#1
Bwa daar zullen ze ook wel bekend zijn met witte producten toch ![:)]()
Herbalisme zei:Was vorig weekend erg dronken en had ook heel wat wiet gerookt die afkomstig was uit die fantastische coffeeshops van Nederland.
Het was al een tijdje geleden dat ik zoveel gezopen had en ik wist dat dit de grens was maar persoonlijk wil ik altijd m'n grenzen verleggen en ik wou ook niet onderdoen voor m'n maten.
Heb ze tenslotte onder de tafel gedronken, een vriendin heeft me dan tenslotte met haar vriend naar huis gevoerd en me naar m'n bed begeleid.
Er was nog niemand thuis (:
Een paar uur later hoor ik m'n moeder schreeuwen tegen me: "Stop! Wat doe je nu? Waar ben je mee bezig?"
Ik antwoordde erg onnuchter:"Ik weet het niet", maar toen drong het door: Ik was in m'n kleerkast aan het zeiken met de gedachte dat ik in het toilet was.
Schaamde me erg, heb vervolgens verder gaan slapen en de dag erna genoten van een heerlijke kater
Gelukkig zei m'n moeder er niet veel over, en ik had gelukkig alleen maar om m'n boxershorts en sokken gezeikt.
Greets,
Herbalisme
Radijs zei:Op een plaatselijk techno feestje in de buurt had ik een boel bollen gepakt. Ik denk dat ik er een stuk of 6 op had en had nog behoorlijk wat gedronken en weed gesmoord. Kortom ik was zo scheef dat ik met momenten mijn grip op de realiteit verloor.
Aan die zaal was een grote wc ruimte en daar stond altijd redelijk wat volk te pissen en hun gelaat te chekken in de spiegels. Ik vond niet beter dan daar een super dikke joint op te steken, heel die zaal begon daar naar de weed te rieken. Ik hoorde achteraf dat je de rook door de deur zag komen.
Ik zag de mensen staren en opmerkingen maken van "die gek steekt hier gewoon een joint op". Ik trok me daar geen bal van aan maar de volgende keer dat ik naar de wc ging om water te drinken van de kraan werd ik gevolgd door B.O.B. . Ik dronk van de kraan en een struize kerel naast mij hield me in de gaten en ik zag een draadje uit zijn oor steken. Ik draai de kraan toe en ga terug naar binnen en achter de hoek stonden 2 kerels klaar voor mij te pakken maar die kerel met zijn oording schudde met zijn hand en ze lieten mij gewoon lopen.
Close call.
Maar ik heb dat meerdere keren gedaan; op een drum 'n base party stonden is 2 zetels en ik heb daar heel de nacht ingezeten met een maat joints paffen gewoon in de zaal. De mensen maar kijken.
Op een party in een club in Antwerpen hetzelfde lieke.
Maar het strafste en dat geloof je nooit maar ik zweer het u:
En een keer op Kozzmozz jaren terug gaf ik een bol aan een maat en werden wij daar vastgegrepen door flikken in burger (zwart gekleed) en die sleurden ons mee naar een grote zwarte nis in de muur. Daar moesten wij ons uitkleden tot in ons onderbroek en ook daar keken ze in. Dan vroegen ze waarom ik mijn maat die pil gaf en legden we uit dat wij vrienden waren en dat ik dus geen dealer was maar dat hij geen bollen meer had.
Vervolgens moesten wij die bol splitsen (het was onze laatste), ieder den helft inslikken en kregen van die flikken een glas water om het door te slikken.
Can you believe that? Vervolgens gaven die onze kleren terug en mochten we beschikken. Die nis in de muur die zag je niet van in de zaal maar van in die nis zag je alles en iedereen hing daar aan den dope. Ze snoven daar tegen de sterren op en die flikken zaten daar gewoon op te zien and nobody knew.![]()
Radijs zei:Op een plaatselijk techno feestje in de buurt had ik een boel bollen gepakt. Ik denk dat ik er een stuk of 6 op had en had nog behoorlijk wat gedronken en weed gesmoord. Kortom ik was zo scheef dat ik met momenten mijn grip op de realiteit verloor.
Aan die zaal was een grote wc ruimte en daar stond altijd redelijk wat volk te pissen en hun gelaat te chekken in de spiegels. Ik vond niet beter dan daar een super dikke joint op te steken, heel die zaal begon daar naar de weed te rieken. Ik hoorde achteraf dat je de rook door de deur zag komen.
Ik zag de mensen staren en opmerkingen maken van "die gek steekt hier gewoon een joint op". Ik trok me daar geen bal van aan maar de volgende keer dat ik naar de wc ging om water te drinken van de kraan werd ik gevolgd door B.O.B. . Ik dronk van de kraan en een struize kerel naast mij hield me in de gaten en ik zag een draadje uit zijn oor steken. Ik draai de kraan toe en ga terug naar binnen en achter de hoek stonden 2 kerels klaar voor mij te pakken maar die kerel met zijn oording schudde met zijn hand en ze lieten mij gewoon lopen.
Close call.
Maar ik heb dat meerdere keren gedaan; op een drum 'n base party stonden is 2 zetels en ik heb daar heel de nacht ingezeten met een maat joints paffen gewoon in de zaal. De mensen maar kijken.
Op een party in een club in Antwerpen hetzelfde lieke.
Maar het strafste en dat geloof je nooit maar ik zweer het u:
En een keer op Kozzmozz jaren terug gaf ik een bol aan een maat en werden wij daar vastgegrepen door flikken in burger (zwart gekleed) en die sleurden ons mee naar een grote zwarte nis in de muur. Daar moesten wij ons uitkleden tot in ons onderbroek en ook daar keken ze in. Dan vroegen ze waarom ik mijn maat die pil gaf en legden we uit dat wij vrienden waren en dat ik dus geen dealer was maar dat hij geen bollen meer had.
Vervolgens moesten wij die bol splitsen (het was onze laatste), ieder den helft inslikken en kregen van die flikken een glas water om het door te slikken.
Can you believe that? Vervolgens gaven die onze kleren terug en mochten we beschikken. Die nis in de muur die zag je niet van in de zaal maar van in die nis zag je alles en iedereen hing daar aan den dope. Ze snoven daar tegen de sterren op en die flikken zaten daar gewoon op te zien and nobody knew.![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."