Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDopestories

Dopestories

172 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mooi dat het niet van zulke erge zeikagenten waren :P

wel erg geniaal gesprek, haha
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#2
Haha weer ontzettend grappig ja :grin:
P
Psy HighLid
01-01-2024, 00:00
#3
Spor zei:
Politie: "Nou jongelui, zeg het maar, wat doen we hier ?"
Ik: "Even een ommetje maken, ik woon hier (wijzend naar een straat ietsje verderop)"
M: "Ja ik was bij hem aan het chillen en toen wouden we een ommetje gaan maken, man, moet je eens kijken, is hier net de efteling !!"
Klik om te vergroten...

Hahahaha, wat een prachtverhalen heb je toch altijd.

Tijdens mijn eerste outdoor paddotrip liep ik trouwens ook contant te zeggen 'we lopen hier net in Disneyland'.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dumpy zei:
Mooi dat het niet van zulke erge zeikagenten waren :P

wel erg geniaal gesprek, haha
Klik om te vergroten...

Inderdaad, en inderdaad :grin:

Psy High zei:
Tijdens mijn eerste outdoor paddotrip liep ik trouwens ook contant te zeggen 'we lopen hier net in Disneyland'.
Klik om te vergroten...

Ja rasechte hollanders he, lekker in de buurt :sunglasses: nationaal denken :tongueout:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mensen, kom op, ik ben toch niet de enige die allemaal vage shit meemaakt op de drugs ??

Dopestories en snel !!
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#6
Een heel kleintje dan, minder lijp dan die van spot maar wel grappig:rolleyes:

Toen ik net spacecake had ontdekt op mijn 16e gingen we dat ineens supervaak eten, toen had een maat van me (R) er 2 gegeten omdat hij ze zo lekker vond :confused: Nou van eentje was ik al echt 4 uur trippend stoned gewoon dus hij was wel heel ver weg. We hadden chocolademelk, chips en een taart ( wederom :confused:) gekocht en gingen op een pleintje zitten op een bankje en de tafeltennis tafel. We werden echt ziekelijk stoned en plots kwam een meisje uit onze buurt erbij zitten, wij zaten ongelooflijke vaag te praten maar ze merkte niets op, toen zaten we allemaal vaag te lachen en zeiden tegen haar: 'ja ja je moet echt aan die taart ruikten volgens ons is 'ie niet goed' Knetterstoned natuurlijk en ziek slecht geacteerd helemaal lachend, dacht dit werkt nooit. Dus dat meisje ruikt eraan en R duwd heel haar gezicht in die taard!

Kijkt ze op met een compleet wit gezicht vol slagroom, fuckin gestoord zag dat eruit in die wazige staat, ging ze helemaal krijsen en gillend rennend R achteraan :grin: wij kwamen niet meer bij natuurlijk. Maarja die gozer die had dus die 2 cakejes op en toen ging hij nog 3 uur bad ofzo, liep helemaal verdwaald rond en had geen flauw idee waarom hij zo vaag was geworden, minder leuk. :grin:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#7
Adrenochroom zei:
'ja ja je moet echt aan die taart ruikten volgens ons is 'ie niet goed' Knetterstoned natuurlijk en ziek slecht geacteerd helemaal lachend, dacht dit werkt nooit. Dus dat meisje ruikt eraan en R duwd heel haar gezicht in die taard!
Klik om te vergroten...

Classics blijven het tofst he :beer: das nou echt zoon typische stonede aktie
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Spor zei:
Mensen, kom op, ik ben toch niet de enige die allemaal vage shit meemaakt op de drugs ??

Dopestories en snel !!
Klik om te vergroten...

