Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete sigarettenmerk?

Favoriete sigarettenmerk?

153 antwoorden
33 weergaven
18-5-2026
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Die ene waar de meeste naar smaken vind ik wel chill.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zet deze even in drugs algemeen, omdat het hier om een genotmiddel gaat.
L
LaunchedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vanaf de eerste camel sigaret alleen nog camel gekocht, na een tijd op camel shag overgestapt en nu mijn tanden eindelijk mooi geel zijn weer aan de camel filters...

peace
1
1percentLid
01-01-2024, 00:00
#4
veel lucky-liefhebbers hier :)

ikzelf rook ook het liefst lucky's, en soms zware van nelle als ik zin heb om te draaien
y
yaaawLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lucky en als ik filters moe ben drum shag... Trek vrijwel alle sigaretten behalve Camel.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Geen 1, ik rook niet.
K
KlaaraLid
01-01-2024, 00:00
#7
zelf koop ik altijd gauloises, rook ook vaak een peuk van mn (nieuwe :hearteyes: ) vriend mee, erg lekker ook: west.

en als ik shag rook doe dan maar 'brandaris daar gaat je salaris'

edit: en camel smaakt naar karton :P
d
duimpjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Chris Pontius zei:
Geen 1, ik rook niet.
Klik om te vergroten...

Goede toevoeging aan dit topic
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#9
Marlboro medium, toen ik nog rookte. :)

Oja en Tigra (filters wel te verstaan)!
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Winston!!!!
S
SeatbeltLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zowiezo dat de blauwe golo's de lekkerste peuken zijn, hier proef je tenminste nog wat van :hearteyes:

Maar als ik niet op party's ben rook ik gewoon: Zware Van Nelle, af en toe knal ik er een Javaanse Jongens Deluxe of Van Nelle Export doorheen :grin:
:rock:
N
NitrouzLid
01-01-2024, 00:00
#12
Sigaretten: Gauloises, Lucky Strike, Djarum
Shag: Javaanse jongens :stoned:
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dreuge zei:
Winston!!!!
Klik om te vergroten...

Zeker lekker inderdaad, terwijl ik dit typ steek ik een lekker Winstonnetje op :grin:
H
Hunter S TLid
01-01-2024, 00:00
#14
Lucky! :hearteyes:

of soms pall mall als de lucky strikes op mn werk zijn uitverkocht xD

Ik vind het zeker lekkerder dan andere merken en het is ook handiger om 1 merk te kiezen anders ben je telkens als je peuken moet halen bezig met nadenken wat je zal nemen terwijl het niet heel erg veel uitmaakt.. De luckies zijn wel fijn weer als enige duurder geworden, altijd leuk... :smoke:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Lucky strike rook ik momenteel. Vroeger altijd chesterfields. Shag vind ik vannelle wel fijn. Vroeger ook wel zware vannelle gerookt en javaanse jongens.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#16
Chris Pontius zei:
Geen 1, ik rook niet.
Klik om te vergroten...
Toch de neiging om dit te quoten.
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#17
camel!!!

:stoned:
A
AxxessLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hunter S T zei:
De luckies zijn wel fijn weer als enige duurder geworden....
Klik om te vergroten...
De andere merken niet? dacht dat het weer zoon kansloze btw heffing was...
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb altijd het idee dat mensen die net begonnen zijn met roken zich 'alternatief' willen voelen en geen malboro kopen, maar camel. :P

Mee eens?

En uiteindelijk krijgen ze smaak en roken ze Lucky's. :wink:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Eh, dat verschil is er wel degelijk. Weet niet hoe het kan, maar sommige sigaretten trekken gewoon sneller dan anderen. Die Benson & Hedges roken best wel stroef en daar doe ik langer mee dan met bijvoorbeeld een JPS, die zijn echt heel luchtig.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."