Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"zalig dat je zomaar een nieuwe plant krijgt, ik ga ook een nieuwe cactus vragen dus :P die middelgrootte was zoals velen ook zeggen tegen de rand gegroeid en zag er niet optimaal uit... maar zo zie ik dat salvia divinorum niet in het wild voorkomt en in het weste als tuinplant wordt gebruikt, mss is het net te warm want in de bergen in Mexico waarschijnlijk achter een rots, wordt deze gekweekt door medicijnmannen (shamans), en houden ze de temperatuur laag als deze een tuinplant is, dan mag die gerust buiten, onder enkele grotere planten als dekking kamerlucht en de constante 21graden, is waarschijnlijk niet optimaal voor zo'n plant veel succes"
"1 blad zal niet veel uithalen, mss een lichte droomwereld, vaag hoofdje... datura is doornappel en niet granaatappel! Een paar zaden gebruiken om darm/maag problemen op te lossen is ideaal als je geen cannabis hebt in de wintermaanden (uit ervaring sprekende vriend van mij heeft mij dit gezegd) 2-3 zaden hadden geen effect op hem. En jij hebt er al veel over gelezen? waar lees je die dingen en hoe lees je ze, dat is 't belangerijkste! poison drink, goed bezig, succes met die examen"
"heerlijk, poison drink ik zou toch niet teveel lezen over datura, meer praten met mensen die ervaring hebben. Die vertellen je vaak ''the real deal'' en niet die internet standaard het is gevaarlijk verhalen. veel succes met 't nuttigen van 't drankje, laat weten hoe 't smaakt ik heb binnekort ook een distilator om vodka te maken, wat er verder zal gebeuren... vertel ik lekker niet.."
"in pm bericht dan, anders gaan we off topic.."
"zoals chemie, en alcohol reclames dosseer met kennis,... drink onze vakmanschap met maten mensen moeten maar leren doseren, en niet zomaar 20 zaden in hun keel rammen en dan zonder een 6l voorraad water wat rondlopen, thuis of in de stad,.. ga slapen! (niet naar jouw bedoelt)"
"ik experimenteer op andere mensen ..spijtig dat je geen russich kan lezen."
"ik heb nu twee plantjes staan: white widow en silver shining haze ze staan beiden binnen onder 2, 400 watt lampen, die ongeveer een halve meter of meer erboven hangen, ik heef ze 1x per dag water en als ze nog nat zijn wacht ik een dag, voor een optimale wortelgroei, en 1x per week gebruik ik wat voedingsupplementen ik gebruik regenwater voor een betere ph waarde en heeft hen iets meer dan 12u licht de ssh is nog maar net geplant en groeit en goed omhoog, de white widow is al een cm of 30 en is mooi dronkergroen"
"eidelweis + afghaan hash maar dit was niet men laatste joint(je)"
"Re: Heroïne, een zeer verslavende stof. goede report, een duidelijke beeld geschept mensen die je zeggen dat je na de 1ste keer verslaafd bent willen je gewoon waarschuwen zodat je niet 't zelfde zou meemaken als de vele verslaafden"
"van wat ik weet van planten, ze is toch al een baby'tje, geen embryo moet je die enkel 's ochtends besproeien en 's avonds (constante natte boel, zorgt voor leven in de aarde, en dit kan niet optimaal zijn voor je plant) (zo zag ik ook bij het houden van 80%+ vochtigheid van mijn peyote's dat er schimmels en dergelijke doorzichtige larven in de aarde rondzwemden; nu heb ik 7 cactussen die 't overleeft hebben na enkele malen verpotten enzo... ik besproei ze nu ook enkel 's ochtends en 's avonds, ookal zou ik ze nog altijd in een hoge vochtigheid moeten houden maarja 't zijn namelijk cactussen voor iets en ik wil ze niet in de rivier wegsmijten.) 't ochtendwater gaat verdampen voor een deel in de zak, doorzichtige zak wel! dat is genoeg voor de hele dag, en 't avondwater doet 't zelfde voor de nacht. en zo hoop ik dat je plantje gefixt raakt... geen ervaring met salvia, maar ik denk dat deze dit nog gaat overleven..."