Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRook je?

Rook je?

173 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Niet meer!

One month, five days, 2 hours, 49 minutes and 45 seconds. 210 cigarettes not smoked, saving 38,81 €. Life saved: 17 hours, 30 minutes.


:grin:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#2
Varry zei:
Niet meer!

One month, five days, 2 hours, 49 minutes and 45 seconds. 210 cigarettes not smoked, saving 38,81 €. Life saved: 17 hours, 30 minutes.


:grin:
Klik om te vergroten...

Waar staat die tool? Fucking grappig :grin:
S
SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja. Nicotineee! :hearteyes:
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Noemt SilkQuit meter. Is gratis te downloaden als je wat goegelt.
Cho cho, wat zou ik in die 17 uur extra leven doen?? :beer:
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re:

ExceptionalInsight zei:
Flugeltje zei:
Van roken ga je dood
Klik om te vergroten...
Ik zal je uit de droom helpen, van niet roken ga je ook dood.
Klik om te vergroten...
mooi en wijs gezegd :wink: ,met roken ben ik pas op 23 jarige leeftijd begonnen,(nu ben ik 37)ik probeer soms eens te stoppen,maar het lukt mij nooit langer dan 3 dagen :( ,is verslavender dan ik dacht :openmouth:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik vind roken echt verspilling van geld en gezondheid. Het enige wat ik rook is DMT, dat geeft tenminste effect :P
d
dutch-lycanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Re:

cronos zei:
ExceptionalInsight zei:
Flugeltje zei:
Van roken ga je dood
Klik om te vergroten...
Ik zal je uit de droom helpen, van niet roken ga je ook dood.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

haha het is wel zo hoor :grin: maar ik ben een ''gezelligheidsroker''.
meestal als ik stress heb of als er weer eens wat kut in me leven gebeurd is.
of als ik er gewoon zin in heb
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gestopt sinds januari dit jaar. De lust om te roken is sinds een paar weken verdwenen. Wel rook ik zo eens in de zoveel tijd een jointje.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ben ongeveer jaartje geleden gestopt met roken.
Maar ik verbruik nog wel aardig wat wiet, en daardoor geen behoefte aan nicotine.
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#10
ja, en ik heb het al opgegeven met het proberen te stoppen want nu hou ik het toch niet vol.
ik stop wel als ik van de unief af ben ofzo
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja, ik rook ook
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wat betaal je voor een pakje chesterfield?
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Nooit begonnen met roken :grin:
En ook zekker niet van plan om te beginnen.

aleen wiet :stoned:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
Veggel zei:
Als je eenmaal echt begint met roken, dan kom je er naar mijn neming nooit meer echt vanaf.
Klik om te vergroten...
Gek is dat. Ik ben toch bijna drie jaar geleden gestopt.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#15
Flameon zei:
Marla Singer zei:
Ben sindskort - na jaaaaren trouwe Lucky Strike rookster - overgestapt op de rode Pall Mall. Een box met 30 sigaretten kost maar 5,- en ze zijn nog best te roken ook. Heb uitgerekend dat het me bijna 50,- per mnd scheelt!
Klik om te vergroten...

Oja kost die big pack pall mall "maar 5 euro" . Dat kan dan inderdaad een hoop geld besparen.
Mijn favo is chesterfield, maar die zit al boven dat bedrag en dan voor minder sigaretten. Toch heb ik er nu een slof van gekocht :)
Vandaag een sigaartje gerookt met een client. Voor eens in de zoveel tijd is dat best wel lekker
Klik om te vergroten...

Die Lucky Strikes kosten dus sindskort 4,50 per 19 stuks. Echt belachelijk duur! Vandaar mijn switch naar die Pall Malls. Doe ruim 2 soms 3 dg met een pakje daar van, dus scheelt idd echt veel op maandbasis!
M
Moes-4Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Die hard Marlboro roker!
Ze worden wel gvd steeds duurder, maar ze blijven het lekkerst :grin:
N
NicoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re:

Delirium zei:
Al anderhalf jaar part-time roker zonder verslaafd te raken :smoke:
Klik om te vergroten...

Heb ik ook 2 jaar gedaan tot ik een vriendin kreeg die rookt, nu is het uit en ben ik nog steeds full time roker :flushed:
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik heb aan mijn wietgebruik mijn "tabakverslaving", of hoe je het ook mag noemen, overgehouden. maar ik ga proberen te stoppen, het is me al eens gelukt dus nu gaat het ook lukken(en niet terug beginnen)
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re:

Drientje zei:
rook al sinds mijn 9e (erg he?) mijn ma is een verstokte roker en als kind was ik erg nieuwsgierig(nog steeds wel). Dus zodra ik mijn handen op een sigaret kon leggen deed ik dat dan ook. Ik mocht ook altijd de laatste trekjes van mijn ma haar sigaret hebben... Hoe krijg je je kind verslaafd?

X

Drientje
Klik om te vergroten...
Dit topic mag wel een schopje!

Van een tevreden roker getransformeerd tot iemand die niet eens denkt aan een peuk!
Nice :sunglasses:
H
HashjaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re:

Hashja zei:
Nope, geen roker, ook geen gezelligheids roker :)
Klik om te vergroten...
Ik herschrijf mijn oude post even:

Nee, ik rook alleen als ik aan stimulanten zit. MDMA, Amfetamine, etc. En dan rook ik alleen menthol, en terwijl dat nuchter nog smeriger is dan gewone sigaretten, maar dan gewoon echt lekker! :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."