Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe ergste drugsblunder

Je ergste drugsblunder

965 antwoorden
207 weergaven
18-5-2026
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nice! Dat soort dingen wil ik graag weer zien ja.. Met m'n eerste keer xtc heb ik hele paarden met wagens gehallucineerd. :tearsofjoy: (Bleek achteraf een container te zijn.) Daarna heb ik ook nog eens 's nachts op de Veluwe gebruikt, toen heb ik ook wel leuke dingen gezien.. Maar dat is bijna een jaar geleden en helaas sindsdien niet meer zoveel mogen hallucineren, dus deze zomer maar weer eens hard proberen!
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#2
Rabbithole zei:
Nice! Dat soort dingen wil ik graag weer zien ja.. Met m'n eerste keer xtc heb ik hele paarden met wagens gehallucineerd. :tearsofjoy: (Bleek achteraf een container te zijn.) Daarna heb ik ook nog eens 's nachts op de Veluwe gebruikt, toen heb ik ook wel leuke dingen gezien.. Maar dat is bijna een jaar geleden en helaas sindsdien niet meer zoveel mogen hallucineren, dus deze zomer maar weer eens hard proberen!
Klik om te vergroten...
Hahaha machtig! :beer:

Of vreemde gestalten die bij een fiets staan, als je naar huis gaat van een feest.
maar dichterbij zie je het! no bike, no dude!
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#3
Fantastisch ja! :hearteyes: En dat verklote oriëntatiegevoel is ook altijd geniaal! "HUH, zijn we híér..?!?" :openmouth:
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#4
Rabbithole zei:
Fantastisch ja! :hearteyes: En dat verklote oriëntatiegevoel is ook altijd geniaal! "HUH, zijn we híér..?!?" :openmouth:
Klik om te vergroten...
Ja master is dat ook altijd :P vooral als je alleen loopt, dat je het helemaal zelf moet doen :P
Sta ik daar laatst verstrooid op een kruispunt in de vroege morgen! Of loop ik met vrienden naar hun huis toe, zie ik het huis op 20 meter afstand al staan...loop ik er twee seconden later toch voorbij :P
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#5
Haha, hou op, hiervan krijg ik veel teveel zin in een pil! :tearsofjoy:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#6
weed_smoker zei:
ik kon ook weinig zien want er scheen amper licht, dus liep ik naar een plek waar wat meer licht is...wat blijkt probeerde ik die peuk aan de filter kant aan te steken haha :flushed:
Klik om te vergroten...
Haha, the classics. Ook al zoveel gehad als ik strak stond op de MD en dat er mensen naar mij aan het kijken waren omdat ik mijn sigaret verkeerd aan het aansteken was. :grin: :smoke:
a
acidctjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Denken dat je acid niet werkt, vervolgens nog anderhalf keer zo veel nemen en een half uur later ineens helemaal van de wereld zijn.
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#8
acidctje zei:
Denken dat je acid niet werkt, vervolgens nog anderhalf keer zo veel nemen en een half uur later ineens helemaal van de wereld zijn.
Klik om te vergroten...

Dat is geen blunder, dat is onverantwoord met drugs omgaan.

Please correct me if I'm wrong.. :wink:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Fishhead0707 zei:
acidctje zei:
Denken dat je acid niet werkt, vervolgens nog anderhalf keer zo veel nemen en een half uur later ineens helemaal van de wereld zijn.
Klik om te vergroten...

Dat is geen blunder, dat is onverantwoord met drugs omgaan.

Please correct me if I'm wrong.. :wink:
Klik om te vergroten...
Je hebt gelijk.
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Drientje zei:
Fishhead0707 zei:
acidctje zei:
Denken dat je acid niet werkt, vervolgens nog anderhalf keer zo veel nemen en een half uur later ineens helemaal van de wereld zijn.
Klik om te vergroten...

Dat is geen blunder, dat is onverantwoord met drugs omgaan.

