Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDopestories

Dopestories

172 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Haha heerlijk, ik zou hem wat voor zn kop slaan
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#2
:grin:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#3
^ik zie dat ik echt korter van stof moet worden :grin: hoewel het alsnog een dopestory is, en geen tripreport (vind ik)

niet écht leuk, maar definately a dopestory: viewtopic.php?f=3&t=11487

ps. Saartje was zijn kat !!
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#4
Goede dopeverhalen Spor!
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hahaha lol @ Dreamy :grin:
Ben zelf ook wel eens de sloot ingefietst onder invloed, erg pijnlijk xD
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nog eentje dan :grin:

Het was de avond van Blackout, een drum & bass feestje wat 2 maandelijks in de Tivoli oudegracht in utrecht word gehouden. Omdat er altijd een vette line up is, zijn we altijd met een vast groepje en meestal wat losse aanhangsels daar aanwezig. Nou wij flink zin dr'in, het was nog in mijn coke periode, dus coke (en wiet) waren sowiso present, maar er was toch wel een erg vette line up dus ik had ook nog 3 welbekende blauwe mitsubishies mee genomen. Ik had toendertijd al beschikking over een heel arsenaal aan benzo's, en bij het snel inpakken gooide ik een stripje met daarin nog 4 "eior" (temazepam 20mg, die doorzichtige eitjes :grin: )in mn tas, en nog wat andere dingen, en ik vertrok.

Nou, zoals het altijd in de trein ging, flink snuiven, joints voordraaien voor het feestje, en net voordat de trein stopt eerste schijf in mn nek knallen. Nou, leuk wij naar het feestje, feesten, en op een gegeven moment was het ook weer afgelopen (feestje doet er niet zo toe in dit verhaal :P ) dus wij weer naar het station, ik helemaal doorgesnoven, sos was op, de 3 pillen nog half aan het werken, en zoals altijd had ik niet gedronken. Ik was met 3 vrienden S (uit het vorige verhaal :grin: ) M, en R. Zei hadden allemaal wel gedronken. In mijn tas neem ik altijd drinken en wat andere dingen mee, zoals exta zakje wiet voor na het feest enzovoorts. Dus we zitten daar op het station, half leip, en ik ging iets uit mn tas halen toen ik de eior die ik alvergeten was tegen kwam, dus ik zo van "heeeey, iemand een eior ?". Zoals vele van jullie wel weten weet ik veel over benzo's, en dus al helemaal dat je zo'n zware niet moet nemen na een avond doorzuipen. Maar ik was leip, en omdat ik zelf niet drink hoef ik er voor mezelf nooit rekening mee te houden. Ik was het op dat moment dus vergeten, maar S zei heel weis: "nee, dat moet je niet doen als je alcohol hebt gehad, heb je me zelf verteld, bla bla bla" en ik gaf m gelijk en zei nog dat het zo goed was dat ie er aan dacht.

Dus ik popte een eior, en nog geen 20 minuten later voelde ik me nog gelukszaliger als met xtc en ik zat daar op het bankje op het station, in de kou, zichbaar te genieten, met geluiden als ohhhh en ahhhhh en uitspraken als "bohhh ik heb me nog nooit zo relax gevoeld" en aangezien het niet écht relax was op het station, en ikduidelijk aan het genieten was bedachten S en R zich, ze waren inmiddels, net als ik trouwens, alweer vergeten dat ze die eigenlijk niet moesten pakken. Maarja, iedereen was vaag, ik als meeste, dus dat was er alweer bij ingeschoten. M was op dat moment net even weg, pissen of iets kopen ofzo. Nou, hun gooien die eior in hun nek, en nog geen 5 minuten later komt de trein aan, we stappen in en gaan zitten bij van die bankjes waar normaal 4 mensen kunnen zitten (in de trein) en dan iedereen een bank voor zich. We besloegen met 4 mensen dus 4 bankjes, en dus 8 zitplaatsen, 4 aan iedere kant van het gangpad. We zaten in de breede op de bankjes waardoor ik tegenover M zat, met het gangpad tussen ons (sorry voor de omslachtige beschrijving maar het heeft enige meerwaarde op wat er nog staat te gebeuren) Op de andere 2 bankjes zaten R en S.

