#1
Tijdje terug alweer:
Strontzat op de fiets, richting huis. Onderweg ben ik blijkbaar of gevallen en gaan slapen, of gaan slapen en gevallen. Hoe dan ook: ik lag op de weg te pitten. Wat later word ik wakker. Er zit politie gehurkt naast me. "Oh hij word wakker!!", hoor ik. "Jongen, jongen?" Ik kijk half op van "huh?!". "Ja, je mag blij zijn dat deze vrachtwagenchauffeur je gevonden hebt, hij dacht dat je dood was!".
De politie heeft me netjes thuis afgezet, met een briefje in m'n zak waar m'n fiets stond, zonder boete.![:hearteyes:]()
Strontzat op de fiets, richting huis. Onderweg ben ik blijkbaar of gevallen en gaan slapen, of gaan slapen en gevallen. Hoe dan ook: ik lag op de weg te pitten. Wat later word ik wakker. Er zit politie gehurkt naast me. "Oh hij word wakker!!", hoor ik. "Jongen, jongen?" Ik kijk half op van "huh?!". "Ja, je mag blij zijn dat deze vrachtwagenchauffeur je gevonden hebt, hij dacht dat je dood was!".
De politie heeft me netjes thuis afgezet, met een briefje in m'n zak waar m'n fiets stond, zonder boete.
