Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDopestories

Dopestories

172 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#1
vette verhalen van Spor! :hearteyes:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#2
Addick zei:
Ik heb een keer een veel te zieke/respectloze grap uitgehaald bij een leraar vroeger,op speed was ik toen.Iedereen die het zag lach helemaal vlak maar ik heb er nu nog spijt van zo respectloos maargoed lachen was het
Klik om te vergroten...

Ok, je hebt mij ook goed aan het lachen gemaakt met dit verhaal hoor! :rolleyes:
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#3
geweldige verhalen Spor :hearteyes:
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Haha heerlijk, ik zou hem wat voor zn kop slaan
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#5
:grin:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#6
^ik zie dat ik echt korter van stof moet worden :grin: hoewel het alsnog een dopestory is, en geen tripreport (vind ik)

niet écht leuk, maar definately a dopestory: viewtopic.php?f=3&t=11487

ps. Saartje was zijn kat !!
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#7
Goede dopeverhalen Spor!
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hahaha lol @ Dreamy :grin:
Ben zelf ook wel eens de sloot ingefietst onder invloed, erg pijnlijk xD
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nog eentje dan :grin:

Het was de avond van Blackout, een drum & bass feestje wat 2 maandelijks in de Tivoli oudegracht in utrecht word gehouden. Omdat er altijd een vette line up is, zijn we altijd met een vast groepje en meestal wat losse aanhangsels daar aanwezig. Nou wij flink zin dr'in, het was nog in mijn coke periode, dus coke (en wiet) waren sowiso present, maar er was toch wel een erg vette line up dus ik had ook nog 3 welbekende blauwe mitsubishies mee genomen. Ik had toendertijd al beschikking over een heel arsenaal aan benzo's, en bij het snel inpakken gooide ik een stripje met daarin nog 4 "eior" (temazepam 20mg, die doorzichtige eitjes :grin: )in mn tas, en nog wat andere dingen, en ik vertrok.

Nou, zoals het altijd in de trein ging, flink snuiven, joints voordraaien voor het feestje, en net voordat de trein stopt eerste schijf in mn nek knallen. Nou, leuk wij naar het feestje, feesten, en op een gegeven moment was het ook weer afgelopen (feestje doet er niet zo toe in dit verhaal :P ) dus wij weer naar het station, ik helemaal doorgesnoven, sos was op, de 3 pillen nog half aan het werken, en zoals altijd had ik niet gedronken. Ik was met 3 vrienden S (uit het vorige verhaal :grin: ) M, en R. Zei hadden allemaal wel gedronken. In mijn tas neem ik altijd drinken en wat andere dingen mee, zoals exta zakje wiet voor na het feest enzovoorts. Dus we zitten daar op het station, half leip, en ik ging iets uit mn tas halen toen ik de eior die ik alvergeten was tegen kwam, dus ik zo van "heeeey, iemand een eior ?". Zoals vele van jullie wel weten weet ik veel over benzo's, en dus al helemaal dat je zo'n zware niet moet nemen na een avond doorzuipen. Maar ik was leip, en omdat ik zelf niet drink hoef ik er voor mezelf nooit rekening mee te houden. Ik was het op dat moment dus vergeten, maar S zei heel weis: "nee, dat moet je niet doen als je alcohol hebt gehad, heb je me zelf verteld, bla bla bla" en ik gaf m gelijk en zei nog dat het zo goed was dat ie er aan dacht.

Dus ik popte een eior, en nog geen 20 minuten later voelde ik me nog gelukszaliger als met xtc en ik zat daar op het bankje op het station, in de kou, zichbaar te genieten, met geluiden als ohhhh en ahhhhh en uitspraken als "bohhh ik heb me nog nooit zo relax gevoeld" en aangezien het niet écht relax was op het station, en ikduidelijk aan het genieten was bedachten S en R zich, ze waren inmiddels, net als ik trouwens, alweer vergeten dat ze die eigenlijk niet moesten pakken. Maarja, iedereen was vaag, ik als meeste, dus dat was er alweer bij ingeschoten. M was op dat moment net even weg, pissen of iets kopen ofzo. Nou, hun gooien die eior in hun nek, en nog geen 5 minuten later komt de trein aan, we stappen in en gaan zitten bij van die bankjes waar normaal 4 mensen kunnen zitten (in de trein) en dan iedereen een bank voor zich. We besloegen met 4 mensen dus 4 bankjes, en dus 8 zitplaatsen, 4 aan iedere kant van het gangpad. We zaten in de breede op de bankjes waardoor ik tegenover M zat, met het gangpad tussen ons (sorry voor de omslachtige beschrijving maar het heeft enige meerwaarde op wat er nog staat te gebeuren) Op de andere 2 bankjes zaten R en S.

