"TRAVOLTA zei:
Ranko zei:
TRAVOLTA zei:
heb ook besloten niet te gaan ondanks dat veel vrienden gaan. dan liever naar n soortgelijk feest waar ook andere genres gedraaid worden en dat ik nog een beetje kan afwisselen met zalen(en rondjes lopen ). geen zin om de hele avond in dezelfde zaal met dezelfde melodramatische muziek te hangen.
Klik om te vergroten...
Ik denk niet dat je veel melodieuse muziek zal gaan horen, wellicht tijdens Team Green en Wildstylez LIVE, maar verder is het non-stop beuken! Natuurlijk is elk rondje ook anders, dus zelfs met 1 zaal vermaak ik me op en top
Klik om te vergroten...
melodieus is wel wat anders dan melodramatisch he.
Klik om te vergroten...
Sorry had het verkeerd gelezen, maar dan alsnog kan ik het totaal niet met je eens zijn. Natuurlijk, sommige nummers gaan over ´Ik ben de beste´ en ´XTC is geweldig´ etc, maar zo zijn lang niet alle nummers. Er zijn zat nummers die ook een verhaal vertellen wat ook echt de gevoelige snaar raakt. En juist die kippenvel momentjes zijn geweldig, zeker met wat achter de kiezen. En dan natuurlijk ook het non-stop beukwerk, dat verteld meestal geen verhaal, maar is gewoon non-stop raggen. En ook dat is gewoon heerlijk.
Ik kan je natuurlijk niet dwingen deze muziek mooi te vinden, net zoals ik house eigenlijk afschuwelijk vind en 9 van de 10 nummers absoluut kan waarderen, maar om het zo in hokjes te bekijken vind ik ook weer net iets te. Maar goed, zo denken sommige hardstylers ook, met melodieus en raw-style. Maar goed.
Dopezilla zei:
TRAVOLTA zei:
tuurlijk, een enkel keer een nummer waarbij alle pillekopjes zich alten meezwepen en schouder aan schouder met tranen van geluk staan mee te zwaaien kan heel mooi zijn, maar bij hardstyle is het wat dat betreft een beetje veel van hetzelfde. doe mij dan maar een early rave, french tek en 'n schranz area d'rbij en ik vermaak me 10x meer
Klik om te vergroten...
Hear, hear!
Couldn't have said it better.
Daarbij wil ik nog een stukje verder gaan en stellen dat hardstyle kroegmuziek voor zwakbegaafden met hippe v-halsjes en bruin-lederen laarsjes is. Je weet wel, van die mooiboys, die ontzettend dronken ook Bohemian Rhapsody gaan meezingen.
Of ik ga gewoon naar de verkeerde kroegen. Dat kan ook.
Olle
Klik om te vergroten...
Nou, nou, ik vind dat ook nog reuze meevallen hoor. Ik ga dan weliswaar niet de kroegen af, want dan ben je in hitjes-palace. Maar op de grote feesten en zelfs de grotere discotheekfeesten, zoals Xxlerator, Night of the DJ's, CrossNight en Beatbusters, vind je echt niet alleen dat paupervolk wat er komt omdat ze er 1x bij willen horen. Nee, daar zijn toch echt grotendeels de liefhebbers te vinden. Tja, feesten als Defqon en Qlimax worden overspoeld met dagjesmensen en buitenlanders, maar zelfs dit valt de laatste tijd veel minder op (misschien komt het ook wel omdat ik nu niet meer op hun let sinds ik XTC heb ontdekt) en horen er gewoon prima bij. Shufflen en 'Knieën Effe' dans-stijl, ja... Dat soort volk kan echt de pestpleuris krijgen op feesten, maar de laatste tijd, ook sinds hardstyle enorm commerciëler is geworden, is het er op zich toch nog redelijk op vooruitgegaan. Zeker met het nieuwe ticketsysteem van Paylogic, waar de liefhebber toch echt voorrang krijgt op de 'dagjesmens'."