Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nou, heb anders laatst behoorlijk hard op DEA getript http://www.justice.gov/dea/index.htm"
"Sjefsjenko zei: Ik heb een beetje een issue, ik heb een tijdje hier op Curacao gezeten aan de sos. Nu bewaarde ik dat altijd voor een goed avondje in mijn portemennee. Maar nu begint mijn portemenee ernaar te ruiken en zitten er ook (helaas) wat restjes los in. Is het een idee om die portemenee te dumpen + alles er in te wassen voordat ik naar NL vlieg? Klik om te vergroten... Doe eens een gok?"
"Sjefsjenko zei: Geen onverstandig idee gok ik, maargoed, hoe goed kunnen ze het opsporen? Klik om te vergroten... Ze halen er een wattenstaafje met 1 of ander vloeistofje langs en je bent de sjaak. Ik ging een keer naar Berlijn en toen deden ze dat met m'n koffer. Had die koffer een keer aan een model uitgeleend dus ik stond me daar een partij te zweten"
"Hoi! Ik lees hier al een tijdje mee maar nu heb ik toch echt een dringende vraag waar ik helaas geen antwoord op heb kunnen vinden. Sinds een tijdje zijn m'n vriend en ik echt helemaal gek van pep. Vroeger wel vaker gebruikt maar vond er nooit zoveel aan omdat ik het dan op feestjes deed en dan werd ik er heel rustig en loom van. Tegenwoordig kan ik het juist daarom waarderen. Lekker zo nu en dan een weekendje rust in m'n hoofd, ik blijf erbij dat het echt een geniale drugs is, zo niet de beste. Anyway, in het begin sloegen we een beetje door maar tegenwoordig houden we het wel binnen de perken aangezien je er anders gewoon aan onderdoor gaat. We proberen het te beperken tot 1 a 2 keer per maand en dan op de vrijdag en zaterdag. Het lukt me namelijk nog steeds niet om te slapen van vrijdag op zaterdag en ik vind het ook niet zo erg want het zijn gewoon twee heerlijke dagen en de zaterdag slaap ik wel goed en sinds kort hebben we ook geleerd om op de zaterdag wel gewoon te eten (vooral soep) en veel drinken. In tegenstelling tot coke (waar ik nu dan ook helemaal klaar mee ben) heb ik met speed absoluut geen behoefte aan alcohol maar zit ik lekker aan de sapjes en het water. Ook ben ik net heerlijk in bad geweest, maskertje etc dus m'n huid hoeft er ook niet te veel onder te lijden. Alleen heb ik dus wel een ander probleempje waar ik me suf op heb gegoogled maar ik kan het niet vinden! Ik krijg de laatste tijd nogal dikke benen en dat begint dan zo rond het ochtendgloren op zaterdag. Bovendien doen ze pijn, zijn ze een beetje vurig en staat m'n huid wat strak. Ook zijn m'n enkels dan behoorlijk opgezwollen. Nu ben ik een tikkie hypochonder en eigenlijk hoop ik gewoon dat het van het zitten of de spierspanning komt maar ik ben ook een beetje bang voor Trombose. Is iemand toevallig bekend met dit verschijnsel en wat kun je er tegen doen? Behalve stoppen met speed want dat doe ik de komende twee jaar niet denk ik. Ik heb wel een kinderwens dus ik hoop er wel binnen die twee jaar mee klaar te zijn overigens. Maar goed, weet iemand hier iets over?"
"pascal828 zei: Een massage zou lekker ontspannend zijn en goed tegen de spierspanning Maar het beste is om er gewoon mee naar de huisarts te gaan. Klik om te vergroten... hmm, misschien dat laatste dan maar. maar wat zeg ik dan tegen die kerel? Ik heb last van dikke, pijnlijke benen in het weekend? Of zeg ik tegen de beste man dat ik sinds mijn speedgebruik last heb van dikke, pijnlijke benen? Ken 'm nog niet namelijk, want ik ben net verhuisd en ik vind het best lastig om op het eerste spreekuur te vertellen dat ik drugs gebruik Dat masseren deed ik ook al inderdaad. Ik wil eigenlijk even de benen strekken maar het is zo koud en glad buiten <_<"
"W.F.L. zei: Zeg het maar tegen de dokters, zo erg is het toch niet. Zowiezo is drugsgebruik niet iets waar je je voor moet schamen. Ik moest laatst ook naar het ziekenhuis en die gast kon er zelfs mee lachen. Klik om te vergroten... Tsja, daar heb je wel een punt maar ik ben toch bang het misschien wel zo'n dokter is die gelijk een brief voor Parnassia aan je meegeeft ofzo. Ik zeg het overigens wel als er echt om wordt gevraagd hoor!"