Nou, we beginnen met rijden, S en R zijn gewoon stil, en ik was met M aan het praten, het viel niet zo op, was meestal zo op de terugreis. Op een gegeven moment tijdens ons gesprek valt R zo uit het niets van zijn bankje op de grond. M en ik kijken elkaar eens aan, en M geeft hem een schop om te kijken of ie zou reageren, maar niet dus. Hij dus aan hem schudden enzo, maar er kwam geen reactie. En opeens zegt M "Je hebt ze toch niet alsnog die eior gegeven he??" waarop ik dus antwoord "Oh ja !!! had je dat niet kunnen zeggen toen ik ze aan hun gaf ??" maar toen was ie er dus niet... Op dat moment kijken we elkaar en, en denken het zelfde. We keken naar S die intussen helemaal simpel in het hoekje zat, en we dachten nog ooooohhh jeeeeee dat word me een treinreis.

Inmiddels deed het volgende probleem zich voor, R lag nog steeds in diepe coma op de grond, en aan het eind van de wagon kwam de conducteur aanlopen. En alsof de situatie nog niet rampzalig genoeg was, bedacht ik me op dat moment ook nog dat ik geen kaartje had ! (was op vrijdag met mijn OV heen gereist) helemaal vergeten te kopen in mijn megaroes. Nou, na wat schoppen en trekken had R een kortdurend helder moment en we konden hem zo wel als S zo ver krijgen om hun kaartje te pakken. Nou, de conducteur komt aan en ik zeg dus maar direct dat ik geen kaartje heb, en ik zeg erbij dat ik het te druk had met "die twee" en toen de conducteur keek hoe ze beide simpel als konijnen het kaartje uit hun beurs aan het prutsen waren, had hij gelukkig wel begrip voor de situatie, en zei dat ik het volgende station uit mocht stappen om een kaartje te kopen. Iets wat ik zeker wou doen, zou me 35 euro besparen. Maar weer probleem, de rest had kaartjes met korting, en ik had een het OV. Zonder mij waren al hun kaartjes dus ongeldig. Dus er zat maar een ding op, met zijn allen eruit, en volgende trein nemen. Ik had namelijk echt geen zin in die boete. Dus M en ik R en S uit de trein gesleept, nouja, kaartje gehaald en weer terug in de trein gestapt. Iedereen blij dat we weer zaten, maar het ergste moest nog komen, temazepam liquid caps bereiken hun piek namelijk na ongeveer 50 minuten. Dat was toen we net weg reden...

We zaten weer, in de zelfde formatie in de trein, en M zou R in de gaten houden, en ik S. Op een gegeven moment begint S een beetje te weizen met zijn ogen dicht en zegt/roept half verstaanbaar "saartje, saartje ?" dus M en ik kijken elkaar aan en vragen ons af wie saartje is. S riep niet zo hard, maar direct daarop begint R een stuk harder te roepen, ook met vaag wijzen "Mam, doate deur toe" (mam doe de deur dicht) dus wij beginnen te lachen en hij valt evenlater weer terug in zn slaappositie. Inmiddels was S onderaan mijn broekspijp aan het frunnikken, dus ik vraag: "S, wat zoek je ?" komt ie omhoog en kijkt me verdwaast aan en zegt "Ja wat zoek jij ??" en valt weer terug in zn slaappositie om vervolgens als ik "wat??" vraag niet meer te reageren.

Nou, eenmaal thuis aangekomen werden ze gewoon wakker toen we ze flink door elkaar schudde, en we namen ze verdwaasd mee uit de trein. Ze snapte er helemaal geen hol van, en vroegen wat er was gebeurd. Wij dus uitleggen maar ze konden zich beide maar weinig herinneren, niet eens meer dat ze in de trein waren gestapt, laat staan dat we nog ergens uitgestapt waren. En toen iedereen naar huis om te slapen :grin:

Wat een avond / nacht :grin:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#10
Haha je hebt me zowaar hardop aan het grinniken gekregen :grin:


Een aantal jaar terug hadden ik en een paar maatjes voor het eerst xtc gedaan, dus een paar maanden later deden we het weer, een vriend van ons wou ook graag mee doen. Dus iedereen neemt een pilletje, zegt hij 3 kwartier later:
'Maja ik moet naar huis, ik moest vroeg thuis zijn vandaag van mijn ouders'
Dus wij: 'Wat?!!?'

Was die gek gewoon naar huis gegaan, hij had heel de avond de meest geweldige gesprekken met zijn ouders vertelde hij, maar als hij xtc doet dan trekt hij ook de meest extreem vage smoelen en zijn ogen trekken weg als een malle, vraag me echt af hoe hij daar op de bank heeft gezeten :tearsofjoy:
m
mocridheLid
01-01-2024, 00:00
#11
:)
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#12
Adrenochroom zei:
Haha je hebt me zowaar hardop aan het grinniken gekregen :grin:
Klik om te vergroten...

