Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"TeKNoZem zei: Wonderland zei: Naast dat het me vrij ongezond lijkt denk ik niet dat het effect zal hebben, tenzij ze er een leuk rookmolecuultje aan zouden plakken maar zover ik weet zit dat niet in medicijnen.. Klik om te vergroten... Het werkt, zie 2 posts boven de jouwe. Klik om te vergroten... Hehe, in al mn enthousiasme overheen zitten lezen.. Wil ook veel te graag de vervelende wijsneus uithangen"
"Afvallen door Ritalin te slikken gaat niet helemaal werken denk ik. Ik krijg inderdaad geen hap door mijn keel, wat alleen maar de stofwisseling (negatief) heeft beïnvloedt. Afvallen doe ik namelijk niet, aankomen wel als ik straks weer meer dan 4 happen per dag eet. Gewoon om de dag een stukje hardlopen, geen tussendoortjes en 3 keer per dag een fatsoenlijke maaltijd. Geeft ook veel meer voldoening dan die stomme pilletjes"
"Bij de apotheek verkopen ze ook hoesttabletjes voor kinderen. Per pil zit hier wel minder werkzame stof in, maar naast dxm bestaat het enkel uit bindmiddel. Geen gereguleerd afgifte in ieder geval dus je hoeft de pillen niet eerst te crushen. Scheelt een hoop gedoe"
"Eens maar nooit meer... Het leek me wel interessant dus ik heb een tijdje terug 10 kinderhoesttabletjes geslikt (te vergelijken met 5 daro capsules). Een veilige dosis voor het geval dat mijn lichaam het niet af zou kunnen breken, ik verwachte er dus ook niet zo veel van. Dat was geloof ik wel een beetje een verkeerde gedachte, ik ging namelijk echt keihard... Misselijk, hartkloppingen en het gevoel dat ik overal op mn lichaam hete en koude naalden kreeg. Ik kon niet eens meer fatsoenlijk lopen. Blijkbaar ben ik een van de weinigen met CYP2D6 deficiëntie. Het trippen opzich was wel vet, ik zat in MarioKart en huppelde achter Pieter Post aan. Alleen is een 6 uur durende trip dan wel een beetje lang. Een hele ervaring, maar nee, doen we niet nog aar een keertje"
"Goed dat je wil stoppen! Hopelijk gaat het je lukken Ik gebruik achteraf sinds kort L-tryptofaan. Het is naar mijn idee iets beter voor je lichaam omdat je in plaats van 'pure' serotonine (wat 5-htp eigenlijk is) een soort van pre-productje slikt. Je moet er dus toch nog iets voor doen om serotonine te krijgen, wat voorkomt dat je hersenen straks niet meer weten hoe het moet. Tot nu toe heeft het prima gewerkt. Als ik me weer even kut voelde slikte ik zo'n capsule en na een tijdje zag ik het allemaal weer wat zonniger in Daarnaast gewoon vitaminerijk eten, geen alcohol etc. Hopelijk voel je je dan snel weer ok!"
"Zo veel geluk dat je het niet aan kan? Tenminste, zo voelde het bij mij. Daarnaast ook veel te veel prikkels (snoeiharde Aphex Twin, extreem veel mensen en extreem weinig licht) in een onbekende omgeving. Zo veel input dat je behoorlijk gaat freaken... Dat was na een pil van ongeveer 160mg, niet eens belachelijk veel dus."
"Ik heb zondag al MDMA gehad op een space huisfeestje, helaas dus geen mdma met Oud&Nieuw. Helemaal nuchter op Ruigoord rondlopen lijkt me niet zo'n succes (heel slecht inderdaad...) dus ik denk dat ik aan de 4fmp ga"
"Bij mij werkt het sowieso al belachelijk snel. Na een kwartier beginnen al mijn spieren zich een beetje aan te spannen, voelt alsof er iets door mijnn lijf giert. Ik word dan vet onrustig, moet lopen, weet niet zo goed wat ik wil. Dan merk ik opeens hoe lekker zacht mn broek aanvoelt aan mijn benen, ga ik als een idioot aan over mijn broek wrijven en ga ik keihard richting de piek"
"Je bent zo lief! En dat zeg ik echt niet alleen omdat ik aan de drugs zit (Dit herhaalt zich iedere keer weer een stuk of 100 keer) Nooit geweten dat jij eigenlijk roze bent, raar dat je daar zo lang over doet om te ontdekken (het lag ook vooral niet aan de paddo's)"
"Naast dat het me vrij ongezond lijkt denk ik niet dat het effect zal hebben, tenzij ze er een leuk rookmolecuultje aan zouden plakken maar zover ik weet zit dat niet in medicijnen.."