Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Watvoor drugs heb je ooit gebruikt? -Nicotine -Wiet -Hasj -Alcohol -Paddo`s -Acid -Mescaline -Salvia -XTC -Speed -Coke -Ritalin -Methylone -4-fmp"
"Nicotine, THC"
"denken dat het nog wel een tijdje duurt voordat de acid inslaat, vervolgens bij je ouders op de bank gaan zitten, waarna de bank plotseling nogal begint te golven"
"Nja ik vond het nogal vreemd dat ik na 2 uur nogsteeds zo goed als niets voelde. En ik had ze laten testen op 90 mics. Maarja, verder was het wel een leuke trip. peace"
"ik ben in havo 5 zelden niet stoned op school geweest en rookte vroeger toen ik krantenjongen was vaak een lekker jointje tijdens het bezorgen."
"Liesette zei: Het was inderdaad weer fucking fenomenaal !! Klik om te vergroten... Die heb ik ook eens gehad, maar daar bleek dus DOB op te zitten(en ik maar denken, waarom voel ik niks totdat het na 3 uur en 2,5 zegel ineens keihard insloeg). Ik hoop dat er op die van jou gewoon LSD zit. Peace"
"inderdaad ik had ook geen nare effecten en mijn antibiotica werkte prima. peace C`tje"
"Sziget was weer super dit jaar! Alleen, kan iemand me vertellen waar de Mokka Cuka was dit jaar?"
"drain bamage zei: Hee ff serieus wie had er nog drugs mee, zo ja (vrij logisch ) hoe hebben jullie dat dan meegenomen of gewoon ter plaatse aangeschaft en werd ook streng op gecontroleerd?? Ik ben er niet zo van om in hongarije gepakt te worden met 20 pillen en vervolgens 3 jaar lang in een stinkend tbc hok te zitten tussen de serieverkrachters if you know what I mean! Klik om te vergroten... Bij ons kwam er een gast met een staffbandje langs de tent om te vragen of we xtc wilden kopen. 2 pillen gekocht voor 10 euro, maar bleek achteraf alleen speed in te zitten. Paar dagen daarna kwam er een engelsman(ook met een staffbandje) met wiet en hasj langs de tent, 1 gram voor omgerekend 10 euro. Was nog goede wiet ook dus niet eens zo heel duur Peace"
"Hallo iedereen, zijn er nog DFers die naar Sziget 2009 gaan? :P Ik heb mn vliegticket en festivalkaartje al veilig in bezit!"