Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe ergste drugsblunder

Je ergste drugsblunder

965 antwoorden
215 weergaven
18-5-2026
K
KeepItGreenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Eerst en vooral ik ben nieuw op het forum,dus bij deze hallo iedereen. :wave:

Mijn enigste blunder was eentje waarbij ik erna serieus heb over nagedacht.
Ik was thuis op mijn gemakje in de zetel aan het zitten op mijn kamer,totdat ik besloot een joint te rollen. Ik legde alles mooi klaar op tafel (Tipjes,blaadjes,tabak,wiet,crusher). Totdat mijn bazin belde, "Tim" je mag toch komen werken,die nieuwe persoon is niet komen opdagen. Hopelijk kan je over een uurtje of 2 naar hier komen ? Ik zei dat het geen enkel probleem was. Net gedaan met bellen komt een kameraad van mij binnen,en vroeg als we kebab gingen eten. vond ik natuurlijk ideaal,dan moest ik niet meer op mijn werk eten. De tijd ging sneller dan gedacht en voordat ik het wist moest ik al gaan vertrekken naar mijn werk. Eenmaal net aangekomen kreeg ik een bericht: Het is je zus hier,ik heb je tabak gevonden ... en in het volgende bericht ... en je wiet. Ik voelde me op een of andere manier zeer slecht omdat ik een zeer hechte band heb met mijn zus.
Gelukkig heeft ze niets tegen mijn ouders verteld.
Erna een tijdje geen jointje meer aangeraakt.

"Tim" is een fictie naam. :wink:
l
lemonhaze5Lid
01-01-2024, 00:00
#2
ik was een keer echt facking dronken en een vriend van me (geen idee meer waarom haha, maarja) deed z'n broek naar beneden en riep iets, dus ik met m'n grote mond: nou dat doe ik ook gewoon hoor, dus ik trek m'n legging (ben een meisje haha, niet dat iedereen denkt dat ik een gozer ben die leggings draagt ofzo :P ) naar beneden.. sta ik daar haha
verder weet ik er niet veel meer van, maar de volgende ochtend werd ik wakker en ik vroeg aan die gast heb ik nou gedroomd dat ik dat deed of deed ik het echt? haha had het dus echt gedaan, heeel erg boeit het me verder niet haha maar toch zou ik het nuchter niet gedaan hebben :flushed:

eergister fietste ik rustig met een J in m'n hand, kom ik m'n leraar tegen en ik had het niet echt door maar ik zwaaien met de hand waar ik dus die J in vasthad haha. Maar dat was toch een chille leraar, dus als die het al zag maakt het ook niet veel uit. :grin:

toen ik net een beetje kon draaien (van die slappe J's, nog net te roken haha) ging ik dus wake and bake zetten met een vriendin, dus wij de schuur in en ik rustig draaien.. ik wil hem opsteken en een hijs nemen trek ik zo die tip er weer uit met m'n lippen haha.

met xtc heb ik nog niet echt blunder gehad, wel dat ik vaag stond te dansen of dat ik een keer een halfje nam in een loungeruimte op een dubstepfeest, waarna een bewaker me riep.. Ik schrok me helemaal dood, ik vroeg, een beetje om me heen kijkend, of hij mij bedoelde? Ja natuurlijk zei die.. ik dachte echt wat gaat er nu komen haha, bleek het gewoon een man van rond de 40 te zijn die Heel graag mijn ledlampje wilde. Heb hem uiteindelijk mijn lichtgevende armbandje gegeven en hoe gelukkig hij ermee was, mooiste wat ik ooit heb gezien!

hele erge blunders zijn t allemaal niet, doe wel vaker rare dingen haha maarja toch wel van die momenten waar je om kan lachen..

