Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe ergste drugsblunder

Je ergste drugsblunder

965 antwoorden
226 weergaven
18-5-2026
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bwa daar zullen ze ook wel bekend zijn met witte producten toch :)
J
JoostLid
01-01-2024, 00:00
#2
100 euro uitgeven voor dertig pilletjes en erachter komen dat het smintjes zijn. Ik dacht nog: hey, wat grappig, 't lijken net smintjes. Hey: ze ruiken ook als smintjes. Hey: Ze... smaken ook als smintjes. Ik wordt er nog om uitgelachen. En je denkt nog heel even: Ik bel de politie verdomme, maar wat ga je die vertellen he?
s
spotjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Afgelopen weekend heb ik wat teveel gedronken, op een bar gestaan en mooi me broek uitgetrokken om een plasje te doen onderweg naar een afterparty met twee mensen bij me. Daar eenmaal aangekomen kon ik helemaal niks meer, ik was kapot en mijn ritme was alleen maar slechter. Er werd door mensen aan mij verteld dat ik maar eens even rustig aan moest doen met alcohol, maar net als altijd heb ik een probleempje met het op tijd ophouden. Dus nam ik een lijntje pep om even wakker te blijven, nog geen half uur daarna had ik alweer twee hele biertjes op die er gelijk weer uit kwamen. Zo was ik die avond nog twee keer gevallen vanwege evenwicht verlies (fietsen en struikelen in een plas). Natuurlijk heb ik daar wonden en blauwe plekken aan over gehouden. Ook moest ik nog een 17 kilometer fietsen naar huis, gelukkig niet in mijn eentje. Volgende keer maar iets geleidelijker en minder drinken denk ik zo xD ...
f
fly--Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Helemaal onder invloed van speed/kristallen/wiet met een vriendin in de bosjes zitten langs een drukke autoweg.
Op een gegeven moment stopt er een politie auto, dus wij bukken, en we blijven zo zitten met onze ogen dicht en hoofden gebogen, terwijl ze ons alláng zagen zitten, aangezien ze al naast ons stonden.
d
d1g1tal1sLid
01-01-2024, 00:00
#5
Na genoeg GHB staand een ballonnetje lachgas naar binnen werken. Halverwege erachter komen dat je benen het begeven, erdoorheen zakken, je kruisbanden van een knie verrekken en vervolgens een week niet meer kunnen lopen.
Reken maar dat je tijdens deze trip van verdovende middelen je nog wel degelijk pijn kunt voelen.
W
WawaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het valt allemaal nog mee met m'n blunders, alleen één keertje te veel MDMA gepakt omdat ik dacht dat het niet werkte (500mg). Vervolgens verkleed en met m'n vrienden naar het dorps café gegaan onder het motto dat we een vrijgezelle feestje waren. uur lang bullshit lopen lullen over hoe chill het cafe was enzo, vervolgens 2 maanden lang raar aangekeken door de helft van het dorp.
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Nooit echt drugsblunders gehad, wel eens verkeerd of te snel bijgeslikt dat ik echt hard ga, of bij het snuiven uitblazen perongeluk en zo een sleutelpunt coke verspillen :(. Maar dat is het wel :P
C
Carlo86Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Mijn ergste drugsblunder is sowieso met drank :beer:

Ik was zo dronken dat ik door paar maten naar huis getild moest worden, vervolgens thuis draaide alles zo vreselijk snel dat ik eerst de hele woonkamer heb onder gekotst, toen ik dit wilde opruimen ben ik 10x op mijn bek gegaan. Daarop wou ik mijn pakketje sos pakken om iets nuchterder te worden, ging toen op een lange zoektocht.Uiteindelijk niks gevonden omdat ik helemaal geen sos had op dat moment :tearsofjoy: Toen ik moest pissen ook nog eens de hele badkamer ondergepist en vraag me niet hoe maar buiten in de achtertuin wakker geworden de volgende ochtend!!!!!
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Een net gedraaid jointje voor de loop van een luchtdrukpistool van een maatje houden, twijfelen en mezelf afvragen of de lucht uit de loop de inhoud door de kamer zou blazen als ik de trekker zou overhalen. Ja dus... De hele fucking kamer door.
Z
ZwaeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik stond een keer voor school en had net een jerry gedraaid. Ik wil hem nét opsteken, stopt de teamleider naast me :')

Vaak genoeg halve joints laten wegwaaien door een random windvlaag...

