Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"kan je wel boeren? ik word af en toe ook misselijk maar dan drink ik wat en als er dan een boer komt is het ook gewoon weg weet ni of dat een oplossing is"
"@25tolife speed ligt bij mij ook ni Chill"
"idd eerste x is egt relax maar dan krijg je zin om dat gevoel vaker te krijgen ( heb ik zelf ook gedaan toen ik net begon) wat dan gebeurd: hij slaat ni in.. niet zo chill omdat je te veel verwacht. veel zeggen zoals de eerste keer komt er geen 2de keer maar als je een tijd niet doet en dan weer xtc gebruikt is t weer chill denk dat de eerste x zo geweldig is omdat het hele gevoel nieuw is.. dat gevoel vergeet je niet meer dus de keer erna weet je hoe het voelt en kan het wat minder zijn tip gebruik het even niet meer ( is ook gezonder) na een tijdje is het weer helemaal geweldig ps. wat ik om me heen zie mensen die beginnen voor de eerste x pakken ze 2 pilletjes op een avond, gaan ze t vaker doen en moeten ze steeds meer pakken voor ongeveer hetzelfde gevoel is ook niet zo heel goed voor je"
"haha heel herkenbaar vooral met die brillen.. Ik zag ook een keer ( ik heb een beeldje van papegaaien aan de muur) dat de papegaaien praten ik lachte me rot.. diezelfde nacht lag er ook een pakje kauwgom op tafel en de lantaarnpaal scheen naar binnen op het pakje ik was er zwaar van overtuigd dat het een telefoon was iedereen moest lachen.. en ik had een toen nog leeg aquaruim ik zat er vet lang naar te staren ( voor mijn gevoel) en t leek alsof de hele zee erin zwom zeepaardjes, mooie visse.. was wel vet. en vaker leek t alsof de gezichte van me vriende veranderde net asof ze zich niet goed voelde dat was ni chill zat ik de hele tijd te vragen gaat t wel gaat t goed?? oftewel die avond had ik teveel ghad.. dat gaan we niet meer doen maar wel grappige ervaring"
"Volgens mij gaat dat echt niet goed ( denk ik ) ik zou daar denk ik keihard slecht op gaan en ik ben geen beginner.. Denk ni dat dat heel chill is. Maar als jullie t tg gaan doen wil ik graag lezen hoe t was Ciaoo"
"denk dat je beetje slecht ging.. maar kan aan versch dingen ligge je mood.. hoeveel je gegeten hebt enz. ik heb dat zelf ook wel eens gehad.. ik ben toen rustig gaan zitte dekentje water drinke en na een tijdje ging t wel weer oorzaak: had een stressig dagje gehad en ni heel veel geslapen"
"Ik woon in een oud gebouw ( anti kraak) dus het is vet als we met een aantal mensen gaan spacen door t gebouw te lopen en naar buiten te gaan ( binnenplaats). heb t nog nooit op een feest gedaan ofzo.. iets houd me toch een beetje tegen, bang om je vrienden te verliezen in vette space stand dat lijkt me nix haha maar wie weet misschien ooit ergens."
"moet je eens een mandarijntje eten dat was pas apart vond ik teminste"
"Ik denk dat het ook ligt aan hoe je je voelt op het moment. eten.. slapen.. gezondheid .. je mood soms verwacht je ook dingen en stel je je daarop in en dan pakt het juist anders uit ik heb dat ook als ik xtc gebruik de ene keer ga ik lekker en hard en de keer erna ( dezelfde hoeveelheid) is t ni relax en komt de knal niet zeg ma dan hang ik ertusse dan space ik wel ma ni dat euforische gevoel je niet te druk maken.. niet elke keer kan hetzelfde zijn misch moet je met wat minder beginnen en portie 2 wat groter maken misch valt dat wat beter misch heb je er wat aan"
"Herkenbaar alleen bij mij schommeld het. Dan pakt het snel bij mij en dan moet ik meer pakken dan de rest.. Maar ligt bij mij volgens mij ook aan hoe moe ik ben hoeveel ik gegeten heb enz. Zijn meer factoren die mee spelen"