Nou, we beginnen met rijden, S en R zijn gewoon stil, en ik was met M aan het praten, het viel niet zo op, was meestal zo op de terugreis. Op een gegeven moment tijdens ons gesprek valt R zo uit het niets van zijn bankje op de grond. M en ik kijken elkaar eens aan, en M geeft hem een schop om te kijken of ie zou reageren, maar niet dus. Hij dus aan hem schudden enzo, maar er kwam geen reactie. En opeens zegt M "Je hebt ze toch niet alsnog die eior gegeven he??" waarop ik dus antwoord "Oh ja !!! had je dat niet kunnen zeggen toen ik ze aan hun gaf ??" maar toen was ie er dus niet... Op dat moment kijken we elkaar en, en denken het zelfde. We keken naar S die intussen helemaal simpel in het hoekje zat, en we dachten nog ooooohhh jeeeeee dat word me een treinreis.

Inmiddels deed het volgende probleem zich voor, R lag nog steeds in diepe coma op de grond, en aan het eind van de wagon kwam de conducteur aanlopen. En alsof de situatie nog niet rampzalig genoeg was, bedacht ik me op dat moment ook nog dat ik geen kaartje had ! (was op vrijdag met mijn OV heen gereist) helemaal vergeten te kopen in mijn megaroes. Nou, na wat schoppen en trekken had R een kortdurend helder moment en we konden hem zo wel als S zo ver krijgen om hun kaartje te pakken. Nou, de conducteur komt aan en ik zeg dus maar direct dat ik geen kaartje heb, en ik zeg erbij dat ik het te druk had met "die twee" en toen de conducteur keek hoe ze beide simpel als konijnen het kaartje uit hun beurs aan het prutsen waren, had hij gelukkig wel begrip voor de situatie, en zei dat ik het volgende station uit mocht stappen om een kaartje te kopen. Iets wat ik zeker wou doen, zou me 35 euro besparen. Maar weer probleem, de rest had kaartjes met korting, en ik had een het OV. Zonder mij waren al hun kaartjes dus ongeldig. Dus er zat maar een ding op, met zijn allen eruit, en volgende trein nemen. Ik had namelijk echt geen zin in die boete. Dus M en ik R en S uit de trein gesleept, nouja, kaartje gehaald en weer terug in de trein gestapt. Iedereen blij dat we weer zaten, maar het ergste moest nog komen, temazepam liquid caps bereiken hun piek namelijk na ongeveer 50 minuten. Dat was toen we net weg reden...

We zaten weer, in de zelfde formatie in de trein, en M zou R in de gaten houden, en ik S. Op een gegeven moment begint S een beetje te weizen met zijn ogen dicht en zegt/roept half verstaanbaar "saartje, saartje ?" dus M en ik kijken elkaar aan en vragen ons af wie saartje is. S riep niet zo hard, maar direct daarop begint R een stuk harder te roepen, ook met vaag wijzen "Mam, doate deur toe" (mam doe de deur dicht) dus wij beginnen te lachen en hij valt evenlater weer terug in zn slaappositie. Inmiddels was S onderaan mijn broekspijp aan het frunnikken, dus ik vraag: "S, wat zoek je ?" komt ie omhoog en kijkt me verdwaast aan en zegt "Ja wat zoek jij ??" en valt weer terug in zn slaappositie om vervolgens als ik "wat??" vraag niet meer te reageren.

Nou, eenmaal thuis aangekomen werden ze gewoon wakker toen we ze flink door elkaar schudde, en we namen ze verdwaasd mee uit de trein. Ze snapte er helemaal geen hol van, en vroegen wat er was gebeurd. Wij dus uitleggen maar ze konden zich beide maar weinig herinneren, niet eens meer dat ze in de trein waren gestapt, laat staan dat we nog ergens uitgestapt waren. En toen iedereen naar huis om te slapen :grin:

Wat een avond / nacht :grin:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#7
Haha je hebt me zowaar hardop aan het grinniken gekregen :grin:


Een aantal jaar terug hadden ik en een paar maatjes voor het eerst xtc gedaan, dus een paar maanden later deden we het weer, een vriend van ons wou ook graag mee doen. Dus iedereen neemt een pilletje, zegt hij 3 kwartier later:
'Maja ik moet naar huis, ik moest vroeg thuis zijn vandaag van mijn ouders'
Dus wij: 'Wat?!!?'

