Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDopestories

Dopestories

172 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het was een mooie avond, en ging wat blowen met vrienden :openmouth:
Retestoned nog naar een feestje geweest met goedkope pinten 2,5 euro voor 3 pinten.
Heb daar nog een stuk of wat 30 pinten gezopen, en 3 leffe's.
Complete blackhole, ben dan wakkergeworden bij een maat met een kater die ik nog nooit heb gehad :openmouth:
Was m'n gsm kwijt, m'n brommer was gesloten maar was m'n sleutels kwijt en m'n stuur stond scheef :confused:

Dan stond m'n mama bij die maat, die had iedereen afgebeld om te weten te komen waar ik zat, wel harde straf gekregen dan :(
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zou vandaag mijn 7 gr speed krijgen van mijn dealer, maar is op t laatste moment toch naar morgen verschoven.. Ik balen.. Achteraf maar beter ook want ik had vanavond een feest met meer dan 200 :openmouth: politiemensen :grin: Lelijk hè. Was afscheid van t werk van de man van mn moeder. Voelt zo krom om daar tussen te zitten man :openmouth: Denk alleen nog veel krommer wanneer je goed strak staat..


Edit: Leuk topic :wave:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#3
Haha geweldig dit! Vooral die van Mary vond ik erg grappig :P

Eens zat ik te trippen in Maastricht, de LSD begon net goed in te slaan en we liepen even een rustig straatje in. Daar zat een gast op de grond een soort schreeuwend geluid te maken naar allemaal sigaretten die op de grond lagen, hij trok er ook nog eens het meest moeilijke gezicht bij die ik ooit gezien heb. Wij keken van "what the fuck is hij aan het doen?" :openmouth:
Omdat we niet echt wisten wat we met hem aanmoesten liepen we maar door, we vroegen ons af of wij of hij nou gek was. Ineens fietste hij keihard langs ons met een gek hoedje op en een leip paraplu'tje op zijn fiets, we liepen hem achterna en zagen hem over de stoep fietsen in een winkelstraat, daar trok hij een sprintje en fietste regelrecht tegen een muur aan met z'n donder. Toen trokken we de conclusie dat hij waarschijnlijk een stuk leiper dan ons was :mrgreen:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#4
smoesjes volgens mij ben je gewoon een stille! :P
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Joes zei:
we waren helemaal waus bij iemand thuis en ik zat naast een vriendin op de bank die al heel de avond steeds dacht dat ze van alles kwijt was:
zij: Hee?? waar is me tas nou,,, waar is ie nou weer.
dus ik natuurlijk meteen behulpzaam mee kijken waar der tas ligt (alle2 zittend op de bank)
zij nog wat harder zodat iedereen het hoort: waar is me tas nou maar iedereen ging gewoon door met ze eigen gespreken..
(ik had dus ondertussen al lang gezien dat der tas gewoon op der schoot lag!)
dus ik besluit der een beetje te focken en vraag dingen als waar heb je m voor het laats gebruikt enzo.. zij helemaal moeilijk denken
toen zei ik kijk is op je schoot, en ze kijkt echt zo met van die grote verbaasde ogen (ja nog groter dan ze al waren) en ze schrok echt er van dat ze zo dom bezig was waarop ze zegt: ow ik wist niet dat hij daar lag hahaha heb me kapot gelachen. :wave:
Klik om te vergroten...

je had erbij moeten wezen..
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#6
SperSIZEboon zei:
Joes zei:
we waren helemaal waus bij iemand thuis en ik zat naast een vriendin op de bank die al heel de avond steeds dacht dat ze van alles kwijt was:
zij: Hee?? waar is me tas nou,,, waar is ie nou weer.
dus ik natuurlijk meteen behulpzaam mee kijken waar der tas ligt (alle2 zittend op de bank)
zij nog wat harder zodat iedereen het hoort: waar is me tas nou maar iedereen ging gewoon door met ze eigen gespreken..
(ik had dus ondertussen al lang gezien dat der tas gewoon op der schoot lag!)
dus ik besluit der een beetje te focken en vraag dingen als waar heb je m voor het laats gebruikt enzo.. zij helemaal moeilijk denken
toen zei ik kijk is op je schoot, en ze kijkt echt zo met van die grote verbaasde ogen (ja nog groter dan ze al waren) en ze schrok echt er van dat ze zo dom bezig was waarop ze zegt: ow ik wist niet dat hij daar lag hahaha heb me kapot gelachen. :wave:
Klik om te vergroten...

je had erbij moeten wezen..
Klik om te vergroten...

