Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDopestories

Dopestories

172 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Tijdje terug alweer:

Strontzat op de fiets, richting huis. Onderweg ben ik blijkbaar of gevallen en gaan slapen, of gaan slapen en gevallen. Hoe dan ook: ik lag op de weg te pitten. Wat later word ik wakker. Er zit politie gehurkt naast me. "Oh hij word wakker!!", hoor ik. "Jongen, jongen?" Ik kijk half op van "huh?!". "Ja, je mag blij zijn dat deze vrachtwagenchauffeur je gevonden hebt, hij dacht dat je dood was!".

De politie heeft me netjes thuis afgezet, met een briefje in m'n zak waar m'n fiets stond, zonder boete. :hearteyes:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hahaha zoals ik al zei, echt geweldig :grin:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
kildeer & henkie! :hearteyes:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#4
henkie84 zei:
Tijdje terug alweer:

Strontzat op de fiets, richting huis. Onderweg ben ik blijkbaar of gevallen en gaan slapen, of gaan slapen en gevallen. Hoe dan ook: ik lag op de weg te pitten. Wat later word ik wakker. Er zit politie gehurkt naast me. "Oh hij word wakker!!", hoor ik. "Jongen, jongen?" Ik kijk half op van "huh?!". "Ja, je mag blij zijn dat deze vrachtwagenchauffeur je gevonden hebt, hij dacht dat je dood was!".

De politie heeft me netjes thuis afgezet, met een briefje in m'n zak waar m'n fiets stond, zonder boete. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Jeeeeeetje mina! Wat een verhaal! Je mag inderdaad wel echt van geluk spreken hoor... :wink:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#5
whahahahahaha te grappig!!!
H
HTIDLid
01-01-2024, 00:00
#6
Een van een tijd geleden, maar ik vind hem het vermelden waard :grin:

"Ik vertrok gister zat bij een maat die een half uur fietsen van me vandaan woont. toen ik net op weg was moest ik heel nodig pissen. Ik zet mn fiets aan de kant, maar krijg de knoop niet uit mn broek(trainingsbroek met touwtjes). Ik heel lang trekken aan die knoop en erin bijten maar ik moest echt heel nodig dus uiteindelijk heb ik mn broek met knoop er nog in met veel pijn uitgetrokken. Ben ik klaar met pissen krijg ik mn broek niet meer aan . ik heb echt 10 minuten staan proberen om die knoop eruit te halen en om gewoon mn broek aan te krijgen maar heb het uiteindelijk opgegeven en ben gewoon in mn boxershort verder gefietst (koud). Ik fiets verder, en nog geen 5 minuten later moest ik het spoor oversteken. Ik weet nog niet hoe ik het gepresteerd heb maar mn voorwiel bleef in de rails hangen waardoor ik echt keihard op mn gezicht ging. Toen ik weer opstond en rondkeek zaten er strepen op mn benen en handen, er zat een slag in mn wiel, remkabels stuk, versnellingen en bel lagen eraf. Natuurlijk kwam er net een auto aan dus moest ik mn fiets snel van de weg afslepen waarbij ik allebei de hengsels van mn tas sloopte. Uiteindelijk heb ik dus in mn boxershort, op een verrotte fiets met een scheef stuur en een tas die ik in mijn hand moest houden een half uur door de (vries)kou gefietst."
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Generaal-Pardon zei:
Klik om te vergroten...


Echt deze gozer moet geband, ook al van die idiote posts bij de andere onderwerpen, zoals in onzin en general forum. Omdat het een general forum is betekent dat nog niet dat hij als generaal zonder pardon daar mag posten, aaargh!
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#8
@ HTID: Wat een verhaal :grin: ik had die koppen willen zien van de mensen waar je heen ging toen je binnen kwam :grin:

@ Allolalie: Het is jcutter met een tigtal verschillende namen. Het zielige ventje mist zijn aandacht
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Allolalie zei:
Generaal-Pardon zei:
Klik om te vergroten...


Echt deze gozer moet geband, ook al van die idiote posts bij de andere onderwerpen, zoals in onzin en general forum. Omdat het een general forum is betekent dat nog niet dat hij als generaal zonder pardon daar mag posten, aaargh!
Klik om te vergroten...

Done.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#10
Een paar jaar geleden is me het volgende over komen:

Omdat ik was geslaagd voor mijn opleiding gingen we op mijn laatste stagedag wat drinken met het team. Eenmaal aangekomen op de unit moest ik van de collega's een knalrood separeerpak aan en op zo'n grote driewieler met hen naar stad fietsen. Gelukkig was het maar een klein stukje, en ik dacht die kan nog wel eens goed van pas komen op het einde van de avond. Dat pak had ik liever niet aan gehad, maar ach het hoorde erbij en ik deed maar gewoon mee.

