Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe ergste drugsblunder

Je ergste drugsblunder

965 antwoorden
212 weergaven
18-5-2026
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dopezilla zei:
Het geloof dat je soms op je smoel moet gaan om je lesje te leren is iets wat ik ook aanhang. Niet uit pure overtuiging, maar voornamelijk omdat de praktijk uitwijst dat dit voor mij steeds het geval is.

Er zijn leukere manieren om te leren, though.

Olle
Klik om te vergroten...
De hardste lessen zijn alleen voor de beste leerling.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jij weet werkelijk alles een positieve draai te geven. Ik kan vanavond met een goed gevoel over mezelf gaan slapen. Dankje! :grin:

Olle
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dank je! Ik doe mijn best alles positief te bekijken. Er bestaat trouwens geen goed en kwaad, alleen maar jou interpretatie van de dingen, die gekleurd worden door jou gedachten en emoties. Als je dat beseft is de wereld ineens veel mooier!
D
Delcasa88Lid
01-01-2024, 00:00
#4
So true (Y)
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dopezilla zei:
Ik ben in het verleden door alcohol toch enkele malen zo hard op mijn muil gegaan dat het zelfs nu geen grappige lading heeft.

Al is wat bezopen geblunder zo op z'n tijd wel leuk, hoor.

Het wordt minder leuk als dit het resultaat is:


Drie weken rond gelopen met dikke korsten op m'n smoel.

Olle
Klik om te vergroten...
wow ziek. ik heb echt bijna precies zo'n letsel als jou gehad :P ook aan een kant van mijn gezicht en had een zware hersenschudding opgelopen. Daar ging mijn kerstvakantie :(

sindsdien nooit meer zo zat geweest gelukkig. Weet niet of dat voor jou ook gelde? :P
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ook in slaap gevallen tijdens het fietsen?

Ik werd dus naar huis begeleid omdat men inzag dat ik niet meer fatsoenlijk thuis kon komen, maar uiteindelijk viel ik in slaap en viel met m'n smoel op het asfalt.

Daar is toen mij moeder gebeld door ze, en die heeft me naar huis vervoerd. De volgende dag werd ik wakker in m'n eigen braaksel en met, uiteraard een helse kater. Verder voelde m'n hoofd wat raar aan, dus ik voelde eraan, maar stak met m'n nog half dronken kop zo m'n vinger in mijn open geschuurde smoelwerk, wat het er niet minder pijnlijk om maakte.

En toen kwam het ergste nog, na mijn kots opgeruimd te hebben moest ik beneden mijn moeder onder ogen komen.

Geleerd had ik er niet direct van, voordat het zo ver was moest ik eerst in het ziekenhuis belanden met een alcoholvergiftiging. Nadat ik een vriend van me een ontzettende hoek op z'n neus had gegeven ook.
Toen ik mijn vrienden weer zag was de sfeer ook vrij grimmig.

Ik ben blij dat ik die dagen achter de rug heb.

Olle
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#7
haha damn beter dat je dat achter de rug hebt. Hopelijk kan je er nu wel om lachen? Ik iig wel :grin:

Hoe ik precies was gevallen zal altijd een mysterie zijn maar het was iig op de fiets onderweg op stap. Ik werd wakker gemaakt door 2 dames en lag op de grond en zeiden dat ze 112 gingen bellen. Maar ik zei het gaat wel ik fiets weer door. Toch op hun verzoek toch even terug gefietst om een doekje te halen tegen het bloeden. Langs een vriendin haar huis gegaan. daar haar huis onder gekotst/gebloed. Vanuit daar door vaders en moeders naar het ziekenhuis gebracht.

En de volgende dag met een helse kater en zware hersenschudding wakker worden. Toen ik na een week ofso weer in staat was een preek aan te kunnen horen waren mijn ouders er gelukkig niet meer boos over. :P
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#8
2 weken zat het bloed ook nog in mijn sokken, was ik acht meter ver gekomen met de fiets :tearsofjoy:

alcohol is echt een lijpe drug!
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Is het zicht van je moeder net als dat van een t-rex gebaseerd op beweging? :P

Olle
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#10
Sterker nog, mijn moeder IS een T-rex! Ik kom uit een ei van een halve meter hoog :beer:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Met jou ga ik duidelijk niet spotten. Ik ben nog te jong om te sterven. :beer:

Olle
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Op het moment zelf toch wat minder. Nu kan ik er ook wel om lachen. Het was vanwege de terugkomst van FC Utrecht supporters, die per trein teruggestuurd waren vanwege spreekkoren. We liepen er zelf ook redelijk hooligan verantwoord bij (capuchon op, agressieve kop van de pep), dus dat hielp ook niet echt mee met de paranoia.