Wie een verhaalte gaat afkraken moet er zelf een ... :wink:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#7
zat verhalen mee gemaakt,maar ik kan dat nooit lekker typen. moet je gewoon bij zijn. klaar :grin:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Adrenochroom zei:
smoesjes volgens mij ben je gewoon een stille! :P
Klik om te vergroten...
tuurlijk, dat weet toch iedereen hier...
T
TostiniLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik ging een keer spijbelen van school met een paar vrienden, allemaal uit verschillende klassen op 1 na die bij mij in de klas zat.. dus wij spijbelen, lkkr een jointje roken en naar de snackbar.. toen werd de vriendin waarmee ik in de klas zat gebeld door haar moeder 'blabla, waar ben je, niet op school hé? anouk (afdelingsleider onze afdeling) heeft gebeld.. KOM NU NAAR SCHOOL!'
dus wij kijken mekaar anstig aan, nog helemaal knetterstoned.. en maar naar school.. moeten we naar anouk. de aller aller eerste vraag die ze ons stelt.. gebruik je drugs? glashard nee gezegd met me rode ogen en kleine pupillen XD later hoorde we dat al onze vrienden 1 voor 1 gebeld werden...

verder heb ik niet zulke leuke verhalen, ik ben nog een drugnoob dus de dingen die ik grappig vind die gebeuren zijn nogal standaart..
brillen zien met X, de hele wereld knuffelen.. me veters niet kunnen strikken op lsd..

of 1 keer helemaal leip na een Xtc nachtje met zen allen onderuitgezakt op de bank gezeten, ik viel bijna in slaap.. en iemand bood me wat speed aan.. ik heb nooit de werking gemerkt want de enige keren dat ik het had gedaan was in me xpiek. ik denk achja, wat kan het kwaad.. een super klein snifje genomen uit de bullit, en langzaam werden me ogen opener en nog geen 3 seconden later zat ik recht overeind iedereen aan et kijken en het enige wat ik kon zeggen was.. :openmouth: WOW
iedereen helemaal stuk natuurlijk :P
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mijn grootste verschutting:

Blijkbaar begon het daar in de Paradiso een beetje op te vallen dat ik om de twintig minuten naar het toilet ging en ondertussen vrij opgefucked uit mijn doppen keek, want terwijl ik daar zo stond, het cokesealtje geopend in mijn trillende handen, klaar om aan mijn zoveelste lijntje te beginnen, werd opeens de deur van buitenaf van het slot gedraaid.

Tsja..... en toen was kleine Marla op heterdaad betrapt..... :rolleyes:

"Ja, jongedame kom jij maar even mee!"

"Ja maar......"

"Niks ja maar! Meekomen!"

"Ik doe toch helemaal niks? Ik ben toch niet agressief ofzo? Ik zoek toch geen ruzie met andere mensen?"

"Je kent de huisregels! Harddrugs zijn hier verboden! NU meekomen, je kan vertrekken en je spul hier inleveren!!"

"Okeej.........."

"Waar is je garderobe nummertje?"

En terwijl ik beneden in een hoekje bij de uitgang sta te wachten, me intens aan het schamen ben en de grote boze uitsmijters mijn jas ophalen bij de garderobe, komt er een dikke, zwetende gozer naar me toe:

"Meisje, je tepel steekt er uit....."

"Wat moet je?"

"Je tepel steekt er uit......"

Ik kijk omlaag, mijn hemdje met decolete zit helemaal scheef en is afgezakt. Inderdaad, hij heeft gelijk, mijn tepel priempt open en bloot de wereld in.... :rolleyes:

"Daar moet jij helemaal niet naar kijken!"

"Wees blij dat ik het zeg trut!"

De dikke jongen loopt weer weg, snel schuif ik mijn borst weer terug in mijn hemdje. Ik zak nu echt door de grond..... De uitsmijters hebben inmiddels mijn jas gevonden en ik word dringend verzocht direct het pand te verlaten.

Als ik zo vervolgens midden in de nacht alleen op straat sta, kan ik mijn tranen niet meer bedwingen. Wat een afgang! De Paradiso uitgekicked, mijn coke ook kwijt, vrienden ook kwijt, die zijn binnen nog lekker verder aan het feesten. Ik probeer iemand te bellen, maar niemand neemt op. Ik ga maar naar huis, wat een ongelooflijke KUT nacht.....!! :flushed:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#11
Op dat soort momenten besef ik dat het leven best grappig is.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#12
^ Zo zou je het ook kunnen bekijken ja :tongueout:

maar niet echt bepaald een Codac-moment nee :P of juist wel? hmmm
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#13
Adrenochroom zei:
^ Zo zou je het ook kunnen bekijken ja :tongueout:

maar niet echt bepaald een Codac-moment nee :P of juist wel? hmmm
Klik om te vergroten...