Na een avondje goed doorzakken reden we terug naar de kliniek (hier zou ik met een paar collega's blijven slapen). Op een smal fietspad in de stad zien we in de verte twee stadswachten fietsen. We naderen de heren en ze reden heel rustig.
Mijn drie collega's halen de mannen in, en ik tringel een paar seconden later ook met mijn fietsbel omdat ik ze in wil halen.

Was ik me toch vergeten dat ik op een driewieler zat en die twee uitstekende achterwielen. Toen ik ze inhaalde viel een van die stadswachten op de grond. Hij was op me aan het roepen, maar ik snapte er in eerste instantie niks van. Ik haalde hem immers netjes in voor mijn gevoel. Wat bleek, ik heb hem met het achterwiel geraakt haha.

De stadswachten kwamen me achterna en men dacht dat ik ontsnapt was op de kliniek. Het rode pak heeft normaal niemand in de kast hangen dus ze dachten dat ze een grote vangst hadden geslagen. Mijn verhaal werd niet geloofd, het verhaal van collega's ook niet. Dus maar wachten op de politie die zij inmiddels hadden gebeld.
Toen mijn gegevens waren gecontroleerd door de blauwe heren, mocht ik door fietsen. 2 agenten, 3 verpleegsters en ik zelf moesten hard lachen. De stadswachten reden boos weg (degene wat ik van achteren had aangereden zonder licht haha).

Wat een avond. Is al jaren geleden, maar zoiets vergeet je nooit meer :grin:
f
fs180Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Flameon zei:
Een paar jaar geleden is me het volgende over komen:
Klik om te vergroten...
mijn god! :tearsofjoy:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ben een jonkie, zeer snel gechoqueerd en sta volledig in mijn recht!
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hee ik wil gvd dopestories horen!! :angry:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#14
Maar we hebben nog steeds geen dopestorries gehoord! :mrgreen:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#15
Op dat soort momenten besef ik dat het leven best grappig is.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#16
^ Zo zou je het ook kunnen bekijken ja :tongueout:

maar niet echt bepaald een Codac-moment nee :P of juist wel? hmmm
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#17
Adrenochroom zei:
^ Zo zou je het ook kunnen bekijken ja :tongueout:

maar niet echt bepaald een Codac-moment nee :P of juist wel? hmmm
Klik om te vergroten...

LOL :mrgreen:

Volgens mij zag ik er behoorlijk bezweet, verwilderd en opgefucked uit.... Hahahaha, dit verhaal is jaaaaaaaaaaaaren geleden hoor. Inmiddels kan ik er zelf ook hard om lachen, maar op dat moment zelf.... Als iemand een foto van me had gemaakt, was ik waarschijnlijk behoorlijk door het lint gegaan.
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wow Marla dat lijkt me écht mega zuur!! :(
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#19
mooie anekdote, dat versterkt mijn afkeer tegen coke weer wat.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#20
Een keer had ik eigenlijk met een meid afgesproken om film te gaan kijken. Ik had eigenlijk niet zo gek veel zin, en ging op de heenweg nog ff langs een maat van me. Kwam daar aan en na wat chillen zei hij zomaar uit het niets "kom we gaan paddo's eten", en ik zei dus van ohhh wel zin maar heb met die meid afgesproken... Half uurtje later ofzo wou ik dus gaan, en ik belde die meid om te zeggen dat ik eraan kwam, maar haar telefoon staat uit. Nou, dat vond ik "teken" genoeg om toch naar de smartshop te gaan, en paddo's te kopen. Onderweg naar de smartshop rees de vraag: waar gaan we het eigenlijk doen ? het was nat en koud en winter, dus moest ergens binnen, en bij hem waren zn ouders thuis. Ik herinnerde me dat mijn moeder had gezegd dat ze "laat thuis zou zijn" dus ik dacht van dan gaan we lekker bij mij trippen. Zo gezegd, zo gedaan, paddo's gekocht, 3 bakjes á 2 porties, want we hadden zoiets van als we het doen, dan doen we het goed :grin: dus wij eten en eten, maar was toch wel veel dus uit het 3e bakje (voor beide dus ook 3e portie) hadden we maar een beetje gegeten en dat stond voor ons op de tafel... Afijn, wij trippen, lache, roken, zoals dat gaat tijdens een trip, niet lettend op de tijd die natuurlijk wel verstreek. En om half 5 ofzo, laat dus, gaat opeens de deur van de kamer open, en we tripte allebei behoorlijk hard dus kijken zonder te schrikken naar die deur, waar dus me moeder enigsinds verbaasd naar ons en het aangebroken pakje paddo's staat te kijken.

We zaten naast elkaar op de bank, en die vriend van me een beetje naar mij toe leunen, en zo met zijn hand voor zn mond fluisterde die "ik dacht dat je moeder pas laat thuis kwam"

Ja nu ik het beschrijf leest het misschien een btje raar, maar het ging er dus om dat hij net deed alsof min moeder ons niet zag ofzo.
Njah zal wel zoon "had je bij moeten zijn" verhaal zijn :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...456789
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."