Was vorig weekend erg dronken en had ook heel wat wiet gerookt die afkomstig was uit die fantastische coffeeshops van Nederland.
Het was al een tijdje geleden dat ik zoveel gezopen had en ik wist dat dit de grens was maar persoonlijk wil ik altijd m'n grenzen verleggen en ik wou ook niet onderdoen voor m'n maten.
Heb ze tenslotte onder de tafel gedronken, een vriendin heeft me dan tenslotte met haar vriend naar huis gevoerd en me naar m'n bed begeleid.
Er was nog niemand thuis (:
Een paar uur later hoor ik m'n moeder schreeuwen tegen me: "Stop! Wat doe je nu? Waar ben je mee bezig?"
Ik antwoordde erg onnuchter:"Ik weet het niet", maar toen drong het door: Ik was in m'n kleerkast aan het zeiken met de gedachte dat ik in het toilet was.
Schaamde me erg, heb vervolgens verder gaan slapen en de dag erna genoten van een heerlijke kater
![:grin:]()
Gelukkig zei m'n moeder er niet veel over, en ik had gelukkig alleen maar om m'n boxershorts en sokken gezeikt.
Greets,
Herbalisme