Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe ergste drugsblunder

Je ergste drugsblunder

965 antwoorden
208 weergaven
18-5-2026
F
Finesse*Lid
01-01-2024, 00:00
#1
dirtbag zei:
Deranged zei:
Je vader heeft het er gewoon moeilijk mee dat hij zo heeft gefaald. Overigens kunnen spiegels niet zitten.
Klik om te vergroten...

haha WIN :P
Klik om te vergroten...
And sadly it's the truth, vaders hebben de nare gewoonte zich zorgen over de toekomst van hun wild groeiende kroost te maken. Erg vervelend. :rolleyes:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hahaha dat zijn echt fokt op situaties.. Ik weet nog met oud en nieuw dat ik sochtends thuis kwam hard trippend op paddos en heel de woonkamer vol lag met langzaam wakkerwordende ooms tantes nichtjes en neefjes. Bleek dat ze niet weg konden snachts vanwege de dichte mist. En ik moest er maar tussen gaan liggen want me oma sliep in me eigen bed. Heel droog moment..

Maar het ergste was wel na Ground Zero. Lekker aan de peppie, aftertje bij Oscar. Ik helemaal scheef van de keta, gaat opeens me telefoon: moeders belt. Uiteraard neem ik niet op en dit ritueel herhaald zich nog 3x. Maargoed leek me niet zo slim me ouders te bellen op dat moment :grin:
's Avonds ga ik naar huis en haal nog een nachtje door. Zag ik dat ik een mailtje had van me moeder dat ze dagje eerder op vakantie gingen en dat ik dus een dag eerder moest langskomen. En uiteraard vergeet ik met me scheve hoofd iets terug te sturen. Vervolgens gaat de volgende dag opeens de deurbel. Ik vertrouw t al niet dus verstop snel al me shit - staan gvd mn beide ouders op de stoep. Ze vroegen zich af waarom ik maar niets van me liet horen. Moet ik er even bij zeggen dat zij uit apeldoorn komen en ik in utrecht woon en ze dus alleen daarvoor dat pokke-end heen en weer hebben gereden. Ik schrik me kapot, en die 2 nachten doorhalen werkten ook niet mee. Compleet vercrackt en stotterend bied ik me pa een bak koffie aan die ik vervolgens 3x opnieuw moest zetten omdat ik uitschoot met de melk. Gelukkig hadden ze al snel door dat ze niet welkom waren en gingen ze snel weg. Heb er nooit meer wat van gehoord :grin:

Of het avontuur op de bank bij DreamWeaver thuis. Allebei 2.5 zegel maya lsd op en compleet de weg kwijt. Komt eerst de fysiotherapeut langs die vervolgens allemaal oefeningen ging doen met dreamweaver. Hilarisch aangezien de communicatie tussen die 2 niet echt soepel verliep :grin:
Vervolgens komt zn moeder ook nog eerder thuis van werk en gaat gezellig bij ons in de woonkamer zitten. Ik heb me kapot gelachen maar vond t al snel tijd om richting huis te gaan aangezien het toch wel enigszinds ongemakkelijk werd toen later ook nog zn broertje en zusje erbij zijn gaan zitten. Die reis was trouwens wel grappig. Van een gehucht ergens in limburg (dat zwaar kut bereikbaar was met t OV) naar Utrecht, en dat tijdens het spitsuur :grin: Kom ik thuis de keuken inlopen, waar ik mijn huisgenoten tref. Zij zijn erg antidrugs maar dat kon me niet zoveel schelen toen. Dus ik ga in de deurpost staan, groet ze met "Hoi ik ben Sietse, ik heb LSD op dus val me niet lastig". Je had die gezichten moeten zien :grin: Dat was echt een dag om in te lijsten haha.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#3
loadrunner zei:
Angramar Temenos zei:
Hoe de fuck kan een vriend van je moeder je zoiets maken..?
Klik om te vergroten...

het is dat ma er kwaad om werd, toen ze erachterkwam wat t nu werkelijk was.
Klik om te vergroten...

