Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ben ik dan de enige die dan totaal geen honger heeft?:P"
"ik heb afgelopen dagen like 5 6 pilletjes op (steeds ene halfje) en die voelde ik niet echt ofzo okee ik was zeeeker niet nuchter maar een ecchte xrush nee dat ook niej en toen de volgende ochten kreeg ik opeens een lsd trip uit het niets ik had echt zoiets van wtf was wel leuk trouwen ^^ maar ik snap het niet het duurde ook echt like 15 uurtjes gisteravond had k weer een halfje op 1 halfje maar en toen begon ik weer heel zachtjes een lsd trip te krijgen maar toen viel ik in slaap en dan mn tweede vraag ik moet aallltijd kotsen met drugs op hoe weinig ik ook op heb ben er zelfs aan gewend hoe zou dat komen?"
"uhm? srry dat ik wat vraag ik weet 100% zeker dat het een lsd trip was want alleen daarmee was t te vergelijken ben het er wel mee eens dat het niet kan en daarom vroeg ik het ook en als julli denken dat ik dat vraag voor aandacht, da snap ik jullie gewoon niet. hoe ik typ is mijn eigen ding het valt te lezen tog? en ik praat tenminste niet in BrEeZaHtaHl of in straattaa ofzo. got my own language... en waarm zet ik mezelf voor schut op een forum? ik dnek hans dat jij juist degene bent die jezelf vor schut te zetten. door jezelf groter te maken dan iemand anders die gewoon een vraag stelt en misschien iets anders denk dan hoe jij denkt"
"hmpf zonde van de lsd hem versturen neem m zelf"
"ik raak altijd weer terug in mn lsd trip"
"hahaha ja idd waar the hell issie :P was de vraag?:P"
"ik voel helemaal geen angsten wel als ik alleen trip trouwens maar ik ben ook een vrij bang persoon dus ik dnek dat het wel meevalt al moet ik wel zeggen dat het per persoon verschilt en lsd kan je(ik in igg) heel makkelijk sturen"
"Keta van vannacht, heb alleen flink wat zitten blowen en lachgas erbij dus ik voel het nog steeds"
"Het enige wat jij kan doen is praten met hem. Laat hem inzien dat het niet goed is wat hij doet. En als hij niet wil luisteren hoe moeilijk ook, is niet jou probleem. Dat is de zijne."
"ik zie eigenlijk altijd van die vaaagge dingen ik zag op een poster een toverlnataarntje in een kelde met 2 vrouwen die er naar keken k weet zeker dat t er niet was :P in dat toverlantaarntje zaj ik patrick de zeester op een wipwap en ik zag schakende ridders met als schaakstuk boomstammen ik akn eigenlijk alles zien wat ik wil tijdens een lsd trip :P mensjes om mij heen hebben dat niet echt"