Na een avondje op de M thuis hangen met een vriend, terwijl we nog keihard aan het gaan zijn komt m'n vader naar beneden. Had net m'n zakken leeggemaakt dus de M lag midden op tafel :flushed: Gelukkig niet betrapt, want m'n pupillen waren zo groot als wieldoppen haha.

Mijn eerste keer knallen, 2 schijven (140 mg) naar binnen werken en er later achter komen dat het speedpillen zijn...
H
HerbalismeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Was vorig weekend erg dronken en had ook heel wat wiet gerookt die afkomstig was uit die fantastische coffeeshops van Nederland.
Het was al een tijdje geleden dat ik zoveel gezopen had en ik wist dat dit de grens was maar persoonlijk wil ik altijd m'n grenzen verleggen en ik wou ook niet onderdoen voor m'n maten.
Heb ze tenslotte onder de tafel gedronken, een vriendin heeft me dan tenslotte met haar vriend naar huis gevoerd en me naar m'n bed begeleid.
Er was nog niemand thuis (:
Een paar uur later hoor ik m'n moeder schreeuwen tegen me: "Stop! Wat doe je nu? Waar ben je mee bezig?"
Ik antwoordde erg onnuchter:"Ik weet het niet", maar toen drong het door: Ik was in m'n kleerkast aan het zeiken met de gedachte dat ik in het toilet was.
Schaamde me erg, heb vervolgens verder gaan slapen en de dag erna genoten van een heerlijke kater :grin:
Gelukkig zei m'n moeder er niet veel over, en ik had gelukkig alleen maar om m'n boxershorts en sokken gezeikt.

Greets,
Herbalisme
C
Carlo86Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Herbalisme zei:
Was vorig weekend erg dronken en had ook heel wat wiet gerookt die afkomstig was uit die fantastische coffeeshops van Nederland.
Het was al een tijdje geleden dat ik zoveel gezopen had en ik wist dat dit de grens was maar persoonlijk wil ik altijd m'n grenzen verleggen en ik wou ook niet onderdoen voor m'n maten.
Heb ze tenslotte onder de tafel gedronken, een vriendin heeft me dan tenslotte met haar vriend naar huis gevoerd en me naar m'n bed begeleid.
Er was nog niemand thuis (:
Een paar uur later hoor ik m'n moeder schreeuwen tegen me: "Stop! Wat doe je nu? Waar ben je mee bezig?"
Ik antwoordde erg onnuchter:"Ik weet het niet", maar toen drong het door: Ik was in m'n kleerkast aan het zeiken met de gedachte dat ik in het toilet was.
Schaamde me erg, heb vervolgens verder gaan slapen en de dag erna genoten van een heerlijke kater :grin:
Gelukkig zei m'n moeder er niet veel over, en ik had gelukkig alleen maar om m'n boxershorts en sokken gezeikt.

Greets,
Herbalisme
Klik om te vergroten...


HAHAHAHAHA :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
s
sejkuLid
01-01-2024, 00:00
#13
Radijs zei:
Op een plaatselijk techno feestje in de buurt had ik een boel bollen gepakt. Ik denk dat ik er een stuk of 6 op had en had nog behoorlijk wat gedronken en weed gesmoord. Kortom ik was zo scheef dat ik met momenten mijn grip op de realiteit verloor.

Aan die zaal was een grote wc ruimte en daar stond altijd redelijk wat volk te pissen en hun gelaat te chekken in de spiegels. Ik vond niet beter dan daar een super dikke joint op te steken, heel die zaal begon daar naar de weed te rieken. Ik hoorde achteraf dat je de rook door de deur zag komen.

