Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ja, doe het meestal ook via 2 neusgaten"
"supergrote pupillen, trillende kaak en gewoon zo'n kutstrak hoofd eigenlijk :')"
"naaaar haha"
"alcohol en pep"
"alleen alcohol"
"zoete witte wijn"
"malibu cola ;p"
"xtc"
"zometeen maar nicotine"
"held, rip"