Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste DF leden , ik ben van plan om mijn eerste keer wiet te kweken (voor eigen gebruik). Dit ga ik buiten doen omdat ik nog steeds inwoon bij mijn ouders, ik ga voor 4 verschillende plantages op andere plaatsen. De soorten die ik heb zijn: -Jack herer auto fem van Zambeza 3 zaadjes -Ak auto fem van Royal Queen Seeds 3 zaadjes -Royal haze auto fem van Royal Queen Seeds 3 zaadjes -Blueberry auto fem van Dutch Headshop 3 zaadjes -'Cheese' fem van ??? (gift seeds) 3 zaadjes Wat ik ook nog heb is: -Guerrilla tabs (40 tabs) -Guerrilla juice (1000 ml) Ik ga beginnen met ontkiemen op 1 mei (afhankelijk van de weersomstandigheden) in een schaaltje met vochtige doekjes. Eens de zaadjes ontkiemt zijn ga ik ze meteen met de stengel naar beneden in de volle grond planten op mijn geheime plekken (waar genoeg licht, water, voedingstoffen zijn en heel veel brandnetels staan). Ik wil en kan ze niet voorgroeien vanwege het moeilijke transport (ik kan enkel op de locaties geraken per fiets of te voet) ik ga ook al het onkruid en zoveel mogelijk planten rond om de locatie verwijderen zodat de wiet alle nodige voeding kan opnemen en ten slotte nog iets van gaas rond te locatie van de plant. Het drogen kan ik wel thuis doen dus is geen probleem. Ik vroeg me enkel af of dit wel mag en of goed is om na ontkiemen meteen in de volle grond te zetten? En ook wanneer begin ik best met de guerilla tabs en hoeveel want vind het niet terug (de juice weet ik wel) En tips zijn altijd welkom!!! Cheers"
"wie weet is deze persoon de verslaafde maar probeert die het een draai te geven maar toch hulp te zoeken"
"Beste DF leden , Een van mijn beste vrienden verjaard binnenkort , ik ga niet zo vaak naar nederland want ben belg maar als ik ga ga in natuurlijk om uit te gaan of om in de coffeshop te blowen Mijn beste maat verjaard binnenkort en als cadeau zou ik hem veel trakteren en een grammetje of 5 purple haze willen bezorgen , hij heeft werkelijk bijna alle wiet die er te vinden is gerookt maar zou dol graag eens purple haze roken , hij beweert dat die moeilijk te vinden is dus vandaar mijn vraag in welke shops verkopen ze deze nog? Liefst niet te ver van de grens of tenminste niet noord nederland, Bedankt"
"Ja hoor het van iedereen dat het extreem zeldzaam geworden is maar er zouden nog enkele te vinden zijn hoop dat er iemand ééntje van weet ;p alleszinds bedankt voor de reactie"
"Lange cardiosessies en buikspieren oef. in de fitness, dansen hakken gamen gewoon rondjes lopen overal"
"Het is deprimeren de laatste tijd haha, 14 % amfethaminen, 72% caffeine het zou omgekeerd moeten zijn... Vind het wel klote dat de meeste mensen die ik ken die 73%+ verkopen enkel verkopen per kilo maarja het is misschien maar het beste of ik zou r nog teveel aan zitten"
"Goed zal het alleszinds niet zijn , je moet het voor jezelf uitmaken of dit het waard is voor jou of niet , ik ben ook nog niet lang bezig met speed maar merk toch wel dat het een gevaarlijk goedje is om meer en meer te gebruiken , hangt er van af hoeveel jij om je lichaam geeft... als je er toch iets om geeft zou ik het niet meer dan 2-3 maal per maand gebruiken voor de tolerantie , nu heb je nog niet zo veel nodig maar kan goed zijn dat je na een tijd de dubbele dosis nodig hebt , maar ik zeg ook niet dat het niet kan , moet je voor jezelf uitmaken cheers"
"In mijn regio zijn er ook roze blanco's verkrijgbaar , ook niet zo'n cleane pil als je het mij vraagt , deze komen bij mij ook maar opgang na 90 min en is volgens mij ook wel een mix van allemaal varianten van mdma maar kan dit natuurlijk niet 100% bevestigen , maar altijd wel een leuke high/space ... opletten met snoepen dus!"
"indien je nog geen tolerantie hebt voor benzo's kan je wel lekker en rustig slapen na een 1-2 mg Alprazolam (xanax) deze werkt vooral angstremmend , neemt al je angsten weg , voorkomt paranoïde gedachten en laat je lekker inslapen , althans bij mij"
"Nog eens veel succes en je kan het je moet het gewoon zelf 100% willen!!!"