Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete sigarettenmerk?

Favoriete sigarettenmerk?

153 antwoorden
35 weergaven
18-5-2026
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lucky Strike. Maar vanaf 1 september stop ik.
Stoppen met kopen dan. Als iemand me in een bepaalde situatie een sigaret aanbiedt (wachtend op de trein, tijdens het uitgaan als iedereen naar buiten gaat) dan weiger ik hem natuurlijk niet. Alleen dat doelloos roken moet bij mij eens afgelopen zijn. :sunglasses:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
clockcable zei:
Alsof jij er niet net zo goed helemaal vanaf wilt zijn.
Klik om te vergroten...

Nee, ik vind roken leuk :grin:
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#3
W.F.L. zei:
Nee, ik vind roken leuk :grin:
Klik om te vergroten...
tomz0r zei:
doelloos
Klik om te vergroten...

:tongueout:

Nuja, ik ga niet hypocriet doen, een sigaretje gaat er bij mij ook af en toe wel in :) Zelfs nuchter.
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lucky Strike :rock:
Hoewel, als ik ze zelf koop (rook niet zoveel) koop ik meestal zonder erover na te denken Marlboro's. Die zijn ook lekker overigens :)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
W.F.L. zei:
clockcable zei:
Alsof jij er niet net zo goed helemaal vanaf wilt zijn.
Klik om te vergroten...

Nee, ik vind roken leuk :grin:
Klik om te vergroten...

+1 :grin:

Door roken en blowen heb ik zo ontelbaar veel mensen ontmoet die ik met 80% kans anders niet had ontmoet, rook is leuk om mee te spelen, gaat perfect samen met koffie :hearteyes: en er is niets lekkerders om te roken voordat je gaat slapen (ik rook eerst joint en dan een peuk) :beer:

roken is geweldig :P
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#6
Oom Klaas zei:
W.F.L. zei:
clockcable zei:
Alsof jij er niet net zo goed helemaal vanaf wilt zijn.
Klik om te vergroten...

Nee, ik vind roken leuk :grin:
Klik om te vergroten...

+1 :grin:

Door roken en blowen heb ik zo ontelbaar veel mensen ontmoet die ik met 80% kans anders niet had ontmoet, rook is leuk om mee te spelen, gaat perfect samen met koffie :hearteyes: en er is niets lekkerders om te roken voordat je gaat slapen (ik rook eerst joint en dan een peuk) :beer:

roken is geweldig :P
Klik om te vergroten...

standaard openingszin of iemand n vuurtje voor je heeft
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Niet alleen met koffie, ook met speed en coke enzo :grin:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Het helpt inderdaad om mensen te ontmoeten en een gesprek aan te knopen.

Alleen daarom moet je altijd al sigaretten en vuur bij je hebben en altijd buiten gaan roken zodat iedereen het ziet.

whahaha maarja als je zover gaat om mensen te ontmoeten, dan moet je jezelf ook wel iets afvragen.

Ik ben gelukkig nog niet zo ver.. Maarja wie weet komt het nog. Drugsgebruik helpt er zeker bij.

:wave: :wave: :wave:

rokers zijn in ieder geval wel gezelliger, als je nicotine binnen hebben dan he.

:wink:

Roken verouderd de huid:



:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
S
ShobriqkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Marlboro, geen idee waarom
gewoonte, i guess
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Fishhead0707 zei:
Alleen daarom moet je altijd al sigaretten en vuur bij je hebben en altijd buiten gaan roken zodat iedereen het ziet.

whahaha maarja als je zover gaat om mensen te ontmoeten, dan moet je jezelf ook wel iets afvragen.
Klik om te vergroten...

Haha, dat gaat wel een beetje ver ja :grin: Ik rook niet om sociaal te zijn want 90% van de tijd rook ik alleen, haha. Helpt wel goed tegen verveling altijd :grin:
B
BirdoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gauloises ( blauw )
=)
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#12
Birdo zei:
Gauloises ( blauw )
=)
Klik om te vergroten...

Zeer goede sigaretten inderdaad !
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Birdo zei:
Gauloises ( blauw )
=)
Klik om te vergroten...

Dat is mijn back-up merk voor als de Chesterfield uitverkocht is.
Valt me toch wel tegen dat er zo weinig Chesterfield gerookt wordt.
E
Euphoria_Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Filtersigaretten: Lucky Strike / Gauloises
Joints: Belgam 20 / Tigra / Rasta
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
weyoun22 zei:
Birdo zei:
Gauloises ( blauw )
=)
Klik om te vergroten...

Dat is mijn back-up merk voor als de Chesterfield uitverkocht is.
Valt me toch wel tegen dat er zo weinig Chesterfield gerookt wordt.
Klik om te vergroten...

DrippTone!

Tot nu toe niemand die B&H rookt. :yeah: :rolleyes:
M
MathesonLid
01-01-2024, 00:00
#16
B&H is best lekker. rookt een maat van me. Ik ben zelf nu gewend aan Lucky Strike. Ook blauwe gauloises en chesterfield vind ik lekker.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#17
Die ene waar de meeste naar smaken vind ik wel chill.
1
1percentLid
01-01-2024, 00:00
#18
veel lucky-liefhebbers hier :)

ikzelf rook ook het liefst lucky's, en soms zware van nelle als ik zin heb om te draaien
y
yaaawLid
01-01-2024, 00:00
#19
Lucky en als ik filters moe ben drum shag... Trek vrijwel alle sigaretten behalve Camel.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Geen 1, ik rook niet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...345678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."