#1
Marlboro medium, toen ik nog rookte. ![:)]()
Oja en Tigra (filters wel te verstaan)!
Oja en Tigra (filters wel te verstaan)!


Dreuge zei:Winston!!!!

Toch de neiging om dit te quoten.Chris Pontius zei:Geen 1, ik rook niet.

De andere merken niet? dacht dat het weer zoon kansloze btw heffing was...Hunter S T zei:De luckies zijn wel fijn weer als enige duurder geworden....
Axxess zei:De andere merken niet? dacht dat het weer zoon kansloze btw heffing was...Hunter S T zei:De luckies zijn wel fijn weer als enige duurder geworden....

Man_in_the_Box zei:Lucky Strike!!! Smaakt me toch het beste, ook leuk dat ze nog wel eens speciale pakjes uitgeven (het oog wil ook wat).
![]()
Had laatst bij gebrek aan iets anders eens Winston gekocht, maar wat een belabberde sigaretten zijn dat dan. 1. ze smaken eigk nergens naar. 2. ze zijn zo lame dat je ze in 2 a 3 hijsen opgerookt hebt.
W.F.L. zei:Eh, dat verschil is er wel degelijk. Weet niet hoe het kan, maar sommige sigaretten trekken gewoon sneller dan anderen. Die Benson & Hedges roken best wel stroef en daar doe ik langer mee dan met bijvoorbeeld een JPS, die zijn echt heel luchtig.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."