#1
W.F.L. zei:clockcable zei:Alsof jij er niet net zo goed helemaal vanaf wilt zijn.
Nee, ik vind roken leuk![]()
+1
Door roken en blowen heb ik zo ontelbaar veel mensen ontmoet die ik met 80% kans anders niet had ontmoet, rook is leuk om mee te spelen, gaat perfect samen met koffie
roken is geweldig :P
