Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"begon met gewone trekjes nu dat ik sinds een paar jaar geleden heb leren rollen blow ik nu veel meer 5gram op 2 dagen ik ga nog naar school dus elke dag als ik thuis kom van mun school draai ik eentje"
"hoeveelheid: 1.5 a 2 gram dit zijn nu zo 6dikke jointje dagelijk reden: vroeger was ik altijd tegen roken , blowen en harddrugs sinds 6 jaar geleden heeft mijn zus een vriendje gehad en die blowde zag ik dit en hij liet mij blowen zodat ik niet zou gaan klikken bij mijn ouders dus heb ik ook andere vrienden tegen gekomen meer geblowd meer gerookt meer harddrugs gebruikt dus je kan eigenlijk zeggen dat het plots op mijn pad is terecht gekome ben ik verslaafd ? : aan het roken ja aan het blowen ja aan harddrugs niet echt alleen bij feestjes of op speciale feestdagen bv nieuwjaar ben ik er wel op gebrand om harddrugs te nemen zie je wiet als iets gevaarlijks in je leven ? : ben niet zo bang voor het fysieke maar denk wel dat ik door wiet veel zake ga mislope omdat als je tam bent je afspraken uiststeld en uisteld...."
"dag mijn verhaal gaat als volgt paar dagen geleden ging ik met de bus naar school krijgen we opeens drugscontrole stapt een hond naar me toe en begint te snuffelen. waarna de agente zei dat ik van de bus moest stappen en fouileerde ze mij en vonden niks want ik had niks bij dus na deze controle staken ze mij in het busje en reden we naar het buareau. Daar werd mij vriendelijk gevraagt om in een potje te plassen ik wist niet wat ik wel en niet mogt doen en welke rechten ik had want dit was de eerste keer dat ik in aanraking kom met de politie dus ik had in het potje geplast en was positief voor thc= wiet en coc= cocaine daarna moest ik verklaren waarom deze in mijn urine werden terug gevonden voor de THC had ik verklaard dat ik een regelmatige gebruiker ben van canabis en van die COC zei ik dat mijn laatste keer dat ik gebruikt had 6maanden geleden was en dat ik neusspray gebruikte met codeine er in voor mijn verkoudheid toen zeiden ze dat het wel kon kloppen en paar dagen daarna krijg ik een brief in de bus met een boete van 250euro terwijl dat ik niks bij had en meerderjarige ben dus ik snap het echt niet hoe ik een boete kan krijgen van 250euro terwijl ik niks bijhad ?????????? FACK DE MAATSCHAPPIJ!!!!!"
"ZERO- zei: pinnes zei: Gebruik is niet strafbaar, alleen bezit en handel. Zoek een goede advocaat! Klik om te vergroten... Volgens mij mag je één xtc-pil wel bij je hebben, maar van coke weet ik niet. Maar verder: inderdaad, vreemd die boete. Volgens mij kunnen ze dat idd niet maken. Staat er nog iets op dan? Klik om te vergroten... neen alleen dat ik voor een bepaalde datum moet betalen anders word er een gerechtelijk vervolging ingezet"
"ik weet nog mijn eerste joint die ik had gerold een paar jaar geleden ik was toch wel wat nerveus om één of andere reden nou ik lik hem toe en ik had er toch aardig wat ingedaan ik ga naar de badkamer want van mun ouwkes mag ik niet blowen binnen we hebben namelijk een brandallarm dus moet ik altijd in de badkamer blowen nou brand ik het resterend papier aan mijn filterweg tik hem nog wat aan steek hem in mijn mond steek ik hem aan bam alles dirrect aan één kant verbrand.tot op heden weet ik nog altijd niet wat er mis is gelopen nou gelukkig dat het maar éénmalig is gebeurt"
"vroeger had ik veel boefkicks elke keer als ik geblowd had nu heb ik gewoon dort ik kan een hanse dag blowen zonder honger te hebben maar die dorst man niet normaal"
"hallo ik ben nieuw op dit forum en ik zat met een vraag familie van mij is paar dagen geleden naar Amsterdam gegaan nou voordat die personen vertrokken was had ik gevraagt of dat ze wat super lemon haize kunden meenemen voor mij want ik had er al over gehoord en gelezen dus na 2dage kome ze terug heb ik mijn super lemon haize gekrege die ze hadden gekocht in the greenhouse. nu mijn vraag is kan je nog ergens anders super lemon haize kopen buiten Amsterdam bv. dicht tegen de grens want ik ben namelijk een Belg en vind het niet de moeite om altijd zo ver aftereizen. ben al naar highlife in Goes gegaan en naar de 3shops in Vlissingen."
"PepTalk zei: Vliss heeft maar 2 shops dacht ik Maar hoewel het aanbod altijd wisselt, denk ik dat je in Breda wel eens zou kunnen slagen. Anders Maastricht. Let wel dat je het in de shop oprookt, wiet meenemen over de grens word gezien als smokkel en is strafbaar.Even als disclaimer Klik om te vergroten... neen hoor , vlissingen = purple , aarden , homegrown thnx for the heads up over de grens"
"je gaat trotser zijn als je je eigen joint kan draaien"
"ik heb de laatste keer iets geleden da 1jointje gelijk is aan 7 cigaretten omdat je door de hoogeverbrandings stuikt dus door de teer op je wiet stel voor je hebt nooit gerookt nooit geblowd en je rookt een cigaret ga je toch ook draaien dat is ook zo bij een jointje het zijn onze longen die de THC opnemen door de longblaasjes"