#1
Eerst en vooral ik ben nieuw op het forum,dus bij deze hallo iedereen.
Mijn enigste blunder was eentje waarbij ik erna serieus heb over nagedacht.
Ik was thuis op mijn gemakje in de zetel aan het zitten op mijn kamer,totdat ik besloot een joint te rollen. Ik legde alles mooi klaar op tafel (Tipjes,blaadjes,tabak,wiet,crusher). Totdat mijn bazin belde, "Tim" je mag toch komen werken,die nieuwe persoon is niet komen opdagen. Hopelijk kan je over een uurtje of 2 naar hier komen ? Ik zei dat het geen enkel probleem was. Net gedaan met bellen komt een kameraad van mij binnen,en vroeg als we kebab gingen eten. vond ik natuurlijk ideaal,dan moest ik niet meer op mijn werk eten. De tijd ging sneller dan gedacht en voordat ik het wist moest ik al gaan vertrekken naar mijn werk. Eenmaal net aangekomen kreeg ik een bericht: Het is je zus hier,ik heb je tabak gevonden ... en in het volgende bericht ... en je wiet. Ik voelde me op een of andere manier zeer slecht omdat ik een zeer hechte band heb met mijn zus.
Gelukkig heeft ze niets tegen mijn ouders verteld.
Erna een tijdje geen jointje meer aangeraakt.
"Tim" is een fictie naam.![:wink:]()
Mijn enigste blunder was eentje waarbij ik erna serieus heb over nagedacht.
Ik was thuis op mijn gemakje in de zetel aan het zitten op mijn kamer,totdat ik besloot een joint te rollen. Ik legde alles mooi klaar op tafel (Tipjes,blaadjes,tabak,wiet,crusher). Totdat mijn bazin belde, "Tim" je mag toch komen werken,die nieuwe persoon is niet komen opdagen. Hopelijk kan je over een uurtje of 2 naar hier komen ? Ik zei dat het geen enkel probleem was. Net gedaan met bellen komt een kameraad van mij binnen,en vroeg als we kebab gingen eten. vond ik natuurlijk ideaal,dan moest ik niet meer op mijn werk eten. De tijd ging sneller dan gedacht en voordat ik het wist moest ik al gaan vertrekken naar mijn werk. Eenmaal net aangekomen kreeg ik een bericht: Het is je zus hier,ik heb je tabak gevonden ... en in het volgende bericht ... en je wiet. Ik voelde me op een of andere manier zeer slecht omdat ik een zeer hechte band heb met mijn zus.
Gelukkig heeft ze niets tegen mijn ouders verteld.
Erna een tijdje geen jointje meer aangeraakt.
"Tim" is een fictie naam.

.