Ik verhuisde naar Almere toen ik 11 jaar werd en ging na 4 maanden toen ik 12 werd naar het VMBO .
Daar begon ik met roken en ontmoette ik een paar meisjes waar ik bevriend mee werd, zij hadden een paar oudere vrienden van 16 , met dat groepje heb ik mijn eerste jointje gerookt.
1 van de jongens van 16 werd mijn eerste vriendje waarmee ik zo'n 3 jaar mee ben geweest
Zo heb ik mijn school een beetje verziekt door niet te gaan of ergens verderop van school een jointje te roken, gelukkig nog goed terrecht gekomen :P
De wiet kocht ik in het begin nooit zelf omdat sigaretten al duur waren , ik rookte altijd mee tot ik in de supermarkt een baantje kreeg op mijn 15e.
Toen heb ik op mijn 15e mn eerste xtc pil genomen, het bekende witte duifje.
En later kwam er een hele rits drugs achteraan waarmee ik aan het experimenteren was.
Bij een aantal drugs bleef het bij een enkele keer, zoals LSD maar MDMA is toch wel iets wat ik met regelmaat ben gaan gebruiken.
De drugs haalde ik altijd via via, zo gaat dat nu eigenlijk nog steeds
Zo, goede opfrissing van mijn geheugen is dit zeg
![:grin:]()
:P