#1
Nice! Dat soort dingen wil ik graag weer zien ja.. Met m'n eerste keer xtc heb ik hele paarden met wagens gehallucineerd.
(Bleek achteraf een container te zijn.) Daarna heb ik ook nog eens 's nachts op de Veluwe gebruikt, toen heb ik ook wel leuke dingen gezien.. Maar dat is bijna een jaar geleden en helaas sindsdien niet meer zoveel mogen hallucineren, dus deze zomer maar weer eens hard proberen!