Was die gek gewoon naar huis gegaan, hij had heel de avond de meest geweldige gesprekken met zijn ouders vertelde hij, maar als hij xtc doet dan trekt hij ook de meest extreem vage smoelen en zijn ogen trekken weg als een malle, vraag me echt af hoe hij daar op de bank heeft gezeten :tearsofjoy:
m
mocridheLid
01-01-2024, 00:00
#8
:)
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#9
Adrenochroom zei:
Haha je hebt me zowaar hardop aan het grinniken gekregen :grin:
Klik om te vergroten...

Móói

Was mijn eerste keer met X op ook, na wat twijfelen gepakt, en nog geen 5 minuten later belt mijn moeder, kom NU naar huis. Dus ik dat gedaan. Toen ik thuis kwam was aan het zappen toen ik op TMF een nummer zag wat ik normaal haatte, opeens vond ik het helemaal geweldig :grin:
op een gegeven moment met mn vader gaan chillen en joint gerookt met m :grin: en sinds dien is het de mist in gelopen :P
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Afgelopen zondag met een goede vriend in het bos XTC gepakt. Thuis had hij besloten dat hij mijn carnavalskostuum aan wilde en dus ging ik met een engeltje richting het bos - ideaal voor op de xtc kan ik je vertellen. Toen na in totaal 3 pilletjes de man we weer weggingen uit het bos, kwam ik erachter m'n beurs verloren te zijn. Ik zou die wel even gaan halen. In het donker. Waziger dan ik dacht te zijn.

Ik kwam in m'n eentje bij het bosje aan, en liep erin. Ik kwam een groepje mensen tegen die allemaal ergens naar keken en hun hand omhoog hielden. Ik dacht dat ze aan 't stemmen waren over iets, dus ik ging er bij staan en hield m'n hand ook omhoog. Een paar minuten later kwam ik er pas achter dat de mensen, die ik toch echt zag, bomen waren... Ik liep verder door het bosje, gewoon over het pad, dacht ik. Totdat ik ineens middenin een groot veld vol brandnetels en takken met prikkers stond. Na wat geworstel wist ik er uit te komen, ik zag een omgevallen boompje dat omhoog werd gehouden door iemand. Ik dacht even te helpen en hield het ook omhoog. Hier kwam ik er ook weer achter dat ik helemaal in m'n eentje daar stond.

Ik heb nog meerdere malen tegen bomen heel zachtjes 'hoi?!' gezegd om te kijken of het toch echt geen mensen waren, iedere keer zeiden ze niets terug. Ik besloot op te geven en de volgende dag maar te gaan kijken ofzo. Op de terugweg liep ik door een aspergeveld naar die vriend van me toe. Ik zag aan de weg een reus lopen, heel duidelijk, van een meter of vier. Na een meter of twintig dat hij wandelde, boog hij voorover en bleef hij staan en veranderde langzaam in een boom. Ik stopte nog ineens omdat ik midden in het veld een muur zag staan, maar na voorzichtig aftasten bleek ook die er niet te zijn :).

Al met al een heerlijk waus avond & nachtje op de x.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#11
^klinkt gezellig :grin: volgens mij weet ik wel welke vriend dat geweest moet zijn :wink:

henkie84 zei:
Ik dacht dat ze aan 't stemmen waren over iets, dus ik ging er bij staan en hield m'n hand ook omhoog.
Klik om te vergroten...

Zonder te weten waarover je stemt ? :P

Beurs nog gevonden ?
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Spor zei:
^klinkt gezellig :grin: volgens mij weet ik wel welke vriend dat geweest moet zijn :wink:

henkie84 zei:
Ik dacht dat ze aan 't stemmen waren over iets, dus ik ging er bij staan en hield m'n hand ook omhoog.
Klik om te vergroten...

Zonder te weten waarover je stemt ? :P

Beurs nog gevonden ?
Klik om te vergroten...

Die waar je vanmiddag voor de deur stond :). Ja, m'n beurs is door een vriendelijke medeburger met inhoud (zat natuurlijk geen geld in) ingeleverd bij de politie. En euh ja, ik was al iets te wazig om te beseffen dat ik niet wist waar ze over aan 't stemmen waren :P.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#13
henkie84 zei:
Die waar je vanmiddag voor de deur stond :).
Klik om te vergroten...

