Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete sigarettenmerk?

Favoriete sigarettenmerk?

153 antwoorden
34 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lucky strike, voor shag en peuken.

Bij shag wel de half zware variant, de zware vind ik gewoon te hard en fire leaf veeeeeel te droog.
S
SeatbeltLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zowiezo dat de blauwe golo's de lekkerste peuken zijn, hier proef je tenminste nog wat van :hearteyes:

Maar als ik niet op party's ben rook ik gewoon: Zware Van Nelle, af en toe knal ik er een Javaanse Jongens Deluxe of Van Nelle Export doorheen :grin:
:rock:
N
NitrouzLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sigaretten: Gauloises, Lucky Strike, Djarum
Shag: Javaanse jongens :stoned:
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dreuge zei:
Winston!!!!
Klik om te vergroten...

Zeker lekker inderdaad, terwijl ik dit typ steek ik een lekker Winstonnetje op :grin:
H
Hunter S TLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lucky! :hearteyes:

of soms pall mall als de lucky strikes op mn werk zijn uitverkocht xD

Ik vind het zeker lekkerder dan andere merken en het is ook handiger om 1 merk te kiezen anders ben je telkens als je peuken moet halen bezig met nadenken wat je zal nemen terwijl het niet heel erg veel uitmaakt.. De luckies zijn wel fijn weer als enige duurder geworden, altijd leuk... :smoke:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lucky strike rook ik momenteel. Vroeger altijd chesterfields. Shag vind ik vannelle wel fijn. Vroeger ook wel zware vannelle gerookt en javaanse jongens.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#7
Chris Pontius zei:
Geen 1, ik rook niet.
Klik om te vergroten...
Toch de neiging om dit te quoten.
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#8
camel!!!

:stoned:
A
AxxessLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hunter S T zei:
De luckies zijn wel fijn weer als enige duurder geworden....
Klik om te vergroten...
De andere merken niet? dacht dat het weer zoon kansloze btw heffing was...
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb altijd het idee dat mensen die net begonnen zijn met roken zich 'alternatief' willen voelen en geen malboro kopen, maar camel. :P

Mee eens?

En uiteindelijk krijgen ze smaak en roken ze Lucky's. :wink:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Eh, dat verschil is er wel degelijk. Weet niet hoe het kan, maar sommige sigaretten trekken gewoon sneller dan anderen. Die Benson & Hedges roken best wel stroef en daar doe ik langer mee dan met bijvoorbeeld een JPS, die zijn echt heel luchtig.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gatver ik dacht

probeer eens Lucky Strike shag die groene pak

HEB IK IN DE PUT GEGOOID

RANZIG BAH BAH



zonde van de 5 euro :(




maar camel is me favorietttt en de rest stink

maar eigenlijk ben ik van plan te stoppe
H
Hunter S TLid
01-01-2024, 00:00
#13
Axxess zei:
Hunter S T zei:
De luckies zijn wel fijn weer als enige duurder geworden....
Klik om te vergroten...
De andere merken niet? dacht dat het weer zoon kansloze btw heffing was...
Klik om te vergroten...

Tot nu toe in ieder geval bij mij in de buurt nog niet..
maar dat zal vast ook niet lang meer duren gok ik :(
B
BoredLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dat merk van de Aldi :rock:

Waarom? Omdat het gewoon de chilste en lekkerste sigaretten zijn :smoke:
M
Man_in_the_BoxLid
01-01-2024, 00:00
#15
Lucky Strike!!! Smaakt me toch het beste, ook leuk dat ze nog wel eens speciale pakjes uitgeven (het oog wil ook wat).


Had laatst bij gebrek aan iets anders eens Winston gekocht, maar wat een belabberde sigaretten zijn dat dan. 1. ze smaken eigk nergens naar. 2. ze zijn zo lame dat je ze in 2 a 3 hijsen opgerookt hebt.
D
DrugsratSittardLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zowiezo Pall Mall of lucky strike een van die 2 zeker
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Man_in_the_Box zei:
Lucky Strike!!! Smaakt me toch het beste, ook leuk dat ze nog wel eens speciale pakjes uitgeven (het oog wil ook wat).


Had laatst bij gebrek aan iets anders eens Winston gekocht, maar wat een belabberde sigaretten zijn dat dan. 1. ze smaken eigk nergens naar. 2. ze zijn zo lame dat je ze in 2 a 3 hijsen opgerookt hebt.
Klik om te vergroten...

Wtf? Hoe kunnen die winstons nou sneller gaan dan andere peuken? Ik koop bijna altijd winston, en merk nooit verschil als ik een keer een peukie van iemand anders heb (ook Lucky Strike).
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
MARLBORO
M
Man_in_the_BoxLid
01-01-2024, 00:00
#19
W.F.L. zei:
Eh, dat verschil is er wel degelijk. Weet niet hoe het kan, maar sommige sigaretten trekken gewoon sneller dan anderen. Die Benson & Hedges roken best wel stroef en daar doe ik langer mee dan met bijvoorbeeld een JPS, die zijn echt heel luchtig.
Klik om te vergroten...

Exact! Een vriend van mij rookt ook altijd JPS, en gek genoeg is hij echt altijd veel sneller klaar met roken als ik. Misschien heeft het ook iets te maken met de snelheid van het roken zelf :wink: , maar toch! En bij merken als Winston merk ik ook wel eens dat de sigaret zelf veel zwakker is en eerder breekt dan bijvoorbeeld een Lucky Strike of Marlboro. Ik kan me dan ook voorstellen dat er misschien iets minder tabak in zit en dat ze dus breken omdat ze minder vast zijn van binnen? Ik bedoel, ze zijn ook goedkoper dan de "grote" merken.
s
sarcasmLid
01-01-2024, 00:00
#20
Het goedkoopste merk wat op de zwarte merk te vinden is en ook nog te pruimen is. Momenteel zijn dat Raquels...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."