Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe ergste drugsblunder

Je ergste drugsblunder

965 antwoorden
219 weergaven
18-5-2026
g
gainsbourgLid
01-01-2024, 00:00
#1
Morningweedzor zei:
HA @ Gainsbourg. Dit heb ik dus ook een keer gehad :wink: Alleen ik weet dus zelf niet wat de rest van mij heeft gezien, omdat ik het gebruik voor mij zelf hield.

Beste wat je kan doen is alles ontkennen tot op het bot.
Niemand weet het behalve jij zelf :wink:
Klik om te vergroten...

Haha precies! Ze hebben me zelfs wel eens gevraagd of ik al eens 'meer dan wiet' heb gebruikt...

Ik heb hartelijk gelachen en keihard ontkend!
M
MorningweedzorLid
01-01-2024, 00:00
#2
Goed zo :wink: Als het beter is dat ze het niet weten, dan moet je er ook heel niet over beginnen.
Wel zal ik je aanraden om in het vervolg of minder te nemen of niet te gebruiken waar zij bijzijn.

Want naar mijn idee hebben mensen het niet heel snel door als alleen je pupillen een beetje verwijd zijn.
s
sinslordLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mijn eerste lijn Coke, ik was al stoned dus dan is mijn ademhaling altijd harder, en toen ik dus wou snuiven, blies ik met mijn neus door it briefje alles over de tafel en het was niet eens mijn coke :(
C
Claudy_VermijLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mijn ergste blunder was het meerder malen missteken met de spuit!
Auw! :kots: :kots: :(
C
Claudy_VermijLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ook nog een keer een overdosis

Claudy Vermij
R
RufftodacoreLid
01-01-2024, 00:00
#6
LytseTerror zei:
Mijn ergste drugsblunder, ja die weet ik nog wel!
Oeh, wat heb ik daar van geleerd zeg!
Klik om te vergroten...

Sans Soucci :smoke:
F
FoxtrotLid
01-01-2024, 00:00
#7
Een vriendin van mij stond bij de AH aan de kassa en toen ze wilde betalen pakte ze een tientje uittreksel dr portemonnee, helemaal vergeten dat ze daar net al dr SOS in gevouwen had. Alles vloog door de lucht. Zonde
L
LytseTerrorLid
01-01-2024, 00:00
#8
Rufftodacore zei:
LytseTerror zei:
Mijn ergste drugsblunder, ja die weet ik nog wel!
Oeh, wat heb ik daar van geleerd zeg!
Klik om te vergroten...

Sans Soucci :smoke:
Klik om te vergroten...

Aaaah you got me!
S
StiiYlLid
01-01-2024, 00:00
#9
eerste keer snuiven van een maatje pony pack gehad met genoeg coke er in voor 2 lijntjes
ik houd het rietje bij me neus ik was me mentaal aan het voor bereiden blaas ik ipv snuiven
alles door me auto
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#10
Bwa daar zullen ze ook wel bekend zijn met witte producten toch :)
J
JoostLid
01-01-2024, 00:00
#11
100 euro uitgeven voor dertig pilletjes en erachter komen dat het smintjes zijn. Ik dacht nog: hey, wat grappig, 't lijken net smintjes. Hey: ze ruiken ook als smintjes. Hey: Ze... smaken ook als smintjes. Ik wordt er nog om uitgelachen. En je denkt nog heel even: Ik bel de politie verdomme, maar wat ga je die vertellen he?
s
spotjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Afgelopen weekend heb ik wat teveel gedronken, op een bar gestaan en mooi me broek uitgetrokken om een plasje te doen onderweg naar een afterparty met twee mensen bij me. Daar eenmaal aangekomen kon ik helemaal niks meer, ik was kapot en mijn ritme was alleen maar slechter. Er werd door mensen aan mij verteld dat ik maar eens even rustig aan moest doen met alcohol, maar net als altijd heb ik een probleempje met het op tijd ophouden. Dus nam ik een lijntje pep om even wakker te blijven, nog geen half uur daarna had ik alweer twee hele biertjes op die er gelijk weer uit kwamen. Zo was ik die avond nog twee keer gevallen vanwege evenwicht verlies (fietsen en struikelen in een plas). Natuurlijk heb ik daar wonden en blauwe plekken aan over gehouden. Ook moest ik nog een 17 kilometer fietsen naar huis, gelukkig niet in mijn eentje. Volgende keer maar iets geleidelijker en minder drinken denk ik zo xD ...
f
fly--Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Helemaal onder invloed van speed/kristallen/wiet met een vriendin in de bosjes zitten langs een drukke autoweg.
Op een gegeven moment stopt er een politie auto, dus wij bukken, en we blijven zo zitten met onze ogen dicht en hoofden gebogen, terwijl ze ons alláng zagen zitten, aangezien ze al naast ons stonden.
d
d1g1tal1sLid
01-01-2024, 00:00
#14
Na genoeg GHB staand een ballonnetje lachgas naar binnen werken. Halverwege erachter komen dat je benen het begeven, erdoorheen zakken, je kruisbanden van een knie verrekken en vervolgens een week niet meer kunnen lopen.
Reken maar dat je tijdens deze trip van verdovende middelen je nog wel degelijk pijn kunt voelen.
W
WawaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Het valt allemaal nog mee met m'n blunders, alleen één keertje te veel MDMA gepakt omdat ik dacht dat het niet werkte (500mg). Vervolgens verkleed en met m'n vrienden naar het dorps café gegaan onder het motto dat we een vrijgezelle feestje waren. uur lang bullshit lopen lullen over hoe chill het cafe was enzo, vervolgens 2 maanden lang raar aangekeken door de helft van het dorp.
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Nooit echt drugsblunders gehad, wel eens verkeerd of te snel bijgeslikt dat ik echt hard ga, of bij het snuiven uitblazen perongeluk en zo een sleutelpunt coke verspillen :(. Maar dat is het wel :P
C
Carlo86Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Mijn ergste drugsblunder is sowieso met drank :beer:

