Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dat cared mij niks eigenljk, al heb ik veel minder met rood/orangje kleurig haar dat stoot me toch wat af"
"- Met m'n broertje van 15 is het wisselvallig maar laatste tijd weinig of geen ruzie - Met m'n moeder nog wel het meest maar ook vrij oppervlakkig - Met m'n pa eigenlijk geen door alles wat gebeurd is Ik zag/zie m'n ouders meer als verzorgers; kleding, eten/drinken, douche, bed etcetera, ik vind het jammer dat ik niet echt een band heb met mijn ouders als ik sommige vrienden zie wat voor ouders die hebben en dat ik het bv dan heel erg kan vinden met die ouders maar dat ik ze zelf thuis niet echt heb zitten. daarvoor is het telaat ook al ben ik nog maar 17 maar genoeg meegemaakt met mijn ouders en niet echt fijne dingen, maar toch het diepste dal is geweest en het gaat steeds beter ergens hoop ik dat ik dit beter ga zien"
"Geniaal topic, ik vind het jammer dat bepaalde vrouwen zich altijd op moeten poederen om er voor hun of voor anderen er mooier/leuker uit te zien en voor de rest staan hier boven heel veel herkenbare dingen maar toch als ik wat emo aan het worden ben dan ga je toch wel gauw naar vriendinnen ipv vrienden"
"TrippyShit zei: Op deze leeftijd.. Je krijgt een paar gesprekjes, wsl een IQ test & dat was het. Dan hebben ze je diagnose klaarliggen. Als je weet wat jouw 'zwakkere' punten zijn, kan je daar zelf wat mee doen. Daar heb je niet persé hulp bij nodig.. Ja als je een jaar of 6/10 bent. Ik heb half jaar op een school gezeten die voor mensen met PDD-NOS was. Het is ten 1e een ramp want meer dan de helft zijn wel echt totaal A-sociale mensen die liever in hun 1tje jongleren of knikkerbanen bouwen.. Ja je komt er wel achter bij zoiets wat precies met JOU is, en daar kan je dan aan gaan werken.. Maarja, dat moet je zelf maar kijken wat voor jou het beste is Succes iig & laat je niet na 1/2 gesprekken al een diagnose aansmeren. Dat proberen ze nog wel is vertel ik uit eigen ervaring Klik om te vergroten... Nou heb ik zelf het stempeltje ADD & ODD gekregen, maar ik heb er toch echter 10 weken voor in observatie moeten zitten en in die tijd moest ik gewoon verder met mijn vmbo-t op een speciale school daar heb ik wel gezien wat voor geflipte kindertjes erop de wereld zijn en dat doet me inderdaad aan denken met wat jij zegt dat een speciale school voor PDD-NOS een hell is ik voelde mij echt de enige normale daar en in die observatie zat ik ook tussen van wat ik de stempel emo's geef of van die echte hardcore lui, die observatie was echt een rottijd maar OT, maar eerst was er verwarring tussen ADHD en ADD dus ik wist dat ik 1 van die 2 had maar wist niet wat precies de diagnose was maar het was dus add maar af en toe zit ik wel te twijfelen maar ik wil me er niet teveel waarde aanhechten dat ik het heb zal me er ook niet snel achter verschuilen maar het verklaart wel een hoopo waarom je dingen doet"
"TrippyShit zei: BakjeSenseo zei: Ik voelde me idd ook de enige normale daar :P Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... zo waar is dat en het inderdaad maar met 1 a 2 kunnen vinden"
"Is er iets bekend met LSD in combinatie met dat je ODD of ADD hebt zoals mij? kan iemand hier iets over verschaffen"
"Zorg gewoon dat je het in de hand hebt dat je niet alteveel rookt Vooral zoals dingen bij MDMA of Bier is het erg lekker om te roken, ja maar je moet gewon de gedachte los kunnen laten van dat je wilt roken je kan het ook prima vinden dat je in het weekend rookt bijvoorbeeld en dan niet meteen alles in halen wat je doordeweek niet rookt om zo maar eens iets te noemen"
"26 November naar Awakenings! Wel naar de softere avond maar ik ben helemaal weg van Joris Voorn! Dus de kritische techno heads moeten maar even niet haten"
"Wie gaan er meer naar Awakenings op zaterdag 3 April 2010? Line-up 22:00 - 00:15: Nic Fanciulli 00:15 - 02:00: 2000 and One 00:15 - 02:00: Joris Voorn 02:00 - 03:45: Dubfire 03:45 - 05:30: Chris Liebing 05:30 - 07:00: Oscar Mulero [youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/PmSGxA68EtM&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/PmSGxA68EtM&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]"
"Drientje zei: vode zei: Er is een verschil tussen hey trut je kan niet kussen! Of Hey lieverd, dat ene wat je doet met je tong als we zoenen vind ik niet zo fijn. Easy? Klik om te vergroten... Ik geef altijd een tutorial. :P Klik om te vergroten..."