"kspac321 zei:
Hallo! Ik wil graag nog een keer reageren op het bericht dat ik had geplaatst over mijn wiettrip. Ik vrees namelijk dat ik hier ernstige schade aan over heb gehouden. Het is nu zo'n 3 maanden geleden en sindsdien is alles anders. Mijn perceptie is vlak en onreëel en ik wordt af en toe uit het niks paranoïde en heb het gevoel alsof ik bedreigd word. Mijn dag- en nachtritme zijn volledig uit balans, snachts wordt ik onrustig en bang en doe ik het liefst dingen ter afleiding, overdag ben ik moe en afwezig. Ik ben nu 2 keer ernstig teruggevallen in het tripgevoel, ik praatte erover en dat ik me zo anders voelde de laatste tijd, waarna ik een raar gevoel in mijn lichaam kreeg en oncontroleerbaar begon te schudden en klappertanden. Laatst reed ik 's avonds over de snelweg en kreeg ik het gevoel alsof ik droomde, alsof ik droomde dat ik auto reed en de controle zomaar opeens kon verliezen en ik een dodelijk ongeluk zou kunnen krijgen, waarna ik weer 'wakker zou worden', alleen besefte ik me dat dit echt was. Ik raakte in paniek en mijn nek en bovenarmen verkrampten, net zoals ze tijdens die trip deden. Ik ben snel naar een parkeerplaats gereden om tot zinnen te komen. Daar staande besefte ik me dat dit niet goed was. Ik heb soms het gevoel dat ik een bestuurbaar poppetje in een computerspel ben en ik word hier verschikkelijk bang van. Ook had ik laatst een aparte lucide droom waarin ik ook het gevoel had dat alles wat ik deed werkelijk gebeurd was toen ik weer wakker werd, ik werd ook een aantaal keer 'vals wakker', ik droomde dus dat ik wakker werd en om dit te checken voelde ik nog dat mijn vriend naast me lag, ik heb hem 'geknepen' om het te geloven maar toen ik echt wakker werd besefte ik me dat hij er helemaal niet was. Dit droomgevoel, dat ik dingen doe maar misschien wel gewoon in bed lig of ergens anders, blijft me achtervolgen. Kortom; ik zit met mijn hoofd op een andere planeet en besef me dit maar al te goed. Ik ben 18 jaar en heb nog een heel leven voor me, terwijl ik soms zo bang ben dat ik denk (alleen op dat moment, werkelijk) dat het fijner zou zijn om helemaal niets meer te voelen. Begrijp dit niet verkeerd, ik ben superbewust van mezelf en mijn emoties, en alles in mijn leven is geweldig goed in orde en leuk, dus ik zou natuurlijk nooit rare dingen doen. Maar mijn vraag is nu weet iemand wat ik heb (nouja, een psychose overduidelijk), komt iemand één of meerdere van deze gevoelens bekend voor en kan iemand mij tips geven wat te doen? Ik zou zo naar een psychiater stappen, daar schaam ik me niet voor. Ik wil alleen leren mezelf gerust te kunnen stellen en alles onder controle te hebben. Alvast bedankt voor reacties!
Klik om te vergroten...
Heb compleet hetzelfde, heb het gevoel dat de wereld er anders uitziet dan vroeger ;O
En heb ook vaak lucide dromen, nu zeker dat ik even gestopt ben met blowen. Nu dat ik ook een wietpauze pak heb ik ook vaak het gevoel dat ik in een soort 'videospel' zit, ik neem alles waar maar op een onechte manier, had vandaag een spreekopdracht en had het gevoel dat ik er wel was maar de woorden die ik zei drongen niet door me door.
Ben ook constant moe en helemaal futloos, soms heb ik momenten dat ik me wat normaal voel maar dan het gevoel dat ik onrustig, ongeconcentreerd ben en dan voel ik me ook een beetje down :/
Wat ik persoonlijk merk is dat als je een paar dagen na elkaar goed slaapt en eet en eventueel extra vitaminen slikt dat die futloosheid weggaat maar dat gevoel van onrealisme blijft :/
Wat ik ook heb gedacht is dat alles er misschien anders uitziet omdat je je er constant op focust en erover nadenkt :/
Greets,
Herbalisme"
In: extreem geflipt op wiet - normaal?
1-1-2024