Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe rolde jij in 't drugsmilieu?

Hoe rolde jij in 't drugsmilieu?

111 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Telpeva zei:
Allereerste keer MDMA: Lowlands... een rete heftige ervaring met een belachelijk grote hoeveelheid M voor een allereerste keer (schattend: 250mg als ik erop terugkijk).

Maar eigenlijk kan ik hoe ik er écht een beetje ben ingerold heeel makkelijk, helder en duidelijk aanwijzen met een enkel woord:

Amsterdam :grin:
Klik om te vergroten...

Amsterdam is the bad guy.. Heel wat mensen naar de kloten gehopen ja..

Zo werd ik een keer bijna "geliqueerd" toen ik coke op straat gin kopen. Erg handige actie.

whahahah :)
H
HTIDLid
01-01-2024, 00:00
#2
Verveling en liefde voor elektronische muziek.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#3
weed_smoker zei:
Irezz zei:
Echt? Als ik me depri of pissed voelde blowde ik niet. Wiet maakte dit namelijk enkel erger.
Ouders, school, nieuwsgierigheid, rebellie, vriendschap en bij de goatjes willen horen :grin:
Klik om te vergroten...

weed maakt je meer paranoide maar als je echt stuk bent en zoooo veeeel shit meemaakt en weet dat het ergste nog moet komen dan denk ik zo van, f*ck it, ik probeer gewoon een :stoned: en zie wel of het helpt...was nog 16 toen. helaas ben ik nooit meer zo stoned geworden als de eerste keer :openmouth: :smoke:
Klik om te vergroten...
Als ik pissed ben of ik zit om wat voor reden niet goed in mijn vel dan helpt een jointje meestal wel, maar ook omdat ik dan even weg ga, en een half uurtje in mijn eentje na ga zitten denken, dan heb je niet altijd een oplossing, maar heeft het wel even kunnen zinken...
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#4
Had weleens geblowd maar dat vond ik nooit zo heel leuk, totdat ik een keer xtc probeerde :)
Toen heb ik binnen een maand coke, paddos, mdma en pep gedaan.
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#5
cropp zei:
weed_smoker zei:
Irezz zei:
Echt? Als ik me depri of pissed voelde blowde ik niet. Wiet maakte dit namelijk enkel erger.
Ouders, school, nieuwsgierigheid, rebellie, vriendschap en bij de goatjes willen horen :grin:
Klik om te vergroten...

weed maakt je meer paranoide maar als je echt stuk bent en zoooo veeeel shit meemaakt en weet dat het ergste nog moet komen dan denk ik zo van, f*ck it, ik probeer gewoon een :stoned: en zie wel of het helpt...was nog 16 toen. helaas ben ik nooit meer zo stoned geworden als de eerste keer :openmouth: :smoke:
Klik om te vergroten...
Als ik pissed ben of ik zit om wat voor reden niet goed in mijn vel dan helpt een jointje meestal wel, maar ook omdat ik dan even weg ga, en een half uurtje in mijn eentje na ga zitten denken, dan heb je niet altijd een oplossing, maar heeft het wel even kunnen zinken...
Klik om te vergroten...

Dat even weg en nadenken, lukt ook zonder jointje hoor. Of met een sigaretje.

:wink:
T
TelpevaLid
01-01-2024, 00:00
#6
clockcable zei:
Had weleens geblowd maar dat vond ik nooit zo heel leuk, totdat ik een keer xtc probeerde :)
Toen heb ik binnen een maand coke, paddos, mdma en pep gedaan.
Klik om te vergroten...
:smoke: Een goed begin is het halve werk right :wink:

Ik ben meer bezig met een exponentiele stijging geloof ik :rolleyes:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ben er min of meer per ongeluk ingerold. Ik was op 'n feestje, en opeens werd mij droogjes gemeld dat we MDMA gingen halen.

Olle
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ben er niet echt in gerold...nouja, mijn eerste zetje kreeg ik
toen ik op mijn zestiende...of vijftiende, dat weet ik niet meer, een joint aangeboden
kreeg. Onwennig nam ik enkele trekjes, waarop ik zeer duizelig en misselijk werd, doch
voor korte duur. Toen voelde ik mij schuldig, en heb de THC mijn lichaam uitgefietst.

dat was dus mijn eerste drugsmoment, doch niet echt motiverend.
drie jaar later voelde ik in mijzelf een drang, om het onbekende
en nieuwe vanuit mijn eigen ik, te verkennen en te ervaren, door middel
van een middeltje. Ik wilde mij kunnen ontspannen, extreem geluk
kunnen ervaren...toen ben ik er achter aan gegaan. En mijn beste vriend nam ik mee,
we hebben van alles samen voor de eerste keer geprobeerd. Een groter geluk is er niet...

