Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Damn, geweldig report. Elke keer dat ik met een groepje truffels doe sluit ik me van de groep af, ik wil altijd m'n eigen ding doen. Je hebt me aangespoord om binnenkort hetzelfde te doen, maar eventueel met wat MDMA erbij! Thanks!"
"Trippers! Ik heb net m'n 20 gram psilocybe atlantis verorberd met wat melk en chocola, viel wel te doen. Ik ben benieuwd wat deze nacht mij gaat brengen . Ik ben een man van 20 jaren jong, 1.82 groot, en ik weeg ongeveer 72kg. Ik ben ben lekker tot woensdag alleen thuis en heb besloten hier van te gaan genieten. Ja, ik ben alleen!"
"Tripreport komt er vást ook wel van, alleen leek het me leuk om hier de boel een beetje neer te kalken alvast . M'n moeder belde me net, net op het moment dat het een béétje in begon te kicken, ben blij dat ze niet lang gebeld heeft."
"Hij begint nu dus een beetje in te werken, MDMA achtige euforie zelfs! Had ik niet verwacht, maar dit beloofd veel goeds!"
"Zo grappig dit, ik probeer overal een verklaring voor te vinden en een oplossing, maar er is niet eens een probleem."
"Ik vind het zelf ook erg gek dat ik gewoon alles nog kan, had ik niet verwacht."
"Goed! Het is niet echt een report waard denk ik, heb vrij weinig bijzonders gedaan, beetje op bed gelegen gefilosofeerd en een stukje gelopen. Het was wel anders dan ik verwacht had, had de euforische gevoelens niet verwacht en ook had ik verwacht dat ik er dieper in zou komen en een zwaardere trip zou hebben, 20 gram is best veel vind ik zelf. Ik heb nog 10 gram over, zou ik dat vanavond/morgenavond kunnen nemen voor nog een fijne trip, of zit er dan te weinig tijd tussen?"
"Eeeeeeeehhhhhhhhhhh, ik snap er maar weinig van! Je bent op bed gaan liggen met een flinke dosis LSD, beleefde dat alles, en werd na 55!? uur pas weer wakker? Holy shit! Heb je dit tijdens je trip opgeschreven of herinner je je alles perfect of begrijp ik het nou compleet niet? Een glimlach heeft het zeker getoverd ."
"Ik denk dat ik het gewoon ga proberen, het zal de laatste mogelijkheid zijn om het nog een keer te doen voor een hele lange periode, en zo lang kan ik ze toch niet bewaren. Als het niks word, jammer dan."
"Heu! Een vriendin van me heeft wat speed gehad gisteravond (ongeveer 300mg), maar merkte er geen fluit van. Ze had het gewoon geslikt, en die kerels bij haar zeiden dat ze het moest gaan snuiven maar dat wilde ze niet doen (gaat 'r een beetje te ver), terwijl ze had gelezen en gehoord dat je het ook gewoon kon gaan slikken. Nu heeft ze er dus geen ene bal van gemerkt, nu mijn vraag dus.. Was dit gewoon slechte speed, of moet je het écht snuiven voor fatsoenlijk effect, of moet je gewoon een grote lading extra nemen? BVD!"