Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDopestories

Dopestories

172 antwoorden
29 weergaven
18-5-2026
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Tijdje terug alweer:

Strontzat op de fiets, richting huis. Onderweg ben ik blijkbaar of gevallen en gaan slapen, of gaan slapen en gevallen. Hoe dan ook: ik lag op de weg te pitten. Wat later word ik wakker. Er zit politie gehurkt naast me. "Oh hij word wakker!!", hoor ik. "Jongen, jongen?" Ik kijk half op van "huh?!". "Ja, je mag blij zijn dat deze vrachtwagenchauffeur je gevonden hebt, hij dacht dat je dood was!".

De politie heeft me netjes thuis afgezet, met een briefje in m'n zak waar m'n fiets stond, zonder boete. :hearteyes:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hahaha zoals ik al zei, echt geweldig :grin:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
kildeer & henkie! :hearteyes:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#4
henkie84 zei:
Tijdje terug alweer:

Strontzat op de fiets, richting huis. Onderweg ben ik blijkbaar of gevallen en gaan slapen, of gaan slapen en gevallen. Hoe dan ook: ik lag op de weg te pitten. Wat later word ik wakker. Er zit politie gehurkt naast me. "Oh hij word wakker!!", hoor ik. "Jongen, jongen?" Ik kijk half op van "huh?!". "Ja, je mag blij zijn dat deze vrachtwagenchauffeur je gevonden hebt, hij dacht dat je dood was!".

De politie heeft me netjes thuis afgezet, met een briefje in m'n zak waar m'n fiets stond, zonder boete. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Jeeeeeetje mina! Wat een verhaal! Je mag inderdaad wel echt van geluk spreken hoor... :wink:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#5
whahahahahaha te grappig!!!
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#6
:tearsofjoy:

Damn.

Je hebt me door.
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Beanhead zei:
En dat zal een feest geweest zijn met een seksueel tintje, me dunkt. Of ook niet, weet ik veel maar aangezien drientje wel bepaalde interesses heeft zal het wel die kant opgaan.
Klik om te vergroten...




Nuff said
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
:kots:

Houd die zooi lekker in een of ander duister topic van het het Liefde, Sex en Relaties subforum.
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#9
de eerse keer coke doen met een vriend van me was nog al een ervaring zeg.

voor het feestje hadden we ongelooflijk veel gezopen, dan met de fiets 15 kilometer ernaartoe fietsen (eerder vallen en opstaan). dan nog een omweg nemen om nog sigaretjes te kopen en vervolgens door een vriend gebeld worden dat we nog 2 gram moesten bijhalen. ondertussen was het al een uur of half elf dus wij fijn wachten op de dealer (nog verder omgefietst).
al op een bankje wachtend in de ijskou onze eerste sleutelpuntjes pakkend komt onze dealer aan. alles fijn gekregen nog een praatje maken begint die vriend van me opeens alles onder te kotsen. kon de dealer wel mee lachen maar ging toch snel weg.

uiteindelijk rond half 2 aangekomen op het feestje, realiseren we ons binenn dat we beide vergeten zijn onze fietsen af te sluiten. tsja naar buiten mocht niet meer en eerder weggaan was natuurlijk zonde dus wij het erop wagen. :)

na het feestje komen we dan rond 6 uur bij de fietsen aan, blijkt mijn sleutel er nog fijn op te steken maar zijn fiets is afgesloten. dus ik zeg, draag je fiets naar een andere plek en komen we hem morgen halen maar nee hoor. z'n fiets was gloednieuw en ging perse mee naar huis. dus wij al naar huislopend onze restjes op snuiven. komen we onderweg, ik met een fiets aan de hand, hij een fiets dragend op zn schouder en politieauto tegen. netjes alles uitgelegd. en mochten gelukkig toch doorlopen. verbaas me daar nog steeds over aangezien mijn die vriend van me nog de cokeresten in zn neus had hangen en we toch echt even met ze hebben staan praten.

vervolgens naar mij thuis gelopen, was het een uur of 7 om daar zijn fiets te dumpen in de achtertuin maar we konden neit naar binnen aangezien m'n ouders al op waren dus wij doorlopen naar hem toe, nog 10 km te gaan. uiteindelijk om 9 uur met ongelooflijke cravings bij hem aankomen waar zn moeder lachend n foto van ons maakt als we aankomen lopen en staat er een ontbijt klaar... natuurlijk totaal geen zin in. :)

wel nog goed om kunnen lachen
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
vode zei:
Nuff said
Klik om te vergroten...
Beauty lies within als slogan? Komen daar alleen lelijke mensen dan?
R
RezaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Adrenochroom zei:
hehe leip, maar wie was die chick dan? dat was een grote hallucinatie?
Klik om te vergroten...

Ja al 2 keer had ik een hallicunatie gezien waarbij ze ons op kwam halen...
Begon uitgebreid te praten tegen haar toen ik langzaam besefde dat ze niet echt was.

2de ker al wat voorzichtiger.. en nog denkne.. neeh dit is echt..! Maar helaas weer ingetrapt... :rock:

3de keer, dacht ik.. ja dahaa daar trap ik niet nog een keer in..! En heb gewoon de hallucinatie bekeken die echt bleek te zijn.. :rolleyes:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#12
vode zei:
Ach gut, ze worden ook eens geconfronteerd met iets anders dan hun kleine bubbel. Koekje? :grin:
Klik om te vergroten...

praat jezelf maar aan dat het normaal is ja
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dreuge zei:
vode zei:
Ach gut, ze worden ook eens geconfronteerd met iets anders dan hun kleine bubbel. Koekje? :grin:
Klik om te vergroten...

praat jezelf maar aan dat het normaal is ja
Klik om te vergroten...

Wat is normaal :openmouth:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zijn ze daar weer met normaal.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#15
Chill.

Geen stress, geen probleem.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#16
zweverige hippie bullshit als "wat is normaal" vragen in ieder geval niet. en "aan elkaar zittende" mannen, als vrouwen verkleede mannen die vrouwen spanken en dat soort ongein al helemaal niet.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dreuge zei:
zweverige hippie bullshit als "wat is normaal" vragen in ieder geval niet. en "aan elkaar zittende" mannen, als vrouwen verkleede mannen die vrouwen spanken en dat soort ongein al helemaal niet.
Klik om te vergroten...
Arme jij. Heb ik je helemaal van de leg afgegooid?
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#18
Adrenochroom zei:
Hee ik wil gvd dopestories horen!! :angry:
Klik om te vergroten...

Ok. Afgelopen koninginennacht had ik X op. Ik wilde naar buiten omdat het wat druk was in die club. Zag ik een soort van houten geraamte wat daar altijd al geweest is, alleen dacht ik dat het een spiegel was. Ik heb twee minuten staan kijken waarom ik mezelf niet in de 'spiegel' kon zien tot ik tot de conclusie kwam dat het misschien helemaal geen spiegel was :P

Oh en ik had 50 euro bij me, een vriend van me niks, ik vond het wat veel en dacht dat het een goed idee was om hem 25 euro te lenen. De methode die ik hiervoor bedacht had was het biljet in 2 stukken scheuren :P (ik bedacht me gelukkig net op tijd dat dit misschien niet een bijzonder 'strak' plan was :P )
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#19
Haha lol :mrgreen: dat had ik dus even nodig! :P
L
LektroluvLid
01-01-2024, 00:00
#20
Marla Singer zei:
Mijn grootste verschutting
Klik om te vergroten...

HO-LY FUCK!!!!


HAHAHHAHAHAHA Lijkt wel rechtstreeks uit een film...en ik zou de film afkijken ahha:P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."