Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Tijdje geleden naar een discotheek gegaan waar een Dj Headhunterz optrad, afijn samen met 2 vrienden gingen we pillen vreten. Ik had samen met mijn andere vriend 3 groene mercedesjes tot onze beschikking ( 3 pillen p/p ) en mijn andere vriend had 2 oranje vraagtekens ( 180mg per pil ). Wij gingen dus ff naar de schijt-wc en omstebeurte onze pillen daar gedropt. Ik een hele, mijn andere vriend die ook merc's had een halve ( waarom weet ik niet ) , en die andere vriend zn pille waren geknapt dus had ie vloeibommetjes gemaakt. Na de pil gepopt te hebben wij een beete op de muziek dansen roken en wachten. Ik voel dus helemaal niks op het feit dat ik me wel rete strak voel ( geen euforie of iets dergelijks ) Ik was een echte kees klapperkaak op dat moment. Iets later die avond kreeg ik toch wel ff zin om op die hardstyle los te gaan maar het enigste wat ik kon doen is slappe bewegingen maken ( ik snap dat nog steeds niet ) . En toen gebeurde het, 1 meter voor mijn ogen ging het stroboscoop licht aan. na 2 seconden werd het zwart voor mijn ogen en ik kon niks, niet nadenken , bewegen , gewoon niks. en 5 seconden later wordt ik weer wakker ( ik gok dat het 5 seconden waren ) en ik lig op de dansvloer. Snel opkrabbelen natuurlijk en weglopen. Jezelf afvragen wat er gebeurt was. Toen we uiteindelijk terugliepen naar huis had ik deze black out nog 1 maar dan zonder intensief licht e.d. Uiteindelijk is dit ook het enigste wat ik me kan herinneren van die avond want de andere 3/4e van de avond is dus ook totaal weg. Ik vind dit toch best een drugs blunder maar dan meer in opzicht van mezelf , hoe fout ik ben gegaan ( na totaal 2.5 pillen ), ik heb ze niet getest ( dom dom dom dom ) , maar omdat ik de vorige keer van een halve er lekker op ging dacht ik nu dat ik nu ook wel lekker ging, niet dus. het enigste leuke waren de hallu's . voor de rest een kloten avond/pillen. Gr."
"Waarschijnlijk licht dit gewoon aan je lichaam, ik heb dezelfde ervaringen gehad, weet ook niet hoe het komt, de laatste keer dit ik pilletje had gedropt was 3 maand daarvoor. En toen had ik dezelfde waar ik wel hard op ging ( Groene mercedesjes )"
"Re: Welk zijn Legale RC die het proberen waard zijn qua effe Pentedrone, euforische effect van Mephedrone zonder het 'strak' of 'opgepept' voelen. Je voelt je chill en euforisch/empathisch tegelijk, een heerlijke joint vervanger ( voor een keertje ) , Nog weinig over bekent en weet ook nog niet als hij illegaal is, in the UK wel want pentedrone valt onder de cathionen en weet niet als NL ook zo'n auto-verban systeem heeft. iig het proberen waard."
"Re: Welk zijn Legale RC die het proberen waard zijn qua effe Wat ik heb gelezen is een normale dosis 100-200mg, licht aan je gewicht etc maar als je het in handen hebt zou ik tbh beginnen met 100mg. later kan je altijd meer nemen"
"hmm, overdrijven is ook een vak."
"hoi"