"Loop je aangeschoten naar je fiets, schreeuwt er een kerel naar je uit het raam, keihard: "Ey, verkoop je wiet??" Alle shops waren al uren dicht want het was 4 uur 's ochtends. Ik denk, nah doorlopen. Maar een vriend zegt: "Ja hij heeft een hele zak vol thuis liggen". Naja, die kerel stond al echt 4 dagen heel strak en was daarom uit zijn raam aan het schreeuwen, hij had nu wiet nodig voor zijn comedown. Ik wordt opgehaald door de vriendin van die dude, die ook mij helemaal vercrackt aan loopt te turen. Kom maar naar boven, chille party zegt ze. Nja, prima dacht ik, wilde opzich wel wat verkopen.
"Yo welkom, zeiden ze", ik stond binnen. 4 lijpe mensen. Ik ben echt verbaasd hoe chill ze het hadden, want ze waren echt verneukt. Het was al zeker meer dan een half jaar terug dat ik iets anders dan jointjes gebruikt had. Ze leggen een dikke lijn voor me neer. Ik neem wat van die shit, en het brand alsof ik een combinatie van sambal & spiritus in mijn neus pleur, het stonk naar dooie vis. 20 seconden later, was ik op hetzelfde nivo. Ik zei: "chill jah, mag ik de rest?" rest opgesnoven. En toen kwam het euvel, die aap van een vent die het pand bewoonde nam een bommetje van één gram, en zei dat hij snel wiet nodig had. Ik werd dus leip naar buiten geflikkerd met 2 party dudes die wiet moesten halen bij mij, ik helemaal happy en everybody-loving, ging akkoord.
Eind fietsen, met van twee echt complete lieve lieve mensen, ik ook helemaal happy. Een maal aangekomen zeg dat ze buiten moeten blijven staan. Loop naar mijn stash, denk van.. nee dit is niet genoeg. Pak een complete gedroogde TAK! en kom daar mee naar buiten, ik super happy - van "YO DIT IS EEN MOOI KADO". Ze pakken het echt aan alsof ze een porseleinen kunstwerkje aanpakken, helemaal flabbergasted. Ok, en toen ben ik gaan slapen. En godverdomme wat ik voelde ik mij de volgende dag verkloot, blijkbaar had ik een of andere Meow-variant gesnoven, en ik was een tak wiet lichter, WTF."
In: Je ergste drugsblunder
1-1-2024