Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"leuk reportje om te lezen alleen volgende keer denk beter moment uitzoeken al snap ik de zenuwen en zin het toch te proberen. en grappig hoe goed ik dingen herken alleen dan met 2c-i zoals de lichte die je achter je ziet enzo maar ze zeggen ook dat 2c-i grotendeels richting lsd nijgt . ^^"
"das ook echt niet slim voor de bar te nemen.. altijd in de menigte of op de wc >.< en trouwens geluk dat politie ofzo niet bij werd gehaald. mar wel respect dat jullie gewoon met hem mee gingen en het feest achter je moesten laten."
"leuk report om te lezen! heb ze zelf namelijk ook wel eens op. wij pakte 2 tegelijk en woow wat ging dat hard. je moet zeker eens lekker met je vrienden buiten rond lopen voelt erg chill en is erg space haha!"
"mooi trip report!! leest chill weg! hoeveel had je die avond nou op en hoe? een bommetje van 15mg?"
"waar is de rest?"
"leuk reportje. van half doosje truffels zou je echt wel wat moeten voelen. zorg de volgende keer minimaal 3-4 uur van te voren nix gegeten te hebben en neem het in met water ofzo niet met cola want daar zit veel suiker in en suiker stopt het effect van truffels (wat handig is als je bad gaat). meestal als je in de trip komt verdwijnt de misselijkheid wel. succes volgende keer met je truffels!"
"ik weeg rond de 70 kilo en begin meestal te hallucineren na 3 halfjes van pille van rond de 180mg. dus hou het op 270mg. mar het ligt aan hoe snel je het pakt en de setting."
"mdma in combinatie met alcohol moet je vooral oppassen voor het uitdrogen.... het hallucineren komt gwn door de mdma die omgezet word in mda. heb ik ook altijd mar ik vind dat super chill je moet wel echt in je hoofd houden van ik heb M gebruikt en daarom zie ik die dingen anders kun je echt gaan flippen."
"Had je dus 2,5 pil in 1x genomen? Want ik wil het miss binnenkort ook proberen maat wil wel een goeie hallucineerende trip. 20mg moet daarvoor wel goeie zijn toch? Btw nice reportje was lache om te lezen."
"die heb ik laatst ook op, ik pakte er 2 tegelijk het was egt super vet ik ging egt kneiter hard! had veel dezelfde dingen, ik pakte ook een 3e maar dat pas 4 uur na eerste innamen toen het aan het afnemen was bleef beetje op hetzelfde lvl miss net iets harder mar niet meer zoals op het begin maar verlengde het wel. had na 2/3 uur na de innamen van de 2 pillen last van mn nek/achterhoofd daar tussenin wat erg irriterent en best pijnlijk door het te masseren viel het mee. durfde toen alleen geen paracetamol te nemen om de pijn weg te nemen. weet iemand hoe die pijn kwam? heavy bodyload miss? had een paratje geholpen? volgende keer niet meer 2 tegelijk denk, beter verspreiden"