yeah we maken genoeg mee dus waarom zouden we het niet opschrijven
Laatst eindelijk weer eens trippen. Was met een maat en het liefst neem ik veel zooi en ga dan rondlopen, en lekker rondkijken. Daarbij hou ik wel van speeltjes tijdens het trippen en dat was mn eerste trip met mn nieuwe toffe speeltje: een groene laser ! Echt een belachelijk ding, absurd dikke en zichtbare straal die 3km ver schijnt, over het algemeen een stuk verder als je kan zien snachts. Dus wij rondlopen, spacen, spelen met de laser, belt opeens een andere maat op, hij kwam ook. Nou wij ff gewacht, hij 2ce geslikt, om de tijd de doden wat ketamine genomen, en hij vertellen dat ie gezopen had enzo, dus ik met hem gewed dat ie zou gaan kotsen. Hij zo nee nee hoeft niet bla bla bla, en ik zei, wedden dat je over 2 lantaarnpalen gekotst hebt ? (2 lantarenpalen als een afstand zeg maar van waar we waren, 2 lantarenpalen verder) we schoten niet zo heel erg op maar op een gegeven moment waren we bijna bij de 2e lantarenpaal en hij keek me aan en begon te lache en zei zie je wel ik he... En hij had het nog niet uitgesproken of hij kotste zn hele maaginhoud uit. Dus hij ging ff zitten, wij ff wachten en op een gegeven moment zei ik van oh is wel jammer nu heb je die 2ce uitgekotst wss. En hij bleef nog even zitten en toen begon die hartelijk te lachen en zei dat ie zich wel erg synthetisch voelde. We begonnen te lachen en evenlater was duidelijk dat hij net zo hard tripte als ons.
De laser had ik ff weg gestopt, en die maat wat later aan kwam had hem nog nooit gezien, ook niet nuchter. Dus wij liepen op een gegeven moment ergens over een bospad, pikkedonker en we waren gewoon aan het praten, en ik begin opeens als een gek te zwaaien met die groene laser, wat in het donker een extra sterk effect heeft waardoor je overal groene strepen en puntjes ziet. En die maar wist niet wat m overkwam
![:grin:]()
begon te roepen: WHOOOOOOOOOOOOOOOO WHEEEEEEEEE WHAT THE FUCK ZIEN JULLIE DAT OOK ??? WHEEEEE
Dus dat was wel een leuke psychedelische verassing
Vrijdag komen de echte dopestories
![:sunglasses:]()
lsd, 2c-e, ketamine, dmt, wiet en voor erna opium en benzo's staan op het menu
![:hearteyes:]()
als ik daar nix meemaak dan stop ik met drugs
![:grin:]()