Ik zag de mensen staren en opmerkingen maken van "die gek steekt hier gewoon een joint op". Ik trok me daar geen bal van aan maar de volgende keer dat ik naar de wc ging om water te drinken van de kraan werd ik gevolgd door B.O.B. . Ik dronk van de kraan en een struize kerel naast mij hield me in de gaten en ik zag een draadje uit zijn oor steken. Ik draai de kraan toe en ga terug naar binnen en achter de hoek stonden 2 kerels klaar voor mij te pakken maar die kerel met zijn oording schudde met zijn hand en ze lieten mij gewoon lopen.

Close call.

Maar ik heb dat meerdere keren gedaan; op een drum 'n base party stonden is 2 zetels en ik heb daar heel de nacht ingezeten met een maat joints paffen gewoon in de zaal. De mensen maar kijken.

Op een party in een club in Antwerpen hetzelfde lieke.

Maar het strafste en dat geloof je nooit maar ik zweer het u:

En een keer op Kozzmozz jaren terug gaf ik een bol aan een maat en werden wij daar vastgegrepen door flikken in burger (zwart gekleed) en die sleurden ons mee naar een grote zwarte nis in de muur. Daar moesten wij ons uitkleden tot in ons onderbroek en ook daar keken ze in. Dan vroegen ze waarom ik mijn maat die pil gaf en legden we uit dat wij vrienden waren en dat ik dus geen dealer was maar dat hij geen bollen meer had.

Vervolgens moesten wij die bol splitsen (het was onze laatste), ieder den helft inslikken en kregen van die flikken een glas water om het door te slikken.

Can you believe that? Vervolgens gaven die onze kleren terug en mochten we beschikken. Die nis in de muur die zag je niet van in de zaal maar van in die nis zag je alles en iedereen hing daar aan den dope. Ze snoven daar tegen de sterren op en die flikken zaten daar gewoon op te zien and nobody knew. :wink:
Klik om te vergroten...

haha zotte shit waar in antwerpen ?
H
HerbalismeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Radijs zei:
Op een plaatselijk techno feestje in de buurt had ik een boel bollen gepakt. Ik denk dat ik er een stuk of 6 op had en had nog behoorlijk wat gedronken en weed gesmoord. Kortom ik was zo scheef dat ik met momenten mijn grip op de realiteit verloor.

Aan die zaal was een grote wc ruimte en daar stond altijd redelijk wat volk te pissen en hun gelaat te chekken in de spiegels. Ik vond niet beter dan daar een super dikke joint op te steken, heel die zaal begon daar naar de weed te rieken. Ik hoorde achteraf dat je de rook door de deur zag komen.

Ik zag de mensen staren en opmerkingen maken van "die gek steekt hier gewoon een joint op". Ik trok me daar geen bal van aan maar de volgende keer dat ik naar de wc ging om water te drinken van de kraan werd ik gevolgd door B.O.B. . Ik dronk van de kraan en een struize kerel naast mij hield me in de gaten en ik zag een draadje uit zijn oor steken. Ik draai de kraan toe en ga terug naar binnen en achter de hoek stonden 2 kerels klaar voor mij te pakken maar die kerel met zijn oording schudde met zijn hand en ze lieten mij gewoon lopen.

Close call.

Maar ik heb dat meerdere keren gedaan; op een drum 'n base party stonden is 2 zetels en ik heb daar heel de nacht ingezeten met een maat joints paffen gewoon in de zaal. De mensen maar kijken.

Op een party in een club in Antwerpen hetzelfde lieke.

Maar het strafste en dat geloof je nooit maar ik zweer het u:

En een keer op Kozzmozz jaren terug gaf ik een bol aan een maat en werden wij daar vastgegrepen door flikken in burger (zwart gekleed) en die sleurden ons mee naar een grote zwarte nis in de muur. Daar moesten wij ons uitkleden tot in ons onderbroek en ook daar keken ze in. Dan vroegen ze waarom ik mijn maat die pil gaf en legden we uit dat wij vrienden waren en dat ik dus geen dealer was maar dat hij geen bollen meer had.

Vervolgens moesten wij die bol splitsen (het was onze laatste), ieder den helft inslikken en kregen van die flikken een glas water om het door te slikken.

