Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Drugs gebruik tijdens het werk nooit aan beginnen, voordat je het weet ben je afhankelijk en wil je niet meer zonder de drug werken. Maar het pieken van 4fmp was een kort piekje 1/2 uurtje in mijn geval kreeg grote doppen die snel weer redelijk normaal uitzagen , zeer milde roes ook."
"Ik heb het tot nu toe 2 keer gebruikt laatste keer op oud nieuw 350mg oraal verdeeld over 2 dosissen. Mijn ervaring is dat het lang werkt met een hele lichte euforie , een lichte speedbuzz ideaal als je niet te strak wil staan en de dag erop niet gaar of moe dat valt opmerkelijk mee. Vond het persoonlijk langer werken dan 4-FA ."
"Heb afgelopen vrijdag 4-FA geprobeerd heb 250mg geslikt verdeeld over 2 keer, bij 125mg hele lichte euforie had ook echt de drang kort naar de 1e dosis wat bij te pakken. Vervolgens dus 125mg extra genomen, maar het viel echt tegen . Het is net of je mdma/speed effect begint uit te werken echt een afgezaagd gevoel, dus ik dacht laten we een joint roken maar ik werd er alleen maar muffer van. Dit is mijn 1e en laatste keer 4-FA ik ga er vanuit dat 3-FA en al die andere fluor amfetamine soorten beetje van hetzelfde zijn . Ik hoef het niet meer"
"Hoezo rc's van tegenwoordig missen wat vind ik onzin , iedere gebruiker van rc's heeft zijn voorkeuren . En bij sommige rc's denk je misschien van wow dit is vet/geweldig of het valt tegen. Mijn 1e ervaring met 6-apb vond ik bv geweldig . Er zijn nog dingen die ik wil proberen en misschien een leuke ervaring teweeg brengt."
"Dit spulletje is fucking heftig heb het 2 x geprobeerd en gesnoven maar ben dan helemaal van de kaart. Makkelijke dingen worden moeilijk. Nadenken gaat wel maar de uitvoering poeh he . Pas op met dit spul je hebt snel een overdosis te pakken ."
"Ff een update 1u naar inname klein beetje space maar niks bijzonders. De tijd zal het leren."
"Maar we dwalen af coke is trouwens kut die keren dat ik dat gebruikt heb kun je op 1hand tellen Update ben nu zwaar aan het spacen en heb geen ups en downs het gevoel blijft stabiel. Maar 1 ding is duidelijk deze rc slaat laat in zelfs op redelijke lege maag 1,5 tot 2u en begon te pieken na 4u van inname , misschien komt het wel door het opbouwen van de dosering . maar pas na 250 a 300mg had ik mijn gewenste effect bereikt dat toch erg veel op mdma lijkt."
"Het geluksgevoel is top 1e inname alweer 6,5 uur geleden en bouwt nu langzaam af Maar ben benieuwd wat het effect morgen is met kater/down zijn. Naar vandaag te hebben kennis gemaakt met deze drugs heb ik me twijfels of dit mijn nieuwe partydrugs word 6-apb vs mdma . Heb wel zitten tandenknarsen maar minder als met x. Maar wat de gevolgen op langer termijn zijn kan niemand iets over zeggen maar mijn gedachte is alles met mate gebruiken niet te vaak en veel zoals met alles eigenlijk , zal de schade beperkt blijven."
"Ik laat morgen weten hoe mijn kater/down zal zijn"
"Hey , ik leef weer , moet zeggen het viel niet mee om te slapen terwijl ik toch moe was. Mijn kater/down zijn enzo valt erg mee in vergelijking met andere amphetamine gerelateerde drugs. Heb ook heel de avond ice thea en water gedronken alcohol durfde ik niet aan. Ohja en de eetlust tijdens het strak staan viel ook niet tegen had tenminste niet zo'n droge bek . Had gisteren op het hoogtepunt de piek en veel honger, ff een halve liter vanille vla leeg geschranst ging goed de ontbijtkoek smaakte als zoete koek wel even doorbijten , en totslot voor het slapen 2 muesli repen naar binnen gewerkt. . Maar het blijft vaag, het werkte wel na 1u lichtjes en na 2u bleef ik in die lichte space hangen en zetten niet door,dacht bij mezelf als dit het is valt het tegen . De opbouw op vrijwel lege maag (100mg,50mg,50mg,100mg) duurde 3,5 uur ging toen pas lekker , om vervolgens 3,5tot4u van ultieme euforie te genieten. Vraag mezelf af of het komt vanwege mij begin dosering of dat het met 6-apb altijd zolang duurt voordat het effect tot zijn recht komt ."