Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDopestories

Dopestories

172 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
f
fs180Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Flameon zei:
Een paar jaar geleden is me het volgende over komen:
Klik om te vergroten...
mijn god! :tearsofjoy:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Flameon zei:
...
Klik om te vergroten...

je stond wel helemaal stijf van de dope, hoop ik...

dopestories

neh... leuk verhaal man... heerlijke situatie
J
JoesLid
01-01-2024, 00:00
#3
eentje vers van de pers (gister avond)
met een paar vrienden in den haag aan de keta en wat biertjes er bij. Op een gegeven moment toch maar besloten nog uit te gaan. Dus wij zwaar lijp en moeilijk lopend het paard (discotheek) in waar de uitsmijter nog tegen ons zegt: jongens hou het rustig he :sunglasses:

toen we binnen nog een klein sleutel puntje keta hadden genomen werd het een van de vrienden te veel. dus hij stond alleen nog maar bewegings loos om zich heen te kijken..
Wij hem drinken gegeven en hem onder het dansen wel goed in de gaten gehouden. Hij zei het naar ze zin te hebben alleen kon ie zich amper bewegen... so far so good dacht ik, totdat er ineens een uitsmijter bij hem stond waar hij blijkbaar niet of verkeerd op reageerde.

we moesten hem toen op aandringen van de uitsmijter naar buiten gedragen, de aardige uitsmijter hielp nog mee ook :) en toen begon het, hij kon echt niet meer lopen dus hebben hem met twee man ondersteund bij het lopen. Na 5 minuten zo gelopen te hebben (en hij ook weer beetje bij positieven kwam) kwam ie er achter dat hij zijn benen niet meer hoefde te bewegen om voor uit te komen..
wat doet die wause trekt ze benen in, zoals een klein kind dat ook doet als die tussen twee volwassen in loopt en denkt naar huis gedragen te worden op die manier.... haha hebben ons kapot gelachen.
al met al een mooi avondje :wave:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#4
Rofl kan het me helemaal voorstellen! :grin::grin:
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#5
poosje terug na een avondje stappen loop ik naar huis is er ruzie iets verder op dus ik kijken terwijl ik door loop loop ik vol met me kop tegen een lataarnpaal aan :grin:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zeg mensen, hoe zit het ?

Maken we nix meer mee op als we drugs op hebben of hoe zit dat ? Dat kan toch niet ?!? Ik geloof er nix van, dus... Dopestory's en snel !!!!

:grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik gebruik niet zoveel dope meer gelukkig, als ik wat meemaak dan schrijf ik het meteen op...
N
NapsterLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik zat met een paar vrienden zwaar stoned op een bankje in het park. Doordat we allen zo stoned waren werd er niet gepraat en zat iedereen lekker in ze eigen space. Zegt P1 tegen P2 ineens Hoe veeg jij je billen af? < Zo maakt beweging met hand naar voren of Maakt beweging met hand naar achter > P2 zegt ZO ( En maakt met ze hand een gebaar dat hij ze billen afveegt met ze hand naar voren) Tijdje is het doodstil en zegt P2 Gatverdamme dan krijg je allemaal schijt aan je balzak.
Toen heb ik serieus met tranen op de grond gelegen van het lachen. Maar dit is ook weer zoiets waar je bij moet zijn.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ah die Spor schopt weer wat leven in de zaak!!


Pff alleen dingen meegemaakt die weer niet te beschrijven zijn of hele reports worden...

Oh ik weet er één!

Laatst ging ik werken in de catering, er waren nog 18 wijn ofzo over dus ik zeg zo: Als al die wijfen hier ze niet opdrinken dan doe ik het wel! Dus om 5 uur stopte het en moesten we opruimen, ik die wijntjes in cassisflesjes doen en drinken maar, had er echt 8 ofzo op. Toen ook bier gaan drinken en was dik lam daar op me werk. Toen moest ik met een kar vol kratten gaan rijden en toen ik over een drempel reed liet ik 6 kratten eraf vallen!! :grin:

Daarna toen we klaar waren heb ik nog 1 of 2 bier gedronken met de chef en collega's, heb toen flink lopen lullen of God-knows-what, daarna naar vrienden gegaan. Belde aan, de deur ging open, ik liep naar binnen, zei niets, ging liggen op de bank en ben in slaap gevallen voor een uur.

