Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mij leek het nooit een aantrekkelijk idee, maar waar het altijd op uitdraait bij mij op feesten is dat na 2 uur mijn vrienden mij en elkaar kwijt zijn en ik een shitload aan nieuwe geweldige mensen heb ontmoet met een beetje geluk kom ik mijn eigen vrienden af en toe dan ook nog eens tegen die avond:') Dus ik ben van plan dit ook eens te plannen! Vooral als je naar feesten gaat waar de mensen superaardig zijn (ahum mdma) lijkt me dit superleuk."
"transformated zei: Meestal als ik op e feestje eens alleen ben leer ik altijd nieuwe mensen kennen natuurlijk onder invloed van xtc (niet altijd). Zo was ik laasts tegen een kerel met een gebroken arm aan het praten en die zij gewoon heb wat xtc binnen en wiet gerookt heb dan ook nog zo'n kerel tegengekomen en die ze been was gebroken maar hij had ook xtc gebruikt. Vond het best wel grappig eigenlijk. Klik om te vergroten... Haha, je topic heeft me aan het denken gezet! Ga het binnenkort eens uitproberen op n junp up feest waar iedereen natuurlijk flink zal gebruiken, dit keer van plan zelf niet te gebruiken. Heeeel andere ervaring lijkt me dat maar zeker niet verkeerd"
"transformated zei: uncoolbeatle zei: transformated zei: Meestal als ik op e feestje eens alleen ben leer ik altijd nieuwe mensen kennen natuurlijk onder invloed van xtc (niet altijd). Zo was ik laasts tegen een kerel met een gebroken arm aan het praten en die zij gewoon heb wat xtc binnen en wiet gerookt heb dan ook nog zo'n kerel tegengekomen en die ze been was gebroken maar hij had ook xtc gebruikt. Vond het best wel grappig eigenlijk. Klik om te vergroten... Haha, je topic heeft me aan het denken gezet! Ga het binnenkort eens uitproberen op n junp up feest waar iedereen natuurlijk flink zal gebruiken, dit keer van plan zelf niet te gebruiken. Heeeel andere ervaring lijkt me dat maar zeker niet verkeerd Klik om te vergroten... Haha zolang de sfeer goed is is het altijd leuk. Moet ook nog eens naar dnb feestje het is al zeker 2 maanden dat ik niet meer ben uitgeweest. Klik om te vergroten... Mensen op dnb feestjes zijn als één blije, liefdevolle, vriendelijke commune, kun je nooit te vaak aan meededelen"
"Recent begonnen met edities, het feest spinning in Luik (hoofdstad van Wallonië, 20 min van Maastricht). Nog niet heel bekend, maar groeit verder en verder uit tot waar sommige gebruikers van dromen. Deze feesten worden altijd gehouden op zeer exclusieve plaatsten, grotten onder een oud kasteel, een kazerne, feestlocatie wat vroeger een fabriek was enz. (wel allemaal legaal) Ik ken dit feest via een groepje jongens die ik tegenkwam op de trein op de terugweg van Brussel om 7 uur smorgens, die dit organiseren (Black-out was daar die avond geweest). Dit is geen reclame stunt ofzo, maar ik wil dit delen met mensen zoals ik, die graag xtc gebruiken op jump up en drum and bass. Voor wie een indruk wilt hebben van deze geweldige feesten, hieronder de links van de aftermovies op yt (ja, bijna alle mensen zijn helemaal waus, maar zo hoort het op een goed avondje X, niet?) http://m.youtube.com/watch?v=OTvpDR4DWNQ http://m.youtube.com/results?q=spinning ... movie&sm=1"
"transformated zei: Ik ga zelf altijd naar jump up feesten maar luik is wat ver ik woon in west-vlaanderen. Is het in Les Caves De Cornillon? Klik om te vergroten... Hey, nee deze is in kazerne Fonck, de vorige 2 edities waren wel in les caves! Al eens geweest dan? Ik moet toegeven dat les Caves de Cornillon wel echt mijn all time favourite feestlocatie blijft"
"Als je als vrouw helemaal op safe wilt spelen: langs de zijkant van een maandverband een klein scheurtje snijden, spul daar indoen en maandverband indoen. Of zoals ik vaak doe, op het laatste moment in de rij je spul in je onderbroek dauwen."
"SmartieAndMe zei: op het laatste moment is niet slim... bij de wachtrijen staan vaak mensen (soms in burger) te controleren. Ze houden gewoon mensen in de gaten en zodra ze iemand zien die met zijn hand in zijn broek staat of verdacht doet, pikken ze diegene er tussenuit. Ken meerdere mensen die zo gepakt zijn... Klik om te vergroten... Nee heb je helemaal gelijk in! maar meestal is het dan van: "shit ze controleren hier! nu ben ik mijn spul ALWEER vergeten veilig weg te stoppen" Wel altijd geluk gehad, lijkt me inderdaad echt een te vroeg en vooral zeer kut einde van de avond"
"Hey guys, Sorry hier komt weer een hele grote nitwit vraag. Een vriendin van mij heeft dit zakje speed gekocht op een feest, en was op dat moment niet in staat om te vragen aan de franssprekende verkoopster hoeveel het was. Wij nemen aan dat dit een halve gram is, ze heeft er een tientje voor betaald. Zou een van jullie experts mij misschien kunnen vertellen hoeveel het is? Het is platgedrukt in het zakje. Ik neem aan dat dit geen overtreding van de forumregels is? Anders bij deze excuses"
"Mooi report! Klinkt als een erg leuke drug, zeker van plan ooit eens te proberen"
"Iemand ervaring hiermee? Lijkt me wel een interessante combi, zeker sinds ik op feesten veel candyflippers tegenkom. Aangezien ik dit liever eerst thuis wil doen, en met iets lichters, zou de combi pep+truffels iets zijn? Ik vind er niet veel over, ben benieuwd of iemand het hier al eens heeft gedaan."