Please correct me if I'm wrong.. :wink:
Klik om te vergroten...
Je hebt gelijk.
Klik om te vergroten...

Dankje :)
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Sowieso, denken dat je acid niet werkt heb je ongeteste materialen en ben je slecht bezig.
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Woordenboek zei:
Blunder
Een `blunder` is een domme, onverantwoorde fout, met grote gevolgen voor de partij die de fout maakt. Een blunder kan het vervolg zijn van het niet waarnemen van signalen of het verkeerd interpreteren van beschikbare informatie.
Klik om te vergroten...
w
weed_smokerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Drientje zei:
Fishhead0707 zei:
acidctje zei:
Denken dat je acid niet werkt, vervolgens nog anderhalf keer zo veel nemen en een half uur later ineens helemaal van de wereld zijn.
Klik om te vergroten...

Dat is geen blunder, dat is onverantwoord met drugs omgaan.

Please correct me if I'm wrong.. :wink:
Klik om te vergroten...
Je hebt gelijk.
Klik om te vergroten...

+1
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik hoop dat iedereen door heeft waarom ik die onzinnige post plaatste na cocken_weed_boy
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Drientje zei:
Sowieso, denken dat je acid niet werkt heb je ongeteste materialen en ben je slecht bezig.
Klik om te vergroten...

donder toch op man met dat eeuwige gezeik over altijd maar je drugs laten testen
a
acidctjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nja ik vond het nogal vreemd dat ik na 2 uur nogsteeds zo goed als niets voelde.
En ik had ze laten testen op 90 mics.
Maarja, verder was het wel een leuke trip.

peace
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Dreuge zei:
Drientje zei:
Sowieso, denken dat je acid niet werkt heb je ongeteste materialen en ben je slecht bezig.
Klik om te vergroten...

donder toch op man met dat eeuwige gezeik over altijd maar je drugs laten testen
Klik om te vergroten...

Wat is dat voor een opmerking? Als jij je drugs niet wil laten testen dan test je het niet. Daarom is het wel goed om te promoten om je drugs te laten testen. Zeker voor de newbies hier.

Ik test ook niet altijd me spullen, maar heb het ook vaak genoeg wel gedaan.!!

:)
b
beasyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ben is out gegaan na een hele avond blowen, voelde me beetje ziekjes, ik sprong op men fiets en reed flink door naar huis tot ik 50m verder plots heeeeeeeeeeel duizelig werd net op een rondpunt.
Ik stuik daar al fietsend op de grond en lag daar te dromen :confused: ... tot iemand uit zijn auto stapte en naar me toeliep en vroeg of alles inorde was.
Ik schoot wakker en na effe bekomen ben ik dan maar uit schaamte terug rap op mijn fiets gekropen.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#19
Gebitten verwisseld van clienten in mijn stage periode in een verpleeghuis.
Onder invloed van pep. Wow die dag was zo kut, onverwahtgs werken
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#20
Fishhead0707 zei:
Dreuge zei:
Drientje zei:
Sowieso, denken dat je acid niet werkt heb je ongeteste materialen en ben je slecht bezig.
Klik om te vergroten...

donder toch op man met dat eeuwige gezeik over altijd maar je drugs laten testen
Klik om te vergroten...

Wat is dat voor een opmerking? Als jij je drugs niet wil laten testen dan test je het niet. Daarom is het wel goed om te promoten om je drugs te laten testen. Zeker voor de newbies hier.

Ik test ook niet altijd me spullen, maar heb het ook vaak genoeg wel gedaan.!!

:)
Klik om te vergroten...

Haha, zo hey dikke rellen! Ik dacht dat die alleen in het onzin gedeelte ontstonden :grin:

Soms als je keer op keer een goede test uitslag hebt moet je ook wel een keer je dealer kunnen vertrouwen?!

Het duurt een stuk langer dan een dag dat je die uitslag krijgt!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...89101112...49
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."