lemonhazeee :stoned:
l
leonradeonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Na een nachtje stappen en onder invloed van van alles wat (xtc...coke...speed misschien ook een paar paddo,s weet ik niet zeker) , op zoek naar een tent die nog open was stopte we met de auto op een
donker afgelegen terrein om een paar lijntjes coke te nemen . Na het maken van een paar lijnen op een cdbox verdwenen die telkens !? Terwijl we die nog niet genomen hebben ? Of wel !? Nee ! Heb jij ze alledrie op !? Nee...!
We snapte er geen reet van , tot 3 of 4 keer toe . Grote verbazing ! HET SPOOKT HIER !! kijk zei ik : "nu leg ik het neer ja?" nu doe ik precies
hetzelfde maar dan langzamer , leg een bergje neer , verstamp het en maak 3 lijnen . Goed kijken ! Nou je raad het al natuurlijk , terwijl ik die
cdbox oppak , verdwijnt het , en toen voelde ik het pas ! De ventilatie stond nog aan! ja......tjongejonge ja dat was zonde ! ... Maar toen kwam mijn echte blunder

Na die lijnen genomen te hebben en een puikie doen , werden we opgeschrikt door een hels kabaal !! Toen zag ik iets waanzinnigs groots angstaanjagend op me af komen
met grote felle ogen !! Schrok me de tering !! Dacht dat het 1 of andere megarobot terminator was ofzo ( was dus gewoon een bulldozer die zeer vroeg begon) en ik ga in paniek vol gas achteruit
en knal keihard tegen een betonnen blok , waardoor de achterkant van mijn auto in puin lag . Maar de auto deed het nog en ging er als een speer vandoor .
(Dont hate me for this because drugs and driving ....want de politie heeft me ongeveer 10 minuten later aangehouden en natuurlijk meegenomen
En ik ben flink gestraft door justitie en het kostte me heel veel geld ) sindsdien pakken we altijd een taxi . Maar als je te wous in een taxi stapt willen ze je niet meenemen!? Dan moet je even acteren en proberen om een beetje " normaal" over te komen dan gaat het wel . In ieder geval dat was mijn grootste drugsblunder .

Groetjes Leon
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#4
hahaha wat een verhaal zeg :grin:

Doet me gelijk aan vroeger denken toen ik met een vriendin pep ging halen, had 2gr gaan halen en kwam terug de auto in. Toen reden we naar een parking om het zootje in 2 te verdelen, had het op een cdhoesje uitgekapt en twee gelijke hoopjes gemaakt. Ik had me gordel nog aan die ik irritant vond, dus ik klikte'm uit, het slotje van de gordel ritste naar boven en nam het cd hoesje mee, alles de grond op, ga maar liggen plukken tussen die automat. Dat hysterisch gekrijs van die vriendin vergeet ik nooit meer :tearsofjoy: , alle geluk dat pep niet duur is :wink:
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Precies liever 2 gr pep laten vallen dan 2 gram sos :P
f
fissaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mijn grootste drugs blunder is moeten kotsen van de smaak van een afgebrokkelde xtc pil op je tong. (was wel aan het eind van het feestje en al aardig wat op ;p)
H
HerbalismeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Natuurlijk niet m'n ergste drugsblunder maar toch wel gênant, ik ben er ook van overtuigd dat jullie dit ook nog hebben meegemaakt.
Wanneer ik xtc/sos/... neemt dan ga ik soms té lief doen tegen bepaalde mensen en wanneer je dan 's ochtends wat ontnuchterd ben en je hoort/herinnert dan wat je gezegd hebt of je leest je berichten dan heb je echt zo'n gevoel van 'Wtf'.

Greets,
Herbalisme
l
lemonhaze5Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Herbalisme zei:
Natuurlijk niet m'n ergste drugsblunder maar toch wel gênant, ik ben er ook van overtuigd dat jullie dit ook nog hebben meegemaakt.
Wanneer ik xtc/sos/... neemt dan ga ik soms té lief doen tegen bepaalde mensen en wanneer je dan 's ochtends wat ontnuchterd ben en je hoort/herinnert dan wat je gezegd hebt of je leest je berichten dan heb je echt zo'n gevoel van 'Wtf'.

Greets,
Herbalisme
Klik om te vergroten...