Móói

Was mijn eerste keer met X op ook, na wat twijfelen gepakt, en nog geen 5 minuten later belt mijn moeder, kom NU naar huis. Dus ik dat gedaan. Toen ik thuis kwam was aan het zappen toen ik op TMF een nummer zag wat ik normaal haatte, opeens vond ik het helemaal geweldig :grin:
op een gegeven moment met mn vader gaan chillen en joint gerookt met m :grin: en sinds dien is het de mist in gelopen :P
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Afgelopen zondag met een goede vriend in het bos XTC gepakt. Thuis had hij besloten dat hij mijn carnavalskostuum aan wilde en dus ging ik met een engeltje richting het bos - ideaal voor op de xtc kan ik je vertellen. Toen na in totaal 3 pilletjes de man we weer weggingen uit het bos, kwam ik erachter m'n beurs verloren te zijn. Ik zou die wel even gaan halen. In het donker. Waziger dan ik dacht te zijn.

Ik kwam in m'n eentje bij het bosje aan, en liep erin. Ik kwam een groepje mensen tegen die allemaal ergens naar keken en hun hand omhoog hielden. Ik dacht dat ze aan 't stemmen waren over iets, dus ik ging er bij staan en hield m'n hand ook omhoog. Een paar minuten later kwam ik er pas achter dat de mensen, die ik toch echt zag, bomen waren... Ik liep verder door het bosje, gewoon over het pad, dacht ik. Totdat ik ineens middenin een groot veld vol brandnetels en takken met prikkers stond. Na wat geworstel wist ik er uit te komen, ik zag een omgevallen boompje dat omhoog werd gehouden door iemand. Ik dacht even te helpen en hield het ook omhoog. Hier kwam ik er ook weer achter dat ik helemaal in m'n eentje daar stond.

Ik heb nog meerdere malen tegen bomen heel zachtjes 'hoi?!' gezegd om te kijken of het toch echt geen mensen waren, iedere keer zeiden ze niets terug. Ik besloot op te geven en de volgende dag maar te gaan kijken ofzo. Op de terugweg liep ik door een aspergeveld naar die vriend van me toe. Ik zag aan de weg een reus lopen, heel duidelijk, van een meter of vier. Na een meter of twintig dat hij wandelde, boog hij voorover en bleef hij staan en veranderde langzaam in een boom. Ik stopte nog ineens omdat ik midden in het veld een muur zag staan, maar na voorzichtig aftasten bleek ook die er niet te zijn :).

Al met al een heerlijk waus avond & nachtje op de x.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#14
^klinkt gezellig :grin: volgens mij weet ik wel welke vriend dat geweest moet zijn :wink:

henkie84 zei:
Ik dacht dat ze aan 't stemmen waren over iets, dus ik ging er bij staan en hield m'n hand ook omhoog.
Klik om te vergroten...

Zonder te weten waarover je stemt ? :P

Beurs nog gevonden ?
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Spor zei:
^klinkt gezellig :grin: volgens mij weet ik wel welke vriend dat geweest moet zijn :wink:

henkie84 zei:
Ik dacht dat ze aan 't stemmen waren over iets, dus ik ging er bij staan en hield m'n hand ook omhoog.
Klik om te vergroten...

Zonder te weten waarover je stemt ? :P

Beurs nog gevonden ?
Klik om te vergroten...

Die waar je vanmiddag voor de deur stond :). Ja, m'n beurs is door een vriendelijke medeburger met inhoud (zat natuurlijk geen geld in) ingeleverd bij de politie. En euh ja, ik was al iets te wazig om te beseffen dat ik niet wist waar ze over aan 't stemmen waren :P.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#16
henkie84 zei:
Die waar je vanmiddag voor de deur stond :).
Klik om te vergroten...

Dat dacht ik al :wink: heb nog interessant gesprek met m gehad... :P
T
The MysticLid
01-01-2024, 00:00
#17
henkie84 zei:
....Ik kwam een groepje mensen tegen die allemaal ergens naar keken en hun hand omhoog hielden. Ik dacht dat ze aan 't stemmen waren over iets, dus ik ging er bij staan en hield m'n hand ook omhoog. Een paar minuten later kwam ik er pas achter dat de mensen, die ik toch echt zag, bomen waren...
Klik om te vergroten...
:wave: hahaha :beer:
henkie84 zei:
.... Ik zag aan de weg een reus lopen, heel duidelijk, van een meter of vier. Na een meter of twintig dat hij wandelde, boog hij voorover en bleef hij staan en veranderde langzaam in een boom.....
Klik om te vergroten...
ow henkie toch, ik ben jaloers op jou hallucinaties! :wave: Zin om de zomer van de cactus in te luiden met die sjaak trwns? :P
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik had een joint gerookt en moest gaan pissen. Dus ik ga zitten en begin te dagdromen. Uiteindelijk wordt ik weer "wakker" en kon ik me niet meer herinneren of ik nu gepist had of niet :confused: Ik moest niet meer dus ik nam maar aan van wel :beer:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#19
The Mystic zei:
ow henkie toch, ik ben jaloers op jou hallucinaties! :wave: Zin om de zomer van de cactus in te luiden met die sjaak trwns? :P
Klik om te vergroten...

Mag ik ook mee doen ? :grin:
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#20
henkie84 zei:
Thuis had hij besloten dat hij mijn carnavalskostuum aan wilde

Ik dacht dat ze aan 't stemmen waren over iets, dus ik ging er bij staan en hield m'n hand ook omhoog.
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."