Dat dacht ik al :wink: heb nog interessant gesprek met m gehad... :P
T
The MysticLid
01-01-2024, 00:00
#14
henkie84 zei:
....Ik kwam een groepje mensen tegen die allemaal ergens naar keken en hun hand omhoog hielden. Ik dacht dat ze aan 't stemmen waren over iets, dus ik ging er bij staan en hield m'n hand ook omhoog. Een paar minuten later kwam ik er pas achter dat de mensen, die ik toch echt zag, bomen waren...
Klik om te vergroten...
:wave: hahaha :beer:
henkie84 zei:
.... Ik zag aan de weg een reus lopen, heel duidelijk, van een meter of vier. Na een meter of twintig dat hij wandelde, boog hij voorover en bleef hij staan en veranderde langzaam in een boom.....
Klik om te vergroten...
ow henkie toch, ik ben jaloers op jou hallucinaties! :wave: Zin om de zomer van de cactus in te luiden met die sjaak trwns? :P
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik had een joint gerookt en moest gaan pissen. Dus ik ga zitten en begin te dagdromen. Uiteindelijk wordt ik weer "wakker" en kon ik me niet meer herinneren of ik nu gepist had of niet :confused: Ik moest niet meer dus ik nam maar aan van wel :beer:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#16
The Mystic zei:
ow henkie toch, ik ben jaloers op jou hallucinaties! :wave: Zin om de zomer van de cactus in te luiden met die sjaak trwns? :P
Klik om te vergroten...

Mag ik ook mee doen ? :grin:
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#17
henkie84 zei:
Thuis had hij besloten dat hij mijn carnavalskostuum aan wilde

Ik dacht dat ze aan 't stemmen waren over iets, dus ik ging er bij staan en hield m'n hand ook omhoog.
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#18
tnx Spor :)
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#19
^you're welcome :wink:

Deze is niet van mij, maar ik vind het een ontzettend mooi verhaal :hearteyes:

ketanest zei:
Ik zal proberen om 1 van mijn vele ervaringen te beschrijven.

Dit is niet eenvoudig omdat de ervaringen heel erg verschillend zijn, en je in een bepaald stadium gewoon een heleboel vergeet.
Ik gebruik al 5 jaar Ketanest,en heb intussen al zo'n 1500 tot 2000 injecties Intramusculair gespoten.
In deze Ketanest zit 25mg Ketamine per ml, en ik spuit op dit moment 2,5ml.
Niet alle injecties geven een hele levendige trip, dit is vooral een tegenvaller als je de keer daar voor wel een hele mooie ervaring gehad heb, dit smaakt altijd naar meer, en daar verlang je dan ook naar.
Ook tolerantie gaat een rol spelen. Na verloop van tijd zwakken de trips af, ook meer doseren helpt daar niet aan.

Ik zal een trip beschrijven uit mijn beginperiode.

