Een keer op vakantie in een warm land geweest. Ik had nog nooit echt goed gezopen, dus op een mooie avond met m'n broer naar de eerste de beste bar gegaan. Daar paar biertjes gedronken, was gewoon flex. Toen kwam er een jongen die we niet kenden maar het bleek ook een nederlander te zijn. Aan de praat geraakt en nog aardig wat bier gedronken.
Hij zei opeens: weetje wat nou echt lekker is, tequila, dat moet je echt een keer drinken. Zo gezegt zo gedaan. Shot tequila genomen en weer wat bier.
M'n broer houd van baco, dus daar ook 2 of 3 van gedronken.
Daarna wedstrijdje gedaan wie het snelste zijn bier op kan drinken, dus weer paar bier bestelt en atte (d?) maar.
Daarna zei die gast: weetje wat ook lekker is, sambuca, dat moeten we bestellen. Dat ook weer opgedronken en weer bier.
Ik voelde hem al lekker, elke keer als ik naar de wc moest ging het wat moeilijker en moest ik me steeds meer gaan vasthouden.
Daarna zaten er opeens, waarschijnlijk al langer maargoed:P, 2 mannen aan de tafel tegenover ons, volgens mij kwamen ze uit armenie of zoiets. Iniedergeval zo'n soort land.
We gingen ze nederlands leren, het enigste wat ik nog weet is dat we ze leerden: hoe dichter bij die 0 hoe strakker om de lul :P. Weet ook niet meer waarom maar vonden we toen grappig ofzo.
Dus hun helemaal blij dat de hele tijd lopen roepen(ze waren ook wel zat denk ik) en daarna kregen we wat te drinken van ze. Ik weet niet meer wat het was maar het brande een beetje en daarna kreeg je perensap.
Toen ging ik weer naar de wc en toen ging het mis, het was zo'n vies bouwvakker wc'tje. Dus ik koste en ging neer in die smerige wc.
M'n broer m'n vader belle: ja greenpower ligt op de grond je moet nu komen, snel kom nu!
In de tussse tijd heeft ie me nog helemaal verot gescholden.
M'n pa heeft een plastic stoel gepakt en me onder de douche gezet.
De volgende dag toen ik wakker werd zag ik m'n broer en die zei dat ze nog 60 eu van me kregen. M'n pa heeft het betaald en wou het niet terug
![:wink:]()
.
De buren vertelt dat ik teveel limonade gedronken had en veel vet had gegeten en daardoor misselijk was.
Was wel kut, maar achteraf wel lache