wtf word echt vaag van drank deze dagen

Nu jullie weer
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#10
yeah we maken genoeg mee dus waarom zouden we het niet opschrijven :sunglasses:

Laatst eindelijk weer eens trippen. Was met een maat en het liefst neem ik veel zooi en ga dan rondlopen, en lekker rondkijken. Daarbij hou ik wel van speeltjes tijdens het trippen en dat was mn eerste trip met mn nieuwe toffe speeltje: een groene laser ! Echt een belachelijk ding, absurd dikke en zichtbare straal die 3km ver schijnt, over het algemeen een stuk verder als je kan zien snachts. Dus wij rondlopen, spacen, spelen met de laser, belt opeens een andere maat op, hij kwam ook. Nou wij ff gewacht, hij 2ce geslikt, om de tijd de doden wat ketamine genomen, en hij vertellen dat ie gezopen had enzo, dus ik met hem gewed dat ie zou gaan kotsen. Hij zo nee nee hoeft niet bla bla bla, en ik zei, wedden dat je over 2 lantaarnpalen gekotst hebt ? (2 lantarenpalen als een afstand zeg maar van waar we waren, 2 lantarenpalen verder) we schoten niet zo heel erg op maar op een gegeven moment waren we bijna bij de 2e lantarenpaal en hij keek me aan en begon te lache en zei zie je wel ik he... En hij had het nog niet uitgesproken of hij kotste zn hele maaginhoud uit. Dus hij ging ff zitten, wij ff wachten en op een gegeven moment zei ik van oh is wel jammer nu heb je die 2ce uitgekotst wss. En hij bleef nog even zitten en toen begon die hartelijk te lachen en zei dat ie zich wel erg synthetisch voelde. We begonnen te lachen en evenlater was duidelijk dat hij net zo hard tripte als ons.

De laser had ik ff weg gestopt, en die maat wat later aan kwam had hem nog nooit gezien, ook niet nuchter. Dus wij liepen op een gegeven moment ergens over een bospad, pikkedonker en we waren gewoon aan het praten, en ik begin opeens als een gek te zwaaien met die groene laser, wat in het donker een extra sterk effect heeft waardoor je overal groene strepen en puntjes ziet. En die maar wist niet wat m overkwam :grin: begon te roepen: WHOOOOOOOOOOOOOOOO WHEEEEEEEEE WHAT THE FUCK ZIEN JULLIE DAT OOK ??? WHEEEEE
Dus dat was wel een leuke psychedelische verassing :grin:

Vrijdag komen de echte dopestories :sunglasses: lsd, 2c-e, ketamine, dmt, wiet en voor erna opium en benzo's staan op het menu :hearteyes: als ik daar nix meemaak dan stop ik met drugs :grin:
M
MCHZKLid
01-01-2024, 00:00
#11
enkele jaren geleden kwam er eens een vriend bij mij thuis
en wou me iets tonen dat in z'n auto lag (hij zei tegen m'n ouders dat hij een nieuwe muziekinstallatie had)
ik was al knetterstoned , kwam net van enkele vrienden van school

uiteindelijk had hij een nieuwe bong gekocht , en waren we wat aant zeveren ermee
en net toen we hem wouden vullen om een hitje te doen (was dus VOOR m'n huis) tikken m'n ouders op het raam :')
"onmiddelijk meekomen , jullie zijn mijn drugs bezig !"
"maar.. uhg.. neen ? "
allebei met een stonede kop dus een excuus verzinnen , wat nogal moeilijk ging :grin:

heeft lang geduurd voor ze geloofden dat het "een kado voor een vriend" was :stoned:
tsss , die naïviteit he..

* verder gebeuren er elk weekend wel ongelofelijk domme dingen , maar dan eerder onder invloed van alcohol :beer:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#12
Spor zei:
Vrijdag komen de echte dopestories :sunglasses: lsd, 2c-e, ketamine, dmt, wiet en voor erna opium en benzo's staan op het menu :hearteyes: als ik daar nix meemaak dan stop ik met drugs :grin:
Klik om te vergroten...

Ik hoef zéker niet te stoppen met drugs
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#13
Pikachu zei:
Maar we hebben nog steeds geen dopestorries gehoord! :mrgreen:
Klik om te vergroten...

beter lezen dan, heb al een tigtal verhalen gepost :wink:

Nu te druk met school dus dopestories zitten er niet zo in :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."