Haha Snapje, ik heb een keer een vriendin van me serieus 50 berichten gestuurd waarin ik elke keer hetzelfde zei; oh dit is zo geweldig.. Ik kan niet stoppen met dansen.. Ik hou zooooveel van je en van alles en iedereen haha. en elke keer weer erbij sorry dat ik het zo vaak zeg hoor maaaar t is zo leuk hahah!
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Een vriend en ik hadden het een keer over mijn ex en ik was zo erg aan het klapperen en mijn mondhoeken gingen omlaag omdat ik veel te hard ging waardoor hij dacht dat ik emotioneel werd door het gespreksonderwerp.... Hahahaha
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Haha eerste keer pilletje ofzo?
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb gisteren een dealer vooruit betaald


Vandaag nogsteeds niet terug gezien ....
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Heb ik ook wel eens gedaan hoor, maar zal het niet bij de eerste de beste dealer doen..
a
aciiidLid
01-01-2024, 00:00
#13
had al heel veel geblowd, toen gaf een vriend me een heel klein beetje passoa gemengd met fanta. dacht dat ik dood ging :) ben toen naar buiten gekropen en heb overgegeven terwijl mijn vriendje bij mij zat haha :) en dit weekend goed lijntje speed in de middag, liep voor 4,5 ,6 of 7 uur redelijk strak, toen werd ik misselijk en ben ik beginnen kotsen zonder er iets uitkwam :) die avond nog redelijk veel pillen geslikt en me rot geamuseert :) oh en als mijn ma in bad ging, snel pilletje pakken met mijn vriend. er staan dingen in mijn muur gekerft. mijn moeder: 'wat is dat geluid, stop!' toen ben ik dus harder op de muur gaan tekenen (erin krassen en erop kleuren) puur om haar te plagen... niet dat het blunders zijn... maar toch.
M
MoonjammerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ooit eens in 'licht beschonken' toestand thuisgekomen en een van de katten binnengelaten, eten gegeven en ondertussen mijn kleren afgedaan. Ondertussen was die kat nog niet klaar met eten en wou ik geduldig wachten tot die klaar was zodat ik ze achteraf weer buiten kon laten en rustig kon gaan slapen.
Werd ik plots wakker op de grond in de gang met mijn beide ouders die me stonden aan te staren :confused: , moet me blijkbaar even neergelegd hebben omdat het te lang duurde :mrgreen:.
Ben opgestaan, heb mijn ouders begroet en ben naar mijn kamer gegaan... Heb het nog lang mogen horen :)
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hahaha zalig

OT: heb ooit iets soortgelijks meegemaakt vroeger.
We waren met ze alle naar de kroeg geweest, ik bleef nadien bij me neef slapen omdat die op wandelafstand van de kroeg woont.
Ik was ladderzat, was op de wc gaan zitten....

Plots hoorde ik gelach en deed me ogen open (het was middag), ik zag alleen iets wit voor me...
Daar lag ik dan rond de wc-pot gekronkeld met me gezicht achter de pot en met me broek af (ik snap het nog altijd zelf niet), mijn oom en tante zeiden : doe je dat thuis ook zo?
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Alcoholvrij bier halen bij een tankstation om je roes door te houden.
zo'n poging om je lichaam voor de grap te houden
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Man o man wat een grappig topic, al heel lang niet meer iemand op gereageerd maar ik heb me kostelijk vermaakt. Ik zal proberen het topic te heropenen, al is daar misschien ook wel totaal geen animo voor.

Alcohol:

- Gigantisch bezopen thuis komen, je bed in stappen, en het volgende moment wakker worden omdat je in de kamer van je zusje in de hoek aan het zeiken bent. Ouders die tierend de deur open gooien en beginnen te schreeuwen, mijn zusje was er ook niet echt blij mee. Sfeer was vrij grimmig de dagen erna.

-Geleerd had ik er echter niet van, nog geen twee maanden later 2x helemaal lam door de politie thuis gebracht. Kon zelfs mijn eigen huis niet vinden, wat resulteerde in een zoektocht van een uur door mijn wijk. Dit ging zelfs de politie te ver, waardoor ik een paar maanden later moest voorkomen.