LOL :mrgreen:

Volgens mij zag ik er behoorlijk bezweet, verwilderd en opgefucked uit.... Hahahaha, dit verhaal is jaaaaaaaaaaaaren geleden hoor. Inmiddels kan ik er zelf ook hard om lachen, maar op dat moment zelf.... Als iemand een foto van me had gemaakt, was ik waarschijnlijk behoorlijk door het lint gegaan.
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wow Marla dat lijkt me écht mega zuur!! :(
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#15
mooie anekdote, dat versterkt mijn afkeer tegen coke weer wat.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#16
Een keer had ik eigenlijk met een meid afgesproken om film te gaan kijken. Ik had eigenlijk niet zo gek veel zin, en ging op de heenweg nog ff langs een maat van me. Kwam daar aan en na wat chillen zei hij zomaar uit het niets "kom we gaan paddo's eten", en ik zei dus van ohhh wel zin maar heb met die meid afgesproken... Half uurtje later ofzo wou ik dus gaan, en ik belde die meid om te zeggen dat ik eraan kwam, maar haar telefoon staat uit. Nou, dat vond ik "teken" genoeg om toch naar de smartshop te gaan, en paddo's te kopen. Onderweg naar de smartshop rees de vraag: waar gaan we het eigenlijk doen ? het was nat en koud en winter, dus moest ergens binnen, en bij hem waren zn ouders thuis. Ik herinnerde me dat mijn moeder had gezegd dat ze "laat thuis zou zijn" dus ik dacht van dan gaan we lekker bij mij trippen. Zo gezegd, zo gedaan, paddo's gekocht, 3 bakjes á 2 porties, want we hadden zoiets van als we het doen, dan doen we het goed :grin: dus wij eten en eten, maar was toch wel veel dus uit het 3e bakje (voor beide dus ook 3e portie) hadden we maar een beetje gegeten en dat stond voor ons op de tafel... Afijn, wij trippen, lache, roken, zoals dat gaat tijdens een trip, niet lettend op de tijd die natuurlijk wel verstreek. En om half 5 ofzo, laat dus, gaat opeens de deur van de kamer open, en we tripte allebei behoorlijk hard dus kijken zonder te schrikken naar die deur, waar dus me moeder enigsinds verbaasd naar ons en het aangebroken pakje paddo's staat te kijken.

We zaten naast elkaar op de bank, en die vriend van me een beetje naar mij toe leunen, en zo met zijn hand voor zn mond fluisterde die "ik dacht dat je moeder pas laat thuis kwam"

Ja nu ik het beschrijf leest het misschien een btje raar, maar het ging er dus om dat hij net deed alsof min moeder ons niet zag ofzo.
Njah zal wel zoon "had je bij moeten zijn" verhaal zijn :P
M
Mike-L SLid
01-01-2024, 00:00
#17
SperSIZEboon zei:
Adrenochroom zei:
smoesjes volgens mij ben je gewoon een stille! :P
Klik om te vergroten...
tuurlijk, dat weet toch iedereen hier...
Klik om te vergroten...

Verhalen zat idd..!! :grin:

Maken genoeg mee, maar omdat allemaal te typen... :openmouth:
Daar moet je gewoon echt bij zijn, daar zijn geen woorden voor...

Een verhaaltje is niet voldoende om ee verhaal te vertellen over een vaag weekend wat eigenlijk tekort was om vaag te worden wat weer te snel voorbij is gegaan.. Dat het al weer maandag is..
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#18
Tostini zei:
brillen zien met X
Klik om te vergroten...

Ja dat is dus blijkbaar iets heel normaals :grin:

Ik had het echter nooit, ik gebruikte als 5 jaar xtc, en had het nooit gehad, maar die keer stond ik op lowlands in een heeeeele grote tent en mn pil begon te werken dus ik lekker dansen en spacen. We stonden met ons groepje wel bij elkaar in de buurt, maar niet echt op spreek afstand. Dus ik zo tussen het dansen en gedraai met me ogen op een beetje rondkijken en het viel me op dat wel eeeerg veel mensen een bril (dezelfde) hadden opeens. Na verloop van tijd waren het er dus zo absurd veel (iedereen) dat ik toch wel doorkreeg dat het van de x kwam. Maar ik had zoiets dus nog nooooit gezien, of meegamaakt op de x, dingen zien die er niet zijn, als mn ogen niet draaien. Vond het wel grappig en half verbaasd / onder de indruk ga ik naar een maat toe (die paar jaar ouder, en paar jaar drugservaring rijker is) die ook een bril op had, zelfs van dichtbij, zonder te draaien met me ogen en ik zeg m dus van hey, het lijkt wel alsof iedereen brillen op heeft. En hij zo van ohhhh ja, dat is heel vaak, of dat je overal hekken ziet staan. Dus ik zo van ohh oke, en ik draai me hoofd om, overal hekken ! Niet van die hoge maar van die waar ze altijd de weg mee afzetten als de koningin lang rijd enzo :P dus ik dacht van whee dit gaat me wat te ver allemaal. Dus ik zeg tegen me maat van ik ga ff naar buiten, en hij ging wel ff mee en ik liep dus voorop, mn weg te banen door de hekken, en hij vroeg dus wat ben je in vredesnaam aan het doen ? Waarop ik heel fijn antwoord van ja mn weg aan het zoeken tussen die kuthekken door. Waarop hij zo vriendelijk was me attent te maken dat die niet echt waren en dat je er gewoon doorheen kon kopen... Duurde ff om te schakelen en toen snapte ik het. Normaal ben ik de weg echt niet zo kwijt met wat x maar dat had ik allemaal nog nooit meegemaakt.