Spor spamslet de-luxe!!!!!! :grin:

Ik heb er ook nog wel eentje, al is die niet helemaal netjes. Toen ik nog in Utrecht woonde had ik nog geen auto en moest ik met de trein in de weekenden naar paps en mams. Ik stond op het station een kaartje te pinnen, op een vrijdagavond, om een uur of half 10. Ik wilde eigenlijk helemaal niet naar huis maar goed. Er kwam een zwerver voorbij die me om geld vroeg. Ik zei dat ik geen geld had. Hij zei, maar je staat toch te pinnen?... Ja dûh, ik pin toch niet voor niets, omdat ik geen contanten heb, sukkel, zei ik.
Hij heeft me helemaal verrot geschopt daarna. Ik heb me in het gevecht niet onbetuigd gelaten maar een 1 op 1 gevecht met een grote neger(zag er nog goed uit voor een zwerver, misschien nog niet zo lang op straat) moet ik toch het onderspit delven. Gelukkig kwamen er wat gasten langs en die hebben me van hem verlost.
Hierna wou ik helemaal niet meer naar huis, alles deed zeer en mijn neus bloedde als een rund. In die tijd moest ik erg zuinig aan doen en dus besloot ik mijn treinkaartje toch maar te gebruiken.
Op het thuisstation aangekomen moest ik nog een half uur fietsen en ik kwam langs het huis van een oude vriend. Ik wist zeker dat hij speed in huis had en belde aan. Na een paar bommetjes(snuiven gaat nogal lastig met een bloedneus) bij hem thuis en hem het hele verhaal verteld te hebben besloten we dat wraak gepast was.
Hij belde wat vrienden die een auto(een bestelbusje met gesloten cabine) hadden en gedrieën gingen we we terug naar Utrecht station. Na ongeveer een half uur en een paar keer vragen, hadden we hem gevonden. De vrienden zeiden dat ik in de auto moest blijven en knoopten een praatje aan met de zwerver. Ze lokten hem in de val met de vraag of hij wist waar er goed spul te koop was, en hij zou de weg wijzen, en het woord doen bij de dealer. Hij kroop achterin de bak en wij deden de deur op slot.
Hij kwam er een beetje laat achter dat we niet echt de goede kant op reden(volgens mij was hij zo high als een deur). Wij hadden voorin de grootste lol en ik was ondertussen mijn blauwe plekken al bijna vergeten. We hebben hem afgezet ergens vlakbij Kanis, een plaatsje bij de nieuwkoopse plassen.
Ik heb de grootste lol gehad met wraak nemen op zo'n lage daad als wat hij deed. Ik ben tegen geweld, en we hadden hem met gemak helemaal totall loss kunnen slaan, maar dit was 10 x leuker. Ik denk dat hij het voortaan wel uit zijn hoofd laat om meisjes lastig te vallen!!!

X
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#9
Spor zei:
Mensen, kom op, ik ben toch niet de enige die allemaal vage shit meemaakt op de drugs ??

Dopestories en snel !!
Klik om te vergroten...

We maken zo veel vage shit mee...

Alleen vergeten we bijna alles ook :stoned: :tearsofjoy:

Trouwens... present op icon? :P
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#10
een keer ongelovelijk hard met mn smoel tegen een betonnen container aan geklapt omdat ik te veel drank op had.. :grin:
normaal heb ik t gevoel dat ik wel aardig goed kan fietsen met alcohol op...
tot dat ik een stoeprand tegen kwam.. :rolleyes:

mja,,gellukig heb ik het niet meer zo op alcohol...slik liever een paar pilletjes dan dat ik stomp dronken word.

:wave:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#11
Drientje zei:
Spor spamslet de-luxe!!!!!! :grin:
Klik om te vergroten...

Iemand moet het topic gaande houden he :grin:

Drientje zei:
Hij kwam er een beetje laat achter dat we niet echt de goede kant op reden(volgens mij was hij zo high als een deur). Wij hadden voorin de grootste lol en ik was ondertussen mijn blauwe plekken al bijna vergeten. We hebben hem afgezet ergens vlakbij Kanis, een plaatsje bij de nieuwkoopse plassen.
Klik om te vergroten...

