Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb tot nu toe : 2CB 4FMP Xtc Speed/cocaine Ketamine Nicotine Hash/wiet Klein lijstje maar ik ben er tevreden mee"
"Psychedelibee zei: DhrBKJN zei: Ik heb tot nu toe : 2CB 4FMP Xtc Speed/cocaine Ketamine Nicotine Hash/wiet Klein lijstje maar ik ben er tevreden mee Klik om te vergroten... Niks mis met een klein lijstje hoor! Maar wat me opvalt is dat alcohol ontbreekt en speed en coke zijn niet echt hetzelfde natuurlijk. Klik om te vergroten... Hee, sorry ja Alchole hoort er ook nog bij... En speed en coke heb ik allebei gedaan haha ;p miss een beetje onduidelijk neergezet sorry! Ik wou ook helemaal niet overkomen eigenlijk of ik ontevreden ben met dit lijstje, het is zoals het is en ben er happy mee heb ook echt gelukkig geen drang dat ik alles zo snel mogenlijk gedaan moet hebben, alles op zijn tijd haha"
"Hallo allemaal ! Heb even gezocht of deze al bestond maar kon hem niet vinden vandaar dat ik hem aanmaak, geen idee of het eigenlijk mag... Maar mijn vraag aan jou is dus : Wat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer en als je zin hebt waar heb je het voor het laatst gebruikt? Ben wel nieuwsgierig naar de antwoorden ~BKJN"
"Ik zal vast beginnen Ik heb het laatst wat gebruikt gister, het was speed, en heb het thuis gebruikt ~BKJN"
"Skirre zei: Afgelopen zaterdag 1.5 xtc pil. Iets meer dan ik me had voorgenomen maarja Klik om te vergroten... Valt nog wel mee 1.5 pilletje toch? Ik neem er meestal 3 mee naar een feest ~BKJN"
"Skirre zei: DhrBKJN zei: Skirre zei: Afgelopen zaterdag 1.5 xtc pil. Iets meer dan ik me had voorgenomen maarja Klik om te vergroten... Valt nog wel mee 1.5 pilletje toch? Ik neem er meestal 3 mee naar een feest ~BKJN Klik om te vergroten... Had voorgenomen om .75 te pakken haha. Vorige 3x nog nooit meer dan 1 gehad dus dit was wel een nieuwe ervaring. Tegen het einde aan begon ik aardig te hallucineren maar dat hoeft voor mij de volgende keer niet meer. Klik om te vergroten... Ohh nee dan heb je best wel wat extra's genomen jaa... volgende keer weer wat minder gewoon toch? persoonlijk heb ik ook echt helemaal niks met dat hallucineren ik raak er alleen maar van in de war hahah ~BKJN ~"
"Ik krijg meestal van pep pas na 8 uurtjes grote pupillen, hoe meer ik neem hoe groter ze worden weet niet of dat alleen bij mij is hoor of ook bij andere, maar inprenciepe kan je het niet aan me zien dat ik pep gebruikt heb, je gaat het pas aan mij kunnen zien als me pupillen zo groot als de neten worden hahah ~BKJN"
"Euphorogenesis zei: Grote puppilen los je op door loperamide oogdruppels in te brengen, dat is een niet centraal werkend opiaat. Je zult er niet zo snel high van worden maar het doet wel je pupillen slinken. Ik weet alleen niet of dat die oogdruppels nou ook al in NL verkrijgbaar waren. Ik dacht dat ze in Amerika een tijdje geleden op de markt zijn gegaan. Geen loperamide oogdruppels? Neem dan een lage dosering codeine. 100mg ofzo zal ook helpen met je ogen. Klik om te vergroten... Hee,ik heb het even gegoogeld de loperamide maar ik kom op een diarree remmer uit en alleen maar dat of iets voor honden, weet niet of het aan mij ligt hahah maar kon er verder niet echt wat over vinden.. ;P groetjessss"
"Knettertje waus thuis komen, en nog ongezien naar boven zien te komen en snel in me bed gaan liggen, totdat mijn moeder riep dat ik naar beneden moest komen, jaa okee.... daar gingen we dan ik ging op de bank zitten en ze kwam naast me zitten en begon uitgebreid vragen te stellen hoe mijn feestje was, ik haar natuurlijk niet aankijken maar op een gegeven moment moest ik haar wel aankijken en ik had natuurlijk doppen zo groot als mars en dat was de dag dat mijn moeder wist dat ik XTC gebruik., op dat moment zag ze ook haar kans om mij aardig te fucken, ik moest een 2 uur lang durende film kijken met me broertje, met chips en alles erbij. De volgende ochtend stond er een enorm ontbijt klaar ( SINDS WANNEER IS DIT ?? ) en ja hoor, kijk is schat lekker ontbijt he tast toe.... voor de rest nooit meer met haar erover gesproken, maar ze had me wel goed beet... ~BKJN"
"Tekzor668 zei: DhrBKJN zei: Knettertje waus thuis komen, en nog ongezien naar boven zien te komen en snel in me bed gaan liggen, totdat mijn moeder riep dat ik naar beneden moest komen, jaa okee.... daar gingen we dan ik ging op de bank zitten en ze kwam naast me zitten en begon uitgebreid vragen te stellen hoe mijn feestje was, ik haar natuurlijk niet aankijken maar op een gegeven moment moest ik haar wel aankijken en ik had natuurlijk doppen zo groot als mars en dat was de dag dat mijn moeder wist dat ik XTC gebruik., op dat moment zag ze ook haar kans om mij aardig te fucken, ik moest een 2 uur lang durende film kijken met me broertje, met chips en alles erbij. De volgende ochtend stond er een enorm ontbijt klaar ( SINDS WANNEER IS DIT ?? ) en ja hoor, kijk is schat lekker ontbijt he tast toe.... voor de rest nooit meer met haar erover gesproken, maar ze had me wel goed beet... ~BKJN Klik om te vergroten... Leuk toch, als ik waus ben zou ik toch wel gaan spacen op welke film ook en een stevig ontbijt zie ik wel altijd zitten Klik om te vergroten... Hahhaa, jaa dat is waar maar ik kreeg