Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaar verstop jij je drugs?

Waar verstop jij je drugs?

269 antwoorden
54 weergaven
18-5-2026
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#1
cropp zei:
drugs moet je in je neus verstoppen...
Klik om te vergroten...

30 pillen krijg ik m'n neus niet in hoor.
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#2
Rabbithole zei:
cropp zei:
drugs moet je in je neus verstoppen...
Klik om te vergroten...

30 pillen krijg ik m'n neus niet in hoor.
Klik om te vergroten...

Dude, weak!

Vroeger had ik alles in een klein metalen kistje met daarboven op wat oude papieren, nu gooi ik alles gewoon in de vensterbank of de koelkast :)
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#3
leppeh zei:
Rabbithole zei:
cropp zei:
drugs moet je in je neus verstoppen...
Klik om te vergroten...

30 pillen krijg ik m'n neus niet in hoor.
Klik om te vergroten...

Dude, weak!
Klik om te vergroten...
Dudette zul je bedoelen. :wink:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#4
Arthur King zei:
leppeh zei:
Rabbithole zei:
30 pillen krijg ik m'n neus niet in hoor.
Klik om te vergroten...

Dude, weak!
Klik om te vergroten...
Dudette zul je bedoelen. :wink:
Klik om te vergroten...

Thanks voor de terechtwijzing Arthur! :wink: Maar leppeh weet dat stiekem wel, hij heeft nog wel bij me op de middelbare school gezeten! :openmouth:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#5
Arthur King zei:
Ik blijf me erover verbazen hoeveel mensen elkaar wel niet (via via) kennen. Ik ken een iemand van dit forum en die post nooit. :P
En die kende ik ook al voor df.
Klik om te vergroten...

Ik was ook erg verbaasd hoor, hij herkende me van een foto.

Verder ken ik acidboy van voor DF, en nog een paar mensen die minder vaak posten. Maar dat is niet zo heel 'toevallig', want dat zijn mijn drugsvrienden en die zijn ook zo verantwoordelijk om zich hier in te lezen. :wink:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wijze tip: doe het nooit in de kofferbak van je auto!
Ook daar lopen drugshonden rond of zijn drugscontroles.
Ik spreek uit ervaring, maar mijn auto werd overgeslagen :wink:
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heb een nieuwe manier om bier mee naar binnen te nemen :)

Gewoon in m'n hand.

En nou niet allemaal na gaan doen :smoke:

-Edit-
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#8
edit op verzoek :wink:
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#9
Flameon zei:
Dubz zei:
-edit-

En nou niet allemaal na gaan doen :smoke:
Klik om te vergroten...


En jij denkt dat politie hier niet meeleest?
Niet zo slim beste kerel :wink:
Klik om te vergroten...

Hmm misschien heb je daar ook wel gelijk in.

Ik zal voor de zekerheid m'n berichtje ff editten, :rolleyes:
D
Deep BlueLid
01-01-2024, 00:00
#10
Een der betere verstopplaatsen blijft men sjaal, die ik toch zo goed als altijd aan heb.

sjaal ontvouwen, zak wiet oid erin draaien, sjaal terug rond nek. Geen kat die het ziet.
Vaak riek je het zelfs niet.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#11
ben wel eens met een maat van me gefouilleerd geweest door politie, omdat er 3 lege wietzakjes uit mijn zakken kwamen en ik nog 17 was, toen had ik zo`n klein vakje in mijn portomonee wat je niet vind als je er neit goed naar zocht, hebben ze ook niet gevonden...

en ooit toen we politie aan zagen komen mijn id-kaart uit mijn portomonee gehaalt en die in de bosjes gegooit...
B
BountyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Vroeger naar feestjes in het buitenland (België, Duitsland) haalde ik het 'klepje' onder m'n hak eraf (grote hakken, laarzen bijv.) en daarin zit vaak een holte. Klepje er met de hamer weer optikken of er gewoon op gaan staan en klaar is kees. Ik nam dan zo'n klein metalen nagelvijltje mee en daarmee kon ik het klepje er op het feestje weer vanaf wippen.

Tegenwoordig zit het meestal gewoon in de bra.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Het zwerft overal met blisters vooral soms met nog wat erin,op cappie speed ik zakje.
Vriezer voor de rest gewoon..
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#14
Speed in de vriezer, wiet in m 'n kastje, alcohol binnen handbereik.
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Gelukkig hoef ik het alleen op te bergen mocht er familie langskomen.
Dan zit het in mn spaarpot :P
Als ik naar feesten ga gewoon in mn bh en anders in mn broek.
Toch grappig dat alle kerels altijd binnenstebuiten worden gekeerd, terwijl ik alles bij me moet houden en ik zo door mag lopen :grin:
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wiet in een doosje, de zogenaamde harddrugs in een afsluitbaar kistje en alcohol in de koelkast.
K
KenobiLid
01-01-2024, 00:00
#17
In een platic sealtje in dan tussen de billen mee, op het feest er weer uithalen, en voila
D
DakkieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Thuis heb ik het gewoon in een doosje liggen. Ik woon in m'n eentje dus zolang het niet in het zicht ligt voor bezoek... Hoef ik me niet te verantwoorden.
Als ik naar een feest ga doe ik het in een zakje in m'n bh. Fijn zo'n extra push-up effect :grin:
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#19
Naar een feest is 'bij de ballen' dé plek voor mij. Los in een zak wil het ook prima doen.
G
GroenekruisLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ranko zei:
Aalpoepert zei:
Ranko zei:
In mijn Wii-schijfjes mapje, inmiddels op mijn kamer in Amsterdam. Toen ik het thuis achter de verwarming had verstopt, kwamen m'n ouders er na een tijd achter. Hoe ze het hebben gevonden?Al sla je me dood, het leek echt de perfecte verstopplek, geen enkele gek zou er zomaar achter kijken, zonder te weten dat er iets zou kunnen liggen.
Klik om te vergroten...
Wel hoor en al helemaal bij het schoonmaken.
Klik om te vergroten...

Nope, er zat een soort van muur tussen, dus nooit zal er eigenlijk iemand kijken. Hell, mijn condooms en longvloei lagen er nog vanaf mijn 14e. Dus 6 jaar lang heeft er niemand gekeken :P
Klik om te vergroten...

waarom verstop je je condooms.. mijn ouders zoude het alleen maar fijn vin den a\\ls ze condooms zien ligge.. oke ze zulle wel ff raar kijke matog ;p

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789...14
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."