Ik lig op bed, met zeer weinig verlichting in mijn kamer.
Na het inspuiten krijg ik een gevoel dat ik weggeschoten word.
Dit duurt ongeveer een minuut of 3-4. (denk ik)
Nu voel ik me heel rustig worden, en verlies alle besef van tijd en ruimte.
Ik voel mijn lichaam nu ook niet meer, ik lijk te zweven.
Mijn omgeving is volledig veranderd.
Zonder mij te kunnen bewegen, en met mijn ogen open, heb ik een zicht van 360 graden, ik kan overal heen kijken waar ik wil zonder me te hoeven bewegen.
Mijn zicht en gehoor zijn heel erg versterkt, de omgeving is helder, een beetje difuus verlicht.
Ik hoor ook diverse stemmen door elkaar heen, het lijkt er op dat 1 stem zich direkt tot mij richt, en mij iets probeert duidelijk te maken. Dit is moeilijk te volgen omdat de andere stemmen er doorheem praten.
Ik probeer me te concentreren op die ene stem, en krijg de opdracht om een bepaalde richting op te gaan.Ik sta nu in een kamer met in het midden een soort verticale doorzichtige buis. Ik stap op aanraden van de stem de buis binnen, en word overweldigd door een gevoel van herkenning.
Dit is de plaats van de oorsprong, schiet het door mijn hoofd, hier komen we vandaan, en hier keren we weer terug als we zijn overleden.
Ik voel de aanwezigheid van velen, zie ze niet, wel word er gecommuniceerd, een soort telepatie.
Dit is een plaats waar ik graag wil blijven, voel me er heel erg op mijn gemak, en herken ook sommige gedachten die mijn hoofd binnen komen.
Ik moet verder, moet uit de buis stappen. Nu krijg ik te maken met veel hektische beelden en geluiden. De hallucinaties zijn heel levensecht, heel duidelijk, en heel veel kleuren. Ook hoor ik nu veel muziek, hoewel het in mijn huis doodstil is.
De beelden laten mij dingen zien die hier (nu nog niet) bestaan. Bijvoorbeeld een apparaat om gewichtloos te worden, die draag je als een riem, en als je de schakelaar omzet, kan je de gewichtloosheid regelen. Ook krijg ik uitleg hoe het werkt, en hoe het gemaakt moet worden.
Ik probeer al deze informatie op te slaan in mijn hoofd, om deze later op te schrijven als ik uit de narcose terug ben.
De beelden en het geluid beginnen nog hektischer te worden, er worden dingen naar mij geroepen, steeds wilder, en steeds meer door elkaar heen.
Hoewel ik probeer mijn ervaring vast te houden, voel ik langzaam dat ik alle informatie aan het verliezen ben. Mij wordt ook te kennen gegeven dat dit de bedoeling is, dat ik geen informatie mee mag nemen, en er blijven ook alleen maar flarden van informatie hangen. Dit vind ik, iedere keer weer, zeer teleurstellend.

Ik probeer ook steeds bij een volgende keer terug te keren naar zo'n ervaring, maar dit is me in al die keren nog nooit gelukt. Je kan het een beetje vergelijken met een droom die je nog weet als je wakker wordt, maar vijf minuten later ben je het vergeten.
Plotseling ben ik in een andere omgeving. Er staan twee lange rijen met figuren, met aan het einde een deur die heel langzaam open gaat.
Ik sta aan het begin, tussen de twee rijen in, en krijg een gevoel dat er iets belangrijks gebeurt.
Terwijl de deur heel langzaam open gaat, krijg ik ook een gevoel van nederigheid, ik begin me nu ook af te vragen of ik nog wel leef.
Door me op mijn ademhaling te concentreren word ik gerustgesteld, je kan niet dood zijn als je nog adem haalt.
Ik ben er nu ook van overtuigd dat er iets goddelijks achter die deur vandaan zal komen. Eigenlijk is het niet te beschrijven, wat er op dat moment allemaal door me heen ging, het was wel heel overweldigend, en ook heel geruststellend.
Ik ben sindsdien ook helemaal niet meer bang voor de dood, weet nu ook zeker dat dit de plek is waar ik terecht kom, en dit geeft mee een heel goed gevoel.
Ik heb mijn hoofd en ogen neergeslagen, terwijl de deur langzaam verder open gaat.
Het lijkt heel lang te duren, maar op het moment dat de deur open is, en ik langzaam omhoog kijk, overval mij een gevoel van herkenning, dit is ook tevens waar mijn herinnering stopt.
Ik kom nu langzaam terug, krijg weer gevoel in mijn lichaam, en als ik later op de klok kijk zijn we bijna een uur verder.

Dit is slechts een van mijn ervaringen, er zouden er daana nog vele honderden volgen, de een nog mooier en indrukwekkender als de ander.
Het heeft mijn beeld van het leven ook kompleet veranderd.
Ik blijf het jammer vinden dat ik zoveel informatie achter moet laten, maar daar heb ik me ondertussen al bij neergelegd.
Klik om te vergroten...

Credits voor Ketanest dus :wink:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#20
Eigenlijk is het stiekem een bump, maar ik herinnerde me laatst een leuke naar aanleiding van het "helemaal de weg kwijt" fragment uit de mediadump :grin:

Deze gaat wel lang back in the dayz, toen ik net begon met wiet roken en andere dingen uitproberen, toen dat nog niet thuis mocht etc.