"Invasion zei: Ok ik maak iets raar mee de laatste dage en heb het op het moment weer hevig, zoals meeste weten ben ik tijdje gelede gestopt met speed(1maand) nu heb ik toch een heel raar gevoel terwijl ik nuchter ben ik neem ook wel zolpidem al een tijdje omdat anders het slapen hellemaal al niet zo lukt. - Ik voel mij op een andere wereld (soort flashen) - Ik heb het koud en zweet toch - Ik heb het redelijk moeilijk met ademen - Ik heb de hele tijd zin om te janken en dat gaat niet - heel veel pijn in de nek Voel me echt niet lekker in me vel iemand een idee wat dit kan zijn,, dankje Klik om te vergroten... - Derealisatie - ?? - Stress en daardoor gespannen borstspieren? - Normaal... al je emo's komen er nu langzaamaan uit die je al die tijd weg gedrukt hebt. - Zal waarschijnlijk ook spannen en stress zijn. Was pep een manier om te ontspannen voor jou? Anyway... zou toch ook even naar een dokter gaan, je weet maar nooit...."
"Zoals al is gezegd: Volgens mij hoge bloeddruk. Mijn vader (die een hele hoge bloeddruk had) zei altijd dat hij het wist wanneer het weer te hoog was omdat hij dan het bloed in z'n oren hoorde/voelde kloppen in liggende houding. Die headrush heb ik ook weleens en dat gevoel in m'n oren ook. Meestal rond het einde als je weet dat je aan je tax zit."
"vrijdag wat pep, vandaag wat pep, twee glazen rosé en als het goed is hoop ik hier volgend weekend niet posten"
"G-J zei: 2C-Em zei: G-J zei: Ik heb net (15 min geleden) 20 mg 2C-I gesnoven, maar ik merk er compleet niks van, behalve de ernstige pijn in mn neus / keel. edit: nog maar 40mg oraal gedaan, nog geen echt effect behalve wat golvende gordijnen. Nu gaat die keta erin! kutzooi Klik om te vergroten... Klinkt als slecht spul, of het is inderdaad versneden en dan is het knap van diegene dat ie daar uberhaupt tijd aan besteed Of het was het (2C-I) gewoon uberhaupt niet. Dan was het...niets..of iets, maar niet iets dat 2C-I was. 40mg oraal is boven de range "Strong" op Erowid, ik weiger eigenlijk te geloven dat je nou direct en toevallig een persoon bent die er (bijna totaal?) ongevoelig voor is. Hoewel RC's meestal gewoon zuiver as is worden doorverkocht, is het in percentages iig waarschijnlijker dat het aan je spul ligt dan dat het aan jou ligt. 20-25mg is gewoon een prima trip waar je de avond weg op bent, 40mg is fors veel meer en moet echt een intens effect zijn, als het niets doet is je spul gewoon worthless as is. Look fo 'another Klik om te vergroten... Versneden was het zeker niet, het kwam later aardig sterk op. Ik heb blijkbaar aan algehele tolerantie tegen drugs. Ik heb het die nacht ook nog gecombineerd met 250mg 2Meo-PCP en 3 gram Ketamine, verspreid over de nacht. Ik heb de 3 middelen inmiddels ook door anderen laten proberen, maar deze 2 jongens beweerden dat het wel degelijk goed genoeg spul was. Ik trip er dus niet hard op, waar ik heel erg van baal, ik zit echter wel een dag of 3 met de na-effecten. Ik heb al verschillende dealers geprobeerd, met altijd hetzelfde effect. Iemand enig idee hoe dit kan komen, want zovaak gebruik ik nou ook weer niet (1x per maand) Klik om te vergroten... Slik je medicijnen? Ben je misschien 2.80 en tonnetje rond? Als je zegt dat je wel drie dagen na-effecten hebt lijkt het bijna wel alsof je een traagwerkende schildklier hebt... Ben je daar toevallig bekend mee?"