Ik denk dat mijn moeder eerder die vriend zou vermoorden als ze erachter kwam dat die haar zoon aangaf bij de politie :P . En daarna zou ze mij vermoorden omdat ik drugs in haar huis aan het maken was..
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#4
En daarna zou je jezelf doodmaken. Onee je was al dood
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#5
Angramar Temenos zei:
loadrunner zei:
Angramar Temenos zei:
Hoe de fuck kan een vriend van je moeder je zoiets maken..?
Klik om te vergroten...

het is dat ma er kwaad om werd, toen ze erachterkwam wat t nu werkelijk was.
Klik om te vergroten...

Ik denk dat mijn moeder eerder die vriend zou vermoorden als ze erachter kwam dat die haar zoon aangaf bij de politie :P . En daarna zou ze mij vermoorden omdat ik drugs in haar huis aan het maken was..
Klik om te vergroten...

Wat zou je moeder doen als ze zou horen dat je naar sexrobot muziek luistert?
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Een keer op vakantie in een warm land geweest. Ik had nog nooit echt goed gezopen, dus op een mooie avond met m'n broer naar de eerste de beste bar gegaan. Daar paar biertjes gedronken, was gewoon flex. Toen kwam er een jongen die we niet kenden maar het bleek ook een nederlander te zijn. Aan de praat geraakt en nog aardig wat bier gedronken.

Hij zei opeens: weetje wat nou echt lekker is, tequila, dat moet je echt een keer drinken. Zo gezegt zo gedaan. Shot tequila genomen en weer wat bier.

M'n broer houd van baco, dus daar ook 2 of 3 van gedronken.

Daarna wedstrijdje gedaan wie het snelste zijn bier op kan drinken, dus weer paar bier bestelt en atte (d?) maar.

Daarna zei die gast: weetje wat ook lekker is, sambuca, dat moeten we bestellen. Dat ook weer opgedronken en weer bier.

Ik voelde hem al lekker, elke keer als ik naar de wc moest ging het wat moeilijker en moest ik me steeds meer gaan vasthouden.

Daarna zaten er opeens, waarschijnlijk al langer maargoed:P, 2 mannen aan de tafel tegenover ons, volgens mij kwamen ze uit armenie of zoiets. Iniedergeval zo'n soort land.

We gingen ze nederlands leren, het enigste wat ik nog weet is dat we ze leerden: hoe dichter bij die 0 hoe strakker om de lul :P. Weet ook niet meer waarom maar vonden we toen grappig ofzo.

Dus hun helemaal blij dat de hele tijd lopen roepen(ze waren ook wel zat denk ik) en daarna kregen we wat te drinken van ze. Ik weet niet meer wat het was maar het brande een beetje en daarna kreeg je perensap.

Toen ging ik weer naar de wc en toen ging het mis, het was zo'n vies bouwvakker wc'tje. Dus ik koste en ging neer in die smerige wc.

M'n broer m'n vader belle: ja greenpower ligt op de grond je moet nu komen, snel kom nu!

In de tussse tijd heeft ie me nog helemaal verot gescholden.

M'n pa heeft een plastic stoel gepakt en me onder de douche gezet.

De volgende dag toen ik wakker werd zag ik m'n broer en die zei dat ze nog 60 eu van me kregen. M'n pa heeft het betaald en wou het niet terug :wink:.


De buren vertelt dat ik teveel limonade gedronken had en veel vet had gegeten en daardoor misselijk was.



