Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Paperplane. zei: Ietsje minder nemen? Klik om te vergroten... Maakt niet uit al neem ik een minuscuul beetje heb ik het al. Neem nooit zoveel"
"Zelfs water is droog dan..haha maarja het hoort erbij!!"
"Paperplane. zei: Clubbin zei: Zelfs water is droog dan..haha maarja het hoort erbij!! Klik om te vergroten... Water droog? Dat is net als vetvrije olie ofzo :P Ik merk zelf dat het echte speciale er wel een beetje af is. Het gevoel is nog steeds zoals de eerste keren, maar toch voelt het minder dan anders. Komt denk ik door al een paar keer dezelfde setting. Binnenkort feestje op ruigoord, dan gaan er ook snoepjes mee. Klik om te vergroten... Haha ja echt water is zelfs droog!!!!!! Normaal als je water drinkt als je droge keel/mond hebt werkt dat goed maar bij mij wordt het gewoon nog droger. Misschien keer beetje glijmiddel in me mond doen haha Eerste keren zijn het beste hé! Nou heb ik nog niet zo vaak X gedaan....vanavond weer na 3 maanden niet"
"Tufnut zei: Ik heb eigenlijk altijd zoiets van...beter drugs in je pis dan pis in je drugs...,toch? Klik om te vergroten... Hahahaha +1"
"Absoluut pep!!! Zo'n lekker en intens gevoel pfff"
"PepTalk zei: Volgens mij heet hij Erik. Klik om te vergroten... Huh hij zei tegen mij Johan?"
"mrflame zei: Maak eigenlijk alleen blunders als ik dronken ben. Ik heb me op vakantie in Spanje met vrienden nogal misdragen. Ik scheen heel goed te kunnen paaldansen, dit heb ik ook een uur lang gedaan, terwijl de bewaking constant maar zei: 'get off it, it's only for girls.' waarop ik met mijn dronken kop telkens weer zei: 'but I am a girl!' Uiteindelijk de club uitgezet. En eenmaal buiten ging ik met een groep Duitsers mee die ik aanzag voor mijn vriendengroep. Ik kan namelijk redelijk goed Duits en had dus niet eens door dat ik Duits praatte. Het volgende moment (wat ik me kan herinneren) was ik opeens op mijn kamer. Toen ben ik op zoek gegaan naar mijn kamergenootje, die dus onder de douche in slaap was gevallen. Dus ik hem wakker gemaakt, met de vraag wat the fuck ik gedaan had. Maar hij wist niet eens meer DAT we uit waren gegaan. Vanaf dit moment ging ik alles filmen met mijn mobiel (vandaar dat ik het weet). Mijn kamergenoot en ik vonden het wel leuk om geintjes uit te halen, dus ik ging naakt op de gang op deuren kloppen. Maar toen ik weer bij mijn kamer aan kwam had de bastaard de deur dicht gedaan. Dus moest ik naar de receptie gaan om de extra sleutel te halen... Ben uiteindelijk met mijn pet (die ik op had) voor mijn kleine japie naar de receptie gegaan. Heb hun gezichten nog op film, hilarisch! Klik om te vergroten... Hahahahaha wat een verhalen!!! Vooral die paaldansact zie ik al voor me"
"Paperplane. zei: Spacecakjes gebakken, zou samen met een vriend bij mij thuis chillen, die dingen eten. Ik een uur voordat hij komt er alvast de helft eten(+/- 3g wiet). Volgende dag word ik wakker, telefoon met miljard gemiste oproepen. Ik hem zo bellen, nog in afterspace, Ik: Yo waarom had je gebeld? Hij: Doe nou maar niet alsof, met wie heb je gechillt? Ik: Waar heb je het over? *Ondertussen hard aan het nadenken* Hij: Ik zou gister komen chillen cakjes eten! Ik: Oohhh fuck... Bleek hij een uur voor de deur te hebben gestaan, aanbellend, bellend etc. Klik om te vergroten... Haha pffff spacecake is troep!! Heb je alleen maar geslapen..saai!"
"Ilikehim2011 zei: Hahahahaaaaaa, leuk al die reacties maar hij lijkt me geen Erik noch Johan te heten. Als die een van die namen heeft hoeft het voor mij ECHT NIET!.Klinkt niet zo lekker als je ah baksen bent. Totale NIET SEXY namen! Zoals ik al eerder aangaf is hij niet een prioriteit.Ik heb wel interesse in de Budtender maar is geen urgentie bij. X-je Klik om te vergroten... Maar wat moet je ze met ze naam als je toch niet tegen hem durft te praten?? Dan weet je ze naam, en dan...??? Lach gewoon een keer lief naar hem en dan zie je meteen wel of hij ook interesse in jou heeft! Anders stop je een keer een briefje in zijn handen als je bv. geld aan geeft."
"Ik ben de enige hier die belachelijk schattig is hoor Maar ff zonder grappen..trek gewoon je stoute schoenen aan en vraag een keer als je iets besteld: "Hoe heet je eigenlijk" Thats it...!! Gewoon DOEN Rook desnoods eerst ff een jointje haha misschien ben je dan wat minder zenuwachtig."