Olle
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#13
Angramar Temenos zei:
toen de trein naar deventer gepakt, maar de halte gemist, pas voor enschede wakker geworden, moest toen weer terug vanuit daar naar deventer.
Klik om te vergroten...

Hehe, herkenbaar. Ook wel keer gehad na nachtje Keta & MDMA dat ik de trein in slaap viel. Zat in de trein naar Utrecht, waar ik moest overstappen en schrok wakker toen de trein net station Utrecht afreed, eerstvolgende station was Amsterdam. Daar nog weer kaartje terug moeten fixen, trein kwam met veel vertraging en gigantisch vol.
Jep, dan voel je je flink fucked : [
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#14
Gepakt worden met 12pillen...

600euro boete.
S
Space-monkeyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Maat en ik hadden sterke wiet gekocht (1 gram, 3 dagen van de kaart :confused: ben dat nog nooooit tegengekomen (iemand misschien een idee hoe dit kon komen?)

Uiteindelijk op dag 3, en met 0,8 gram in een joint niet meer weten waar ik was (kreeg zelfs visuals, ook nog nooit gehad van wiet alleen.) Kreeg koppijn als ik mn ogen open deed omdat ik dan maar 3 dimensies zag. Mijn maat bleef ook maar doorlullen met allerlei wazige filosofie over vliegende vogels, en uiteindelijk in een paniek aanval dat ik alleen zou achterblijven alles ondergekotst midden in Den Bosch..

Was beetje balen dat ik de volgende dag om 6 uur weer op het werk moest staan. :rolleyes:
Mja, eens de eerste keer.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Damien0124 zei:
Mijn ergste drugsblunder was toch wel mijn badtrip van afgelopen vrijdag. De truffels sloegen veel te snel in en dat in combinatie met zo'n ventje dat veel te druk deed maakte me helemaal para. Ik heb mezelf tijdens de badtrip ook voor lul gezet en besefte dit pas toen de trip afgelopen was, toen mijn maten hadden verteld wat ik allemaal had gedaan.
En ik tijdens de trip maar denken dat ik dood was en het niet echt was wat ik meemaakte.
Klik om te vergroten...
Daar kan ik over meepraten. Bah, bad trips en rare dingen doen onder invloed zijn niet leuk. :(

Olle
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Dopezilla zei:
Damien0124 zei:
Mijn ergste drugsblunder was toch wel mijn badtrip van afgelopen vrijdag. De truffels sloegen veel te snel in en dat in combinatie met zo'n ventje dat veel te druk deed maakte me helemaal para. Ik heb mezelf tijdens de badtrip ook voor lul gezet en besefte dit pas toen de trip afgelopen was, toen mijn maten hadden verteld wat ik allemaal had gedaan.
En ik tijdens de trip maar denken dat ik dood was en het niet echt was wat ik meemaakte.
Klik om te vergroten...
Daar kan ik over meepraten. Bah, bad trips en rare dingen doen onder invloed zijn niet leuk. :(

Olle
Klik om te vergroten...
Nou :rolleyes: , Het is toch ook wel grappig soms. :P
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik zal je eens wat doodsschoppen geven, joh. Het was niet grappig! :P

Okay, als jij het geweest was had ik ook wel gelachen. :P

Olle
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Denkt maar zo, "Het kan altijd erger".
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#20
Arthur King zei:
Exceptional Insight zei:
Nee. En nee. Om dezelfde reden dat vrouwen níet opscheppen dat hun wasmachine op 1000 graden kan wassen.
Klik om te vergroten...
Was die niet van Javier Guzman? :P
Klik om te vergroten...
Hee ben een x naar een show van hem geweest :grin:

OT
Deze winter was ik bij een vriend, zijn ouders waren op vakantie maar het was eigenlijk de bedoeling dat we niet in het huis waren. De dag erna kwamen ze terug en er lag een groot pak sneeuw. Naar hun weten was hun zoon 1x thuis geweest om spullen op te halen. Toen ik weg ging moest ik dus lopen in de voetstappen die er al stonden. Weet niet meer wat ik toen op had, maar ik denk wiet en alcohol. Had een beetje moeite met recht lopen en mijn evenwicht was verre van optimaal. Ik loop dus erg stuntelig binnen die voetstappen, toen ik 1 stap uit de tuin was op mn bek gegaan. Ouch!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3132333435...49
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."