel schema maken met supplementen en alles. Beetje overdreven denk ik.
Klik om te vergroten...

Wie heeft het nu over een schema met supplementen?
Gewoon genoeg water drinken per dag en fruit eten doet ook al veel.
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#17
crocodile zei:
Ik geloof in het zelfverzoring, in een gebalanceerd dieet,en een inspannende trainingsroutine.

Als mijn gezicht 's ochtends een beetje opgeblazen is doe ik een icepack over mijn gezicht, terwijl ik mijn buikspiercrunches doe. Ik kan er 1000 nu. Nadat ik het icepack weghaal, gebruik ik een diepe porien reinigende lotion. in de douche gebruik ik een water-geactiveerde gel cleanser, gevolgd door een honing-amandel lichaamsscrub.Voor mijn gezicht gebruik ik een peeling scrub.

Daarna doe ik een gezichtsmasker van muntkruiden op, die ik 10 minuten laat zitten terwijl ik de rest van mijn routine voorbereid.

Ik gebruik altijd een aftershave lotion zonder alcohol, want alcohol droogt de huid uit en doe je er ouder uitzien. Daarna moisturizer, gevolgd door een anti-aging oogbalsem, en uiteindelijk een vochtinbrengende dagcreme.
Klik om te vergroten...
Heb jij nog vrije tijd?
c
crocodileLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik geloof in het zelfverzoring, in een gebalanceerd dieet,en een inspannende trainingsroutine.

Als mijn gezicht 's ochtends een beetje opgeblazen is doe ik een icepack over mijn gezicht, terwijl ik mijn buikspiercrunches doe. Ik kan er 1000 nu. Nadat ik het icepack weghaal, gebruik ik een diepe porien reinigende lotion. in de douche gebruik ik een water-geactiveerde gel cleanser, gevolgd door een honing-amandel lichaamsscrub.Voor mijn gezicht gebruik ik een peeling scrub.

Daarna doe ik een gezichtsmasker van muntkruiden op, die ik 10 minuten laat zitten terwijl ik de rest van mijn routine voorbereid.

Ik gebruik altijd een aftershave lotion zonder alcohol, want alcohol droogt de huid uit en doe je er ouder uitzien. Daarna moisturizer, gevolgd door een anti-aging oogbalsem, en uiteindelijk een vochtinbrengende dagcreme.
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#19
Porno :grin:.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: Wat haal/heb jij altijd in huis voor de "day after"?

helemaal niets

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."