...dat je, al trippend op DXM...ja dxm was het...de nieuwe inzichten die de knuffel-zeehond op de kamer van je beste vriend ons ingeeft, bespreekt! :hearteyes:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#9
Op mn 15e eerste joint van een hippie gekregen, opgepaft en 2 keer van mn stoel gevallen. Nadien vooral op feestjes meegeblowd met vrienden, dan zelf gaan kopen en veel beginnen blowen toen ik een nieuwe drummer gevonde had die met zijn pa wiet kweekte. Interesse gekrege in trippen, ook via hem begonne met paddo's en lsd maar toch mooi altijd maar bij de psychedelica gebleven :) en met oudjaar nog eens zegeltje steken :mrgreen:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#10
Andrew zei:
2 jaar geleden door mijn broer, was toen 15! :openmouth:
Klik om te vergroten...
ook al pilletjes? :P
W
WonderlandLid
01-01-2024, 00:00
#11
De interesse was er altijd al, helaas gelijkgezinde vrienden nog niet. Tot ik hier in huis kwam wonen... Heb fijn een aantal 'spacemaatjes' gevonden en de drugs liggen hier zo ongeveer voor het oprapen. Ik heb het wat dat betreft best goed getroffen :grin:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik weet het eigenlijk niet.

Op een bepaalde dag zei ik tegen mezelf dat ik eens wiet wou roken en dan ben ik men fiets opgestapt en naar de coffeeshop gereden, met veel geluk er binnengeraakt en men eerste 20 gekocht. Het opgerookt en bij mezelf gedacht van, nou dit is het wel :hearteyes:

Sindsdien is mijn afkeur voor drugs weg en sta ik eigenlijk open voor zowat alles. Dus eigenlijk mijn schuld dat ik in het drugsmilieu rolde :tearsofjoy:
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#13
Vanaf mijn 14e had er al een echt ziekelijk ziekelijke interesse in
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#14
tekende in groep 7 al hele a4-tjes vol met de teksten xtc en lsd :P
heeft me eigelijk altijd al geboeit

mijn zus blowde als een gek maar ben zelf pas op me 17e begonnen (leek me verstandiger)
en binnen 3 jaar alles zoonbeetje wel geprobeert

tegenwordig doe ik niet zoveel meer afentoe pilletje of mdma poedertjes
LSD blijft me fafo en zal ook altijd zo blijven

thank God for LSD :hearteyes:
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Heeft mij altijd al geinterresseerd, hoe dat je gedrag aan kon passen enzo. En toen maar eens op zoek gegaan naar een wiet dealer, en via hem kon ik ook meer dingen krijgen. Maar om nou echt te zeggen milieu ? nee, Het verkopen boeit me niet meer, en de spanning is niet wat het lijkt. Ben nu gewoon klant. Geen gezeik gewoon kopen
H
Hillbilly bastardLid
01-01-2024, 00:00
#16
Aanvankelijk toen ik 14 was door vrienden uit de hiphopscene die me aan wiet voorstelde. Daarna toen ik 16 was door vrienden die naar psytrance feesjes gingen, het begon met speed en al snel volgde al de rest. Heb er tot nog toe nog maar zelden spijt van gehad (maar uitzonderingen bevestigen de regel). :)
L
LaunchedLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nooit in een milieu terechtgekomen, eerste ervaring was op eigen initiatief een jointje kopen en met 3 man oproken. Ik vond het meteen chill en na een tijdje ook steeds meer interesse ontwikkeld voor psychedelica.

Peace
d
duimpjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik was 16 en ging voor het eerst uit (ik beschouw mezelf als een laatbloeier :wink: ) met flink wat teamgenoten. Ik was een van de jongste spelers en een groot deal van mijn team blowde al langere tijd en regelmatig. Ik was al een tijdje geïnterresseerd om een keer wiet te proberen en was blij en vond het spannend toen een paar jongens meldden dat ze even naar de shop zouden gaan. Ik voelde er niks van, dit omdat ik niet over mijn longen rookte. Dit naar aanleiding van het advies doe het heel rustig :rolleyes:
Een paar keren later ging dit wel goed en sinds het begin van afgelopen zomervakantie blow ik meerdere keren per week, soms elke dag.
Afgelopen vrijdag voor het eerst getruffeld en dat smaakt naar meer. Ook ga ik binnekort MDMA proberen.
S
SittaManLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mijn eerste keer contact met een 'illigale' drug, was op een festival (rock werchter), zo'n 2 jaar gelede, het ging toen om een beetje wiet. Een paar vrienden van mij hadden daar kennis gemaakt met een ietwat oudere, hij was zo'n 18 jaar ofzo, en die verbleef daar op de kamping, daar werd er niets anders gedaan dan geblowd etc. Logisch dat hij zelf dus ook wat meehad ;p
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#20
cropp zei:
Andrew zei:
2 jaar geleden door mijn broer, was toen 15! :openmouth:
Klik om te vergroten...
ook al pilletjes? :P
Klik om te vergroten...
Dat dan weer niet

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."