Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zijn lijn was dan wel 3 meter lang he."
"Asfaltjunkie zei: Wanneer merk ik dat ik adhd heb: -omgang met bepaalde types mensen -Zoals laatst, heb ik m'n Benz van 28jr oud gerestaureerd, ik kan niet aan een plek werken op de auto, ik werk aan 3-4 plekken tegelijk.... -Ik heb schijt aan regels en gezag in het algemeen. -ik verveel me behoorlijk vlug als iets me niet interesseert. Klik om te vergroten... Daar heb ik ook last van."
"200466 zei: Yo! Zal ik jullie maar verlossen dan? Me meissie wordt zo beroerd dat ze geen eens meer zin heeft in een feessie, kotst de hele avond de rotzooi onder... Iemand zei eens: neem hem anaal en je hebt nergens last van. Hij komt iets meer gedoseerd binnen. Zo gezegd zo gedaan... gebruik wel wat vaseline ofzo, want als er stukkies achterblijven ter hoogte van je kringspier gaat het branden! Ze doet het nu al dik een jaar en niets aan het handje... Gewoon ff over het idee heen stappen en je bent uit de brand! btw. Ik heb het zelf ook geprobeerd en idd, gaat goed. Neem wel een iets sterkere pil want het resultaat is iets zachter. Ik zelf houd er wel van als ie keihard binnen komt zonder kloppen en dat heb je niet als je hem rectaal neemt. Klik om te vergroten... Ik ben blij dat jij het met deze manier fijn vindt"
"lysergine25 zei: 2C-B brandt een beetje. Klik om te vergroten... Moet er zelf niet aan denken zo'n brandend gat Maar wel stoer dat je de grenzen durft te verleggen"
"Wel een goede verstopplek natuurlijk."
"Knallers, Knappers, Rondjes, Pilleuh, Snoepjes."
"Ik ga misschien toch proberen een flesje water met daarin de pillen opgelost mee te nemen."
"Showtek & Deepack - Skitzo En hierna Bulldozer Project - Arise (The Beholder & DJ Zany Mix)"
"Ik denk dat ik het niet ga doen, simpelweg omdat ik het anders alleen zou moeten doen, en ik vind X alleen doen een verspilling"
"Goed zo! En als je bij een intake-gesprek van een verslavingszorg zegt dat het niet meer nodig is geloven ze je denk ik niet :P"