#1
jaah ben een verstokte roker
:PDelirium zei:Al 4 jaar part-time roker zonder verslaafd te raken![]()
Ik zal je uit de droom helpen, van niet roken ga je ook dood.Flugeltje zei:Van roken ga je dood

jajaja..nou hier dan..doe het dan!SperSIZEboon zei:
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."