#1
Toen ik in 6vwo zat gingen allemaal vrienden van mij aan de spacecake en die vertelden dat ze het echt te leuk vonden. Toen werd ik ook nieuwsgierig en heb ik dat ook gedaan.
Harddrugs kwamen later pas, ik begon naar Hardcore feesten te gaan met vrienden die allemaal coke of xtc gebruikten en daar moest ik (nog) niets van hebben. Later heb ik met één van hen eerst coke gedaan en een jaar later kreeg ik mijn eerste MDMA trip..
Harddrugs kwamen later pas, ik begon naar Hardcore feesten te gaan met vrienden die allemaal coke of xtc gebruikten en daar moest ik (nog) niets van hebben. Later heb ik met één van hen eerst coke gedaan en een jaar later kreeg ik mijn eerste MDMA trip..
!
. In dat opzicht ben ik altijd iemand die zelf kiest wat ie gebruikt - en gelukkig forceren m'n vrienden ook niemand, zo hoort het ook.
. Daarna kwam ik tot de conclusie dat paddo's en LSD me heel interessant in de oren klonken - zo gezegd zo gedaan 