XTC en Pep:

-Eerste keer XTC, gelijk je pillen kwijt raken in de club. Was rustig aan het zeiken en vond het blijkbaar nodig mijn pillen naast me te leggen en vrolijk weg te lopen.

- Na een hardstylefestival de maandag weer naar college, en dan vragen je klasgenoten in de trein al waarom ik met zulke grote doppen rondloopt. Busted as fuck.

- Na HardBass in je vaagheid vergeten je pil, pep, bullet en sealtje uit je broekzak te halen.
Dag erna in je eentje 10 euro oproken aan wiet in de shop, gigantische stoned zijn en dan gebeld worden door je pa dat ze spul hebben gevonden. Paranoia alom. Al helemaal toen ik bij thuiskomst ook nog eens ontdekte dat ik cocaine bij me had. Werd niet echt een vrolijk gesprek.

Blowen:

- Met een dikke joint in je bek het strand op fietsen, om vervolgens gespot te worden door je moeder en zusje.

Cocaine:

Stijf van de sos thuis komen na Cambuur-Sc Heerenveen, gelijk aanschuiven voor het eten, en dan vragen je ouders waarom je helemaal geen trek hebt. ''Ik weet het ook niet ma''

Iemand verder nog leuke anekdotes?
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Alcohol:
1.Compleet van de kaart thuis komen en mn zusje was de dag erna jarig. Mijn ouder hadden (om een reden die ik nog steeds niet weet) de cadeautjes op mijn kamer gelegd. Met mijn zatte kop die cadeautjes open gemaakt (ik was trouwens niet zo lang geleden geslaagd en dacht met mijn zatte kop dat dit nog cadeautjes daarvoor waren). Komt mn vader de die morgen mn kamer binnen, gelijk helemaal pissig natuurlijk. Het mooiste was ook nog dat het cadeaupapier op was...

2. Net 16, en mijn moeder had gezegd dat ik 'wel een biertje' mocht drinken. Ik was naar de verjaardag van een vriendin van me geweest en helemaal van de kaart thuis gekomen. Ben in mn bed (hoogslaper) gaan liggen toen ik me realiseerde dat ik moest kotsen. Met veel pijn en moeite mijn bed uit gekomen, door mn ontzettend rommelige kamer gestrompeld en net voor de deur op mn eigen kamer gekotst.

XTC/Pep:
1. Op mysteryland veel te veel water gedronken. Tijdens het laatste half uur van het ene op het andere moment kotsmisselijk en toen kotsend bij de stage weg gelopen... Denk dat ik zo'n 5 mensen over de broek heb gekotst :flushed:

2. Niet echt een gigantische blunder denk ik. Het vervelendste was in ieder geval dat ik de dag na een feest met mijn ouder zat te eten en mijn mond echt volledig naar de klote was dus kreeg geen hap fatsoenlijk door mn keel. Toen begon mn vader ineens te vragen of er op die feesen niet veel gebruikt wordt en of dat in onze groep niet gebeurt... Heb maar gezegd dat het "bij mijn weten niet" was.
H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#19
De eerste keer dat ik alcohol dronk.. Meteen te veel gedronken met vrienden in het bos. Ik ben met een vriend mee naar huis gefietst, daar in de wc liggen kotsen waarna hij mijn moeder heeft opgebeld om me op te halen. In de auto zei ik dat ik vast wat verkeerds had gegeten. Ben met kleding en al op bed gelegd en viel heerlijk in slaap :tearsofjoy:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Oh helaas heb ik hier ook een aanvulling op :( :grin:

We hadden twee van die 3-liter-dozen rode wijn gekocht met zo'n tapje erop, met de intentie met zijn tweeën even flink te gaan zuipen die avond om vervolgens de stad in te gaan. In ongeveer een uur tijd de eerste 3 liter doos leeggedronken, dus 1,5 liter de man. Toen was ik zo dronken dat ik de stad niet meer in wilde.

Vervolgens out gegaan en om 5 uur 's nachts verdwaasd en met een ontzettende kater wakker geworden op de bank. Geen idee wat er precies gebeurd is :openmouth:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2930313233...49
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."