Can you believe that? Vervolgens gaven die onze kleren terug en mochten we beschikken. Die nis in de muur die zag je niet van in de zaal maar van in die nis zag je alles en iedereen hing daar aan den dope. Ze snoven daar tegen de sterren op en die flikken zaten daar gewoon op te zien and nobody knew. :wink:
Klik om te vergroten...

Haha, heb ook een dergelijk geval meegemaakt in grote vakantie vorig jaar. Ik was een lijn aan het leggen op een afgelegen plek en zat te wachten op een vriend. Opeens voel ik een hand op m'n schouder.
Ik keek achter me en zag een +/- 40-jarige politieman, hij begeleidde me naar de combi en stelde me voor de keuze: Mee naar het politiebureau of de rest van het zakje in 1 keer opsnuiven.
Ik heb voor het 2de gekozen, heb dan maar terwijl hij erop zat te kijken 0.6g C naar binnen gejaagd.
Wel wat jammer dat ik dan geen C meer had maar was blij dat hij het echt meende ( Ik dacht eerst dat hij een grap maakte )
Dat is 1 van die zeer zeldzame momenten dat ik ECHT veel geluk heb gehad + een mooie herinnering die me nog lang zal bijblijven.

Greets,
Herbalisme
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Zelf koffie maken op Koninginnedag.
Jongen van de koffie: 'Niet meteen de koffie in het filter doen.'
Ik: *doet koffie in filter*

Dus.
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Avondje stevig zuipen, helemaal vergeten dat ik de ochtend erna op school toets had. Uurtje of 2 geslapen. Nog compleet zat naar de toets gegaan. Op het blaadje geschreven: ''Sorry, het lukt me niet'' . Toets in mijn tas gestopt en naar huis gegaan..
K
KeepItGreenLid
01-01-2024, 00:00
#17
Eerst en vooral ik ben nieuw op het forum,dus bij deze hallo iedereen. :wave:

Mijn enigste blunder was eentje waarbij ik erna serieus heb over nagedacht.
Ik was thuis op mijn gemakje in de zetel aan het zitten op mijn kamer,totdat ik besloot een joint te rollen. Ik legde alles mooi klaar op tafel (Tipjes,blaadjes,tabak,wiet,crusher). Totdat mijn bazin belde, "Tim" je mag toch komen werken,die nieuwe persoon is niet komen opdagen. Hopelijk kan je over een uurtje of 2 naar hier komen ? Ik zei dat het geen enkel probleem was. Net gedaan met bellen komt een kameraad van mij binnen,en vroeg als we kebab gingen eten. vond ik natuurlijk ideaal,dan moest ik niet meer op mijn werk eten. De tijd ging sneller dan gedacht en voordat ik het wist moest ik al gaan vertrekken naar mijn werk. Eenmaal net aangekomen kreeg ik een bericht: Het is je zus hier,ik heb je tabak gevonden ... en in het volgende bericht ... en je wiet. Ik voelde me op een of andere manier zeer slecht omdat ik een zeer hechte band heb met mijn zus.
Gelukkig heeft ze niets tegen mijn ouders verteld.
Erna een tijdje geen jointje meer aangeraakt.

"Tim" is een fictie naam. :wink:
l
lemonhaze5Lid
01-01-2024, 00:00
#18
ik was een keer echt facking dronken en een vriend van me (geen idee meer waarom haha, maarja) deed z'n broek naar beneden en riep iets, dus ik met m'n grote mond: nou dat doe ik ook gewoon hoor, dus ik trek m'n legging (ben een meisje haha, niet dat iedereen denkt dat ik een gozer ben die leggings draagt ofzo :P ) naar beneden.. sta ik daar haha
verder weet ik er niet veel meer van, maar de volgende ochtend werd ik wakker en ik vroeg aan die gast heb ik nou gedroomd dat ik dat deed of deed ik het echt? haha had het dus echt gedaan, heeel erg boeit het me verder niet haha maar toch zou ik het nuchter niet gedaan hebben :flushed:

eergister fietste ik rustig met een J in m'n hand, kom ik m'n leraar tegen en ik had het niet echt door maar ik zwaaien met de hand waar ik dus die J in vasthad haha. Maar dat was toch een chille leraar, dus als die het al zag maakt het ook niet veel uit. :grin:

toen ik net een beetje kon draaien (van die slappe J's, nog net te roken haha) ging ik dus wake and bake zetten met een vriendin, dus wij de schuur in en ik rustig draaien.. ik wil hem opsteken en een hijs nemen trek ik zo die tip er weer uit met m'n lippen haha.

