#1
Ongeveer 4 jaar geleden, kwam ik op een nieuw skatepleintje met wat vrienden. Sindsdien ben ik daar niet meer weggegaan. (ik kom er nog steeds) Ik leerde er iedereen kennen, en er ontstonden nieuwe vriendschappen. Die nieuwe vrienden gebruikte wel eens wat weed, en met hun rookte ik ook mijn eerste joint, later ook mijn eerste keer LSD en 2c-b. En niet te vergeten, df. Jullie hebben vooral mijn interesse in drugs opgewekt. Vooral tripreports hebben de aanzet gegeven om eens iets anders als wiet en alcohol te gebruiken.
Nu zit ik zowat op mezelf. Af en toe experimenteer ik wel eens met iets nieuws, maar ik probeer het drugsmilieu zover mogelijk ven me af te houden. Het is niet gezond voor me, ik kan heel moeilijk nee zeggen tegen aanbiedingen. En als ik het thuis heb liggen dan blijft het er meestal niet lang liggen. Behalve met tripmiddelen dan, daar kan ik lang afblijven.
Nu zit ik zowat op mezelf. Af en toe experimenteer ik wel eens met iets nieuws, maar ik probeer het drugsmilieu zover mogelijk ven me af te houden. Het is niet gezond voor me, ik kan heel moeilijk nee zeggen tegen aanbiedingen. En als ik het thuis heb liggen dan blijft het er meestal niet lang liggen. Behalve met tripmiddelen dan, daar kan ik lang afblijven.