Het was een regenachtige namiddag, en we zaten met een paar man old skool te chillen, of eigenlijk gewoon stoned op de bank hangen en naar de radio luisteren, 3FM stond op. Iedereen was eigenlijk gewoon stoned, maar F werd altijd maar druk en lastig / irritant als ie geblowd had. En terwijl wij dus superstoned op de bank zaten te hangen was hij zoals gewoonlijk druk aan het doen en op de radio kwam op een gegeven moment een of andere stelling over drugsgebruik, en je kon dan bellen en je mening er op geven, en dan je telefoonnummer daar afgeven zodat andere er weer op konden reageren (of zoiets, daar kwam het in ieder geval op neer) dus F gaat helemaal door het lint begint te lachen en pakt zijn telefoon, en maant ons stil te zijn. Wij waren zo stoned dat we de hele tijd al niets zeiden, dus we keken elkaar een keer aan en hadden zoiets van "whatever". F zet de radio zacht en begint te bellen, wij wisten nog niet waar naartoe. Nou op een gegeven moment zegt hij "Ja hallo, u spreekt met Q ik wil graag mijn mening geven over de stelling" en toen kregen we het dus in de gaten, Q was een andere vriend van ons die er op dat moment niet bij was, en F had dus wel zin om hem eens flink te dissen. Hij had trouwens zijn voor en achter naam gezegd, die ik hier natuurlijk niet neer ga zetten.

De volgende dingen die ik neerzet zijn niet letterlijk zo gezegd maar ze kwamen er wel op neer, het is te lang geleden om het me letterlijk te kunnen herinneren.

"Zo meneer, en wat vind u van deze stelling ?"
F: "Ja ik vind dat drugs gebruiken gewoon moet kunnen, ze moeten alles legaal maken"
"Zo meneer, en waarom vind u dat ?"
F: "Ja gewoon, drugs zijn zo lekker, gebruik ze iedere dag, en ik zou het iedereen aanraden"
"Maar meneer, u weet toch dat drugs zeer slecht zijn ? anders zouden ze toch niet verboden zijn"
F: "Ach wat, drugs zijn niet slecht"

Etc, zeg maar, kwam er op neer dat hij drugs helemaal zat te verlekkeren met voor en achternaam van iemand anders op Nederlands meest beluisterde radio. In ieder geval in die tijd.

Nouja, hij klaar met bellen, wij lachen natuurlijk en na een tijdje was alles weer normaal...

De volgende dag stonden we ergens in een parkje te chillen, met dezelfde mensen, en opeens komt Q aanfietsen. Wij allang weer ons lolletje van gisteren vergeten, en ik zei nog: "He Q, had je ook nog gebeld maar je telefoon stond uit" waarop we direct als antwoord kregen "Ja, dat komt omdat ik gisteren opeens dood gesmst en gebeld werd omdat iemand van jullie naar de radio heeft gebeld met mijn naam en drugs heeft zitten te verlekkeren, wie heeft dat GODVERDOMME gedaan ??" Dus wij schieten massaal in de lach terwijl hij verteld. Ik was gisteren aan het werken toen ik opeeens een heel raar telefoontje kreeg over drugs, mensen die hem uitschelde enzo dat ie dat in het openbaar durfde te vertellen en of hij nog wel normaal was enzo. Evenlater kwamen er smsjes en hij had gedacht van wtf, maar hij had zijn telefoon uitgezet. En verder gewerkt. Toen was die uiteindelijk thuis gekomen en kreeg die net zo'n reactie van zijn ouders, toen hij zich weer herinnerde dat hij die telefoontjes en smsjes had gehad. En hij snapte het allemaal maar half, dus had ie zijn ouders gevraagd wat er in vredesnaam was, en die hadden het dus allemaal gehoord toen ze aan het werk waren in: "Friture (achternaam)" die dus ook op de radio gezegd was, en zowel hun als de klanten hadden aandachtig zitten luisteren :grin: wij kwamen niet bij natuurlijk, maar Q was aanzienlijk kwaad want zijn telefoon was nog steeds buiten gebruik door inkomende smsjes van mensen, en voice mail berichten die die had, of had gemist. Na de 3e dag kon hij zijn telefoon pas weer gebruiken. En sinds dien keken zijn ouders ons met de nek aan :P

Hehe als ik over Q begin herinner ik me weer de bizarste verhalen :sunglasses: vooral nieuwjaarsmorgens nu ik me herinner :grin: binnekort misschien meer

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."