#1
Elk weekend is ook stom
!
. In dat opzicht ben ik altijd iemand die zelf kiest wat ie gebruikt - en gelukkig forceren m'n vrienden ook niemand, zo hoort het ook.
. Daarna kwam ik tot de conclusie dat paddo's en LSD me heel interessant in de oren klonken - zo gezegd zo gedaan spacelord zei:Opvallend hoeveel ik hier lees over xtc, sos, speed etc en hoe weinig over paddestoelen en overige psychedelica. Is hier dan werkelijk zoveel minder interesse voor terwijl dat de enige drugs met levensverrijkend nut zijn? (En bovendien het minst/niet schadelijk!)

Deranged zei:De term drugsmilieu klinkt op een of andere manier niet als iets waar ik me mee kan identificeren. Drugs waren er op een dag ineens en zijn nooit meer weggegaan maar toch blijf ik stellig de overtuiging houden dat het zogenaamde milieu mij altijd bespaard is gebleven.
Hierbij denk ik eerder aan liquidaties voor een hotel of die man die hartstochtelijk de fles whisky verkoopt aan de de trillende handen die wanhopig een berg kleingeld op de toonbank gooien.
Iets met mieren en slaat nergens op verder, ik weet het. Maar ik krijg er een fijn gevoel van. Net als die schichtige streep waarmee ik dit ga afsluiten.
Een doorgesnoven klimaat, daar heb ik dan wel weer iets mee.
Flameon zei:WAt een verhaal ATB .... clean houden vol houden. Zeker op jou leeftijd, je hebt nog een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang leven voor je!
atbboy zei:Verkeerd dorp en verkeerde vrienden, als 14/15 jarige met vrienden van dezelfde leeftijd die toen al dealde coke en speed. Eerste keer was speed, vond het niet zoveel aan, toen kreeg ik een keer coke aangeboden op de kermis, vond het zooo geweldig... Toen steeds vaker coke gaan gebruiken en toen elke dag en ook steeds vaker speed, stelen van me ouders/broertjes en toen vroeg ik aan een ''maatje'' van me of hij even halve had waar ik nu even geen geld voor had, wat normaal gesporken heel normaal was omdat ik toch altijd aan geld kom komen van me ouders/broertjes maar die waren er toen achter gekomen en hadden de kluis sleutel verstop. Toen kon ik het geld dus niet terug betalen en dat ''maatje'' van me ging rente eisen, eerst was het 20euro maar op een gegeven moment heeft hij er 150euor van gemaakt, maar dat kon ik ook niet betalen en toen heeft hij me in elkaar getrapt en een me nieuwe aerox ook in elkaar getrapt. Aangifte van Mishandeling en Afpersing gedaan, maar toen kwamen er allemaal bedreigingen naar mij... Ga betalen of we verbouwen je gezicht, Ik kom met een paar man naar je huis (broer van een maat van dat ''maatje'' is een gevaarlijke gozer met huurmoordenaars enz.) dus toen dacht ik wat kan ik nou doen om mijn schuld terug te betalen, ik dus maar coke gaan verkopen, 2e avond opgepakt met 15 gram coke op zak...
DON`T do drugs!
Ben nu 16 en al 3-4 maanden clean.
atbboy zei:Flameon zei:WAt een verhaal ATB .... clean houden vol houden. Zeker op jou leeftijd, je hebt nog een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang leven voor je!
Ja gaat goed nu, 3x in de week UC dus moet vol te houden zijn.
Spietfrieker zei:ik vond het interesant en ben ernaar op zoek gegaan. via via gehoord waar een speed dealer woonde en toen is het balletje gaan rollen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."