Whehe ik dacht zeker dat jullie m in elkaar gingen rossen. Maar dit is idd veel toffer :grin:

BlackRobBlunt zei:
Trouwens... present op icon? :P
Klik om te vergroten...

Altijd :grin: nog nooit een Icon gemist, dus ben van plan deze ook niet te missen.. Moet heel ff kijken want heb zondag wel al dingen gepland.
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#12
BlackRobBlunt zei:
Trouwens... present op icon? :P
Klik om te vergroten...

Spor zei:
Altijd :grin:
Klik om te vergroten...
Gezelluuuug! :beer:
D
DreamyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik begin gewoon spontaan te lachen als ik terugdenk,
Mijn vriendin en ik, goed van de kaart, ik achterop de fiets.
Dus mijn vriendin fietsen, met mij kletsen en vooral niet oplettend.
Fietst ze zonder het in de gaten te hebben, alsof het de normaalste zaak van de wereld is regelrecht de sloot in! Met mij achterop!
Helemaal in schock liggen we daar, brullend van het lachen, niet snappend waar we nu in godsnaam zijn beland. En dan nog mijn vriend die aan kwam en absoluut niet snapte wat we daar nou lagen te doen! :stoned:
Na een halfuur niet kunnen ademen van het lachen toch maar uit de sloot gekropen en poging gedaan naar huis te komen!

Daar lig je dan. :mrgreen:
D
DreamyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Bartyo zei:
Hahaha lol @ Dreamy :grin:
Ben zelf ook wel eens de sloot ingefietst onder invloed, erg pijnlijk xD
Klik om te vergroten...
Is niet erg prettig idd! :grin: En al helemaal niet als je niet meer weet waarom je toch zo'n pijn hebt.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#15
geweldig, met die foto erbij :grin:
D
DreamyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Of je zit met z'n 2en in een wchokje een joint te roken omdat het in de zaal stikt van de leraren.
Een dikke wietlucht in de WC dus wij proberen onze lach in te houden, wat natuurlijk niet al te makkelijk is. :grin:
Opeens "ggggggsggghhhgg" ofterwijl mijn vriend die met zijn arm tegen het doorspoelknopje kwam. Proestend zijn we het hokje uitgerold. :stoned:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#17
Pfff op terschelling allemaal te vage dingen meegemaakt, maar ga ze niet hier posten, binnekort een tripreport van een paar dagen :hearteyes:
k
kildeerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mehehe.. dope topic.

Tijdens een avondje stappen een goede vriend geïntroduceerd aan een beetje cocaïne. Leuke avond gehad, niet te gek laat gemaakt of veel gebruikt. Net thuisgekomen, klaar om in bed te duiken, gaat mijn telefoon. Diezelfde vriend in alle staten; "Je gelooft nooit wat er mij overkomen is!"
Blijkt dat zijn bovenbuurman midden in de nacht een broodje in de oven gedaan en vervolgens zijn appartement verlaten had, waardoor er enorme rookontwikkeling in het pand ontstond. Twee dikke brandweerwagens met loeiende sirenes in een krap Amsterdams straatje. Hij moest met zijn brakke strakke hoofd het deur-intrap-ritueel bijstaan en de hele brigade weer goeienacht wensen toen bleek dat de schade meeviel. Is dat even schraal thuiskomen!
m
mocridheLid
01-01-2024, 00:00
#19
x
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Tijdje terug alweer:

Strontzat op de fiets, richting huis. Onderweg ben ik blijkbaar of gevallen en gaan slapen, of gaan slapen en gevallen. Hoe dan ook: ik lag op de weg te pitten. Wat later word ik wakker. Er zit politie gehurkt naast me. "Oh hij word wakker!!", hoor ik. "Jongen, jongen?" Ik kijk half op van "huh?!". "Ja, je mag blij zijn dat deze vrachtwagenchauffeur je gevonden hebt, hij dacht dat je dood was!".

De politie heeft me netjes thuis afgezet, met een briefje in m'n zak waar m'n fiets stond, zonder boete. :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."