En later, toen alles uitgewerkt was, zaten we keirot bij de tent, en komt opeens een andere maat aan, die we heel lowlands nog niet gezien hadden. Ik was net iets op me telefoon aan het lezen ofzo, en ik keek op en schrok me kapot ! Hij had ook zoon bril op ! En die maat van me zag dus dat ik schrok (ofja was meer verbaasd) en vroeg waarom. Ik zo ja, ik dacht dat ik uitgetripped was maar jij hebt nog steeds een bril op ! Begint ie te lachen en zegt ie dat ie normaal altijd lenzen in heeft, maar omdat dat zoon gekut is op lowlands had ie zn bril meegenomen :grin: waarna iedereen in lachen uitbarste. Was echt PRECIES dezelfde bril als iedreen tijdens de trip op had.

Erna nooit meer brillen of hekken gezien. Zal wel iets met lowlands of de combinatie van drugsresten van de voorgaande dagen te maken hebben gehad
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#19
En heb nog wel een leuke, maar die overkwam mij niet echt, maar een maat van me, en die wist niet echt wat m overkwam :P

Mn ouders waren 2 weken op vakantie, dus bij mij thuis 24 uur per dag onloopfeest voor alle bekenden, en bekenden van bekenden. Na een paar dagen had ik ook nog een "echt" feestje georganiseerd, en het was gezellig, werd flink gebruikt, vooral veel gesnoven, maar sommige hadden speed, sommige coke, en ik had wat keta. Zelf haat ik pep sowiso, en coke was ik na veel moeite van afgekicked, dus ik had de keta, op een appart hoesje uiteraard. Nouja, wij feesten door en door gaan, maar vroeg of laat gingen de meeste toch wel, en 2 maten hadden besloten bij mij thuis te crashen. Ik even de grofste drugssporen opgeruimd, just in case, de snuifhoesjes bovenop de (best wel hoge) kast gezet. De coke was (uitaard) helemaal op, hoesje was zelfs schoongelikt, zoals dat met coke gaat maar op zowel het keta als het pep hoesje lag nog wat los, en wat voorgemaakte lijntjes.

De volgende dag was ik als eerste op en zat rot op de bank wat te zappen, echte day after feeling, nix smaakt, nergens zin in, supermurrig. Komt een van die maten ook binnen gewandeld, ook net wakker, net zo murrig als mij, en vraagt waar is de pep ? Dus ik al tv kijkend "op de kast". En hij is een stuk kleiner als mij, en kon niet bovenop de kast kijken (zag dus ook niet dat er 2 hoesjes lagen) en voelt met zijn hand op de kast en pakt een hoesje, legt de lijn recht en snuift het op. Zegt ie tegen mij van boahh die pep smaakt wel raar. En ik al tv kijkend-niet intresserend "tja, moet je maar geen pep snuiven". Paar minuten later had ik zoiets van ja fuck it, ben zo rot, wat keta kan het vast niet slechter van worden. Dus ik loop naar de kast (ik kan er wel bovenop kijken) en zie alleen het pep hoesje liggen. Dus ik draai me om en vraag een me maat, hey waar heb je dat andere hoesje gelaten ? Dus hij zo van welk andere hoesje ? het hoesje dat ik heb gebruikt licht daar. En dat was dus het keta hoesje dus ik begin keihard te lachen en vraagt ie wat er aan de hand is. Ik zo van ja je hebt net mijn keta opgesnoven geen wonder dat het raar smaakt, jij gaat over een paar minuten iets moois meemaken.
Hij: "Keta ? wat is dat ?"
Ik: "Ga maar snel zitten, en zet je schrap :wink:"
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ben een jonkie, zeer snel gechoqueerd en sta volledig in mijn recht!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."