met xtc heb ik nog niet echt blunder gehad, wel dat ik vaag stond te dansen of dat ik een keer een halfje nam in een loungeruimte op een dubstepfeest, waarna een bewaker me riep.. Ik schrok me helemaal dood, ik vroeg, een beetje om me heen kijkend, of hij mij bedoelde? Ja natuurlijk zei die.. ik dachte echt wat gaat er nu komen haha, bleek het gewoon een man van rond de 40 te zijn die Heel graag mijn ledlampje wilde. Heb hem uiteindelijk mijn lichtgevende armbandje gegeven en hoe gelukkig hij ermee was, mooiste wat ik ooit heb gezien!

hele erge blunders zijn t allemaal niet, doe wel vaker rare dingen haha maarja toch wel van die momenten waar je om kan lachen..

lemonhazeee :stoned:
l
leonradeonLid
01-01-2024, 00:00
#19
Na een nachtje stappen en onder invloed van van alles wat (xtc...coke...speed misschien ook een paar paddo,s weet ik niet zeker) , op zoek naar een tent die nog open was stopte we met de auto op een
donker afgelegen terrein om een paar lijntjes coke te nemen . Na het maken van een paar lijnen op een cdbox verdwenen die telkens !? Terwijl we die nog niet genomen hebben ? Of wel !? Nee ! Heb jij ze alledrie op !? Nee...!
We snapte er geen reet van , tot 3 of 4 keer toe . Grote verbazing ! HET SPOOKT HIER !! kijk zei ik : "nu leg ik het neer ja?" nu doe ik precies
hetzelfde maar dan langzamer , leg een bergje neer , verstamp het en maak 3 lijnen . Goed kijken ! Nou je raad het al natuurlijk , terwijl ik die
cdbox oppak , verdwijnt het , en toen voelde ik het pas ! De ventilatie stond nog aan! ja......tjongejonge ja dat was zonde ! ... Maar toen kwam mijn echte blunder

Na die lijnen genomen te hebben en een puikie doen , werden we opgeschrikt door een hels kabaal !! Toen zag ik iets waanzinnigs groots angstaanjagend op me af komen
met grote felle ogen !! Schrok me de tering !! Dacht dat het 1 of andere megarobot terminator was ofzo ( was dus gewoon een bulldozer die zeer vroeg begon) en ik ga in paniek vol gas achteruit
en knal keihard tegen een betonnen blok , waardoor de achterkant van mijn auto in puin lag . Maar de auto deed het nog en ging er als een speer vandoor .
(Dont hate me for this because drugs and driving ....want de politie heeft me ongeveer 10 minuten later aangehouden en natuurlijk meegenomen
En ik ben flink gestraft door justitie en het kostte me heel veel geld ) sindsdien pakken we altijd een taxi . Maar als je te wous in een taxi stapt willen ze je niet meenemen!? Dan moet je even acteren en proberen om een beetje " normaal" over te komen dan gaat het wel . In ieder geval dat was mijn grootste drugsblunder .

Groetjes Leon
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#20
hahaha wat een verhaal zeg :grin:

Doet me gelijk aan vroeger denken toen ik met een vriendin pep ging halen, had 2gr gaan halen en kwam terug de auto in. Toen reden we naar een parking om het zootje in 2 te verdelen, had het op een cdhoesje uitgekapt en twee gelijke hoopjes gemaakt. Ik had me gordel nog aan die ik irritant vond, dus ik klikte'm uit, het slotje van de gordel ritste naar boven en nam het cd hoesje mee, alles de grond op, ga maar liggen plukken tussen die automat. Dat hysterisch gekrijs van die vriendin vergeet ik nooit meer :tearsofjoy: , alle geluk dat pep niet duur is :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2829303132...49
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."