Ik was zo dronken dat ik door paar maten naar huis getild moest worden, vervolgens thuis draaide alles zo vreselijk snel dat ik eerst de hele woonkamer heb onder gekotst, toen ik dit wilde opruimen ben ik 10x op mijn bek gegaan. Daarop wou ik mijn pakketje sos pakken om iets nuchterder te worden, ging toen op een lange zoektocht.Uiteindelijk niks gevonden omdat ik helemaal geen sos had op dat moment :tearsofjoy: Toen ik moest pissen ook nog eens de hele badkamer ondergepist en vraag me niet hoe maar buiten in de achtertuin wakker geworden de volgende ochtend!!!!!
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Een net gedraaid jointje voor de loop van een luchtdrukpistool van een maatje houden, twijfelen en mezelf afvragen of de lucht uit de loop de inhoud door de kamer zou blazen als ik de trekker zou overhalen. Ja dus... De hele fucking kamer door.
Z
ZwaeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik stond een keer voor school en had net een jerry gedraaid. Ik wil hem nét opsteken, stopt de teamleider naast me :')

Vaak genoeg halve joints laten wegwaaien door een random windvlaag...

Na een avondje op de M thuis hangen met een vriend, terwijl we nog keihard aan het gaan zijn komt m'n vader naar beneden. Had net m'n zakken leeggemaakt dus de M lag midden op tafel :flushed: Gelukkig niet betrapt, want m'n pupillen waren zo groot als wieldoppen haha.

Mijn eerste keer knallen, 2 schijven (140 mg) naar binnen werken en er later achter komen dat het speedpillen zijn...
H
HerbalismeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Was vorig weekend erg dronken en had ook heel wat wiet gerookt die afkomstig was uit die fantastische coffeeshops van Nederland.
Het was al een tijdje geleden dat ik zoveel gezopen had en ik wist dat dit de grens was maar persoonlijk wil ik altijd m'n grenzen verleggen en ik wou ook niet onderdoen voor m'n maten.
Heb ze tenslotte onder de tafel gedronken, een vriendin heeft me dan tenslotte met haar vriend naar huis gevoerd en me naar m'n bed begeleid.
Er was nog niemand thuis (:
Een paar uur later hoor ik m'n moeder schreeuwen tegen me: "Stop! Wat doe je nu? Waar ben je mee bezig?"
Ik antwoordde erg onnuchter:"Ik weet het niet", maar toen drong het door: Ik was in m'n kleerkast aan het zeiken met de gedachte dat ik in het toilet was.
Schaamde me erg, heb vervolgens verder gaan slapen en de dag erna genoten van een heerlijke kater :grin:
Gelukkig zei m'n moeder er niet veel over, en ik had gelukkig alleen maar om m'n boxershorts en sokken gezeikt.

Greets,
Herbalisme

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3031323334...49
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."