Was wel kut, maar achteraf wel lache


:wave:
J
J89Lid
01-01-2024, 00:00
#7
de volgende dag
toen we allebei kapotgaar waren
lagen we beetje films te kijken en joints te roken
en kwamen we op begevemoment op het onderwerp van wat de fak we gedaan hadden toen we eenmaal thuis waren gekomen.
na een beetje dingen ophalen, begonnen we weer een beetje te beseffen en te herinneren wat we gedaan hadden. (6 u lang achter pc gezeten en alleen maar drugs gebruiken en onzin lullen ;p)
hebben jullie dat nooit dan? dat als je de volgende dag wakker word en je opeens dingen begrijpt en herinnerd waar je de dag ervoor nog niet eens bij stil stond of gewoon te wazig voor was om het te snappen
M
Martijn.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
J89 zei:
de volgende dag
toen we allebei kapotgaar waren
lagen we beetje films te kijken en joints te roken
en kwamen we op begevemoment op het onderwerp van wat de fak we gedaan hadden toen we eenmaal thuis waren gekomen.
na een beetje dingen ophalen, begonnen we weer een beetje te beseffen en te herinneren wat we gedaan hadden. (6 u lang achter pc gezeten en alleen maar drugs gebruiken en onzin lullen ;p)
hebben jullie dat nooit dan? dat als je de volgende dag wakker word en je opeens dingen begrijpt en herinnerd waar je de dag ervoor nog niet eens bij stil stond of gewoon te wazig voor was om het te snappen
Klik om te vergroten...
Als je je een recent iets niet kunt herinneren, maar datzelfde de volgende dag wél kunt herinneren, dan zou dat betekenen dat bij jou informatie niet werd opgeslagen in het kortetermijngeheugen, maar wel in het langetermijngeheugen. Ik zeg niet dat het onmogelijk is, want dat weet ik niet, maar volgens mij is het wel heel uniek.
R
RammelslakjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Niet echt m'n ergste drugsblunder (want zoveel verschillende drugs heb ik ook weer niet gebruikt) maar ik heb heel vaak als ik op feestjes, café's, in tussenuren als er in de lessen erna niks meer gedaan moet worden wat ik nog af heb, dat ik met nog een halve peuk achter me oor weer naar binnen ga... En dan schijnheilig huh nee gewoon gerookt zeggen en er vervolgens op gewezen te worden dat er nog een halve peuk achter me oor zit :flushed:
H
HagelkaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Rammelslakje zei:
Niet echt m'n ergste drugsblunder (want zoveel verschillende drugs heb ik ook weer niet gebruikt) maar ik heb heel vaak als ik op feestjes, café's, in tussenuren als er in de lessen erna niks meer gedaan moet worden wat ik nog af heb, dat ik met nog een halve peuk achter me oor weer naar binnen ga... En dan schijnheilig huh nee gewoon gerookt zeggen en er vervolgens op gewezen te worden dat er nog een halve peuk achter me oor zit :flushed:
Klik om te vergroten...
Ik begrijp je niet helemaal, bedoel je met 'peuk' een joint toevallig? :P
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#11
^ Nop, hij bedoelt een half afgescheurde peuk waarmee een jointje is gedraaid.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#12
Rammelslakje zei:
Niet echt m'n ergste drugsblunder (want zoveel verschillende drugs heb ik ook weer niet gebruikt) maar ik heb heel vaak als ik op feestjes, café's, in tussenuren als er in de lessen erna niks meer gedaan moet worden wat ik nog af heb, dat ik met nog een halve peuk achter me oor weer naar binnen ga... En dan schijnheilig huh nee gewoon gerookt zeggen en er vervolgens op gewezen te worden dat er nog een halve peuk achter me oor zit :flushed:
Klik om te vergroten...
ik vind dat wel degelijk een blunder :wave:
J
J89Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Martijn. zei:
J89 zei:
de volgende dag
toen we allebei kapotgaar waren
lagen we beetje films te kijken en joints te roken
en kwamen we op begevemoment op het onderwerp van wat de fak we gedaan hadden toen we eenmaal thuis waren gekomen.
na een beetje dingen ophalen, begonnen we weer een beetje te beseffen en te herinneren wat we gedaan hadden. (6 u lang achter pc gezeten en alleen maar drugs gebruiken en onzin lullen ;p)
hebben jullie dat nooit dan? dat als je de volgende dag wakker word en je opeens dingen begrijpt en herinnerd waar je de dag ervoor nog niet eens bij stil stond of gewoon te wazig voor was om het te snappen
Klik om te vergroten...
Als je je een recent iets niet kunt herinneren, maar datzelfde de volgende dag wél kunt herinneren, dan zou dat betekenen dat bij jou informatie niet werd opgeslagen in het kortetermijngeheugen, maar wel in het langetermijngeheugen. Ik zeg niet dat het onmogelijk is, want dat weet ik niet, maar volgens mij is het wel heel uniek.
Klik om te vergroten...

ik snap niet echt dat jullie er zo raar van staan te kijken ;p
kijk als je veel gezopen hebt ofzo, dan herinner je de dag erna nog weinig van
maar als ik veel xtc en andere middelen erbij heb gebruikt, heb ik juist op de avond zelf dat ik steeds alles vergeet, er niks van snap etc.
maar de dag erna komt beetje bij beetje alles weer naar boven
helemaal als je met diezelfde persoon bent met wie je de nacht ervoor ook was
en met hem aan het overleggen bent wat we nou precies hadden gaan n shit
stukje voor stukje krijg ik dan wel weer die uiterst domme conversatie's terug
waarvan ik toendertijd te wazig was om iets van te snappen
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik kom terug van een heftig avondje spacen en ik ga best wel hard
Dus ik kom binnen wil meteen naar boven

En me vader zegt ... kom eens ff zitten ik wil ff praten
ik zitten (ik had van die dwalende ogen en heftig last van wartaal)
En me vader zegt: WAT HEB JE GEHAD
Ik: Ja ik heb een beetje veel energy drank gedronken
Hij geloofde het eerst niet Maar daarna wel xD (Echt lucky)
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#15
ooit op vakantie hadden we all inclusive, dus zo veel drank als je zelf lekker vind, en ik had dus veel te veel gedronken.

ik kreeg het gevoel alsof ik moest poepen, ben gaan poepen, toen dacht ik` he ik zit er nou toch, dus kan ik meteen wat drank er uit gooien`

ik dus over mijn stront heen gekotst, daarna werd ik zo moe dat ik in slaap viel langs de volle wc, waar mijn vader mij vind na een zoektocht van anderhalf uur.

hij was niet kwaad, hij vond het kijgrappig.
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#16
Deranged zei:
Je vader heeft het er gewoon moeilijk mee dat hij zo heeft gefaald.
Klik om te vergroten...
Zit er nu anders toch heel warmpjes bij, heb een goede baan en gebruik verstandig
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Een vriend van mij was jarig, en speciaal gingen we daarom een space cake bakken. Maar geen gewone cake, maar een super cake. 100gram cake spullen en daar 10 gram wiet en 7 gram hasj in.
Zo'n beetje de sterkste cake die we ooit hadden gebakken.
Die avond gaf hij ook zijn feestje en zouden we dan lekker een plak nemen.

Feestje was net begonnen en wij snijden die cake aan, een klein plakje genomen en maar wachten. Na dik een uur voelde we nog niks, behalve een lichte roes van een joint die al eerder was gerookt. Dus wij denken kut, die cake is mislukt. Hoe kan dat nou, vervolgens gaan blowen en bier gaan drinken.

2 uur na inname en 4 joints en 6 bier pp verder sloeg de cake in. En niet zo zuinig ook, de kamer begon te draaien en te 'shiften'. Ik kon geen gezichten meer onderscheiden en kon geen woord meer uitbrengen.

Na 1 uur zwaar te trippen en steeds dieper en dieper weg te zakken in een zwart thc gat, ging alles er uit. Kotsen en kotsen, verschikkelijk.
Toen op de bank gaan zitten en was meteen knock out.

Dit was 7 maanden geleden en heb nogsteeds over van die cake, 1 hapje is genoeg om lekker space te worden.
Maar nooit meer ga ik zuipen als ik denk dat de cake niet aan slaat, dat je dan niet meer cake moest eten wist ik al. Tenzij je cake heel licht is.

Toch wel een aardige blunder van mezelf aangezien ik toen ook al zat ervaring had om beter te weten. :tearsofjoy:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#18
haha denk dat de meeste mensen zich verkijken op die cakes :P
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#19
plantenbak zei:
haha denk dat de meeste mensen zich verkijken op die cakes :P
Klik om te vergroten...
Inderdaad, en wie vind dat thc geen trip middel is mag wel een plakje komen proeven. :rolleyes:
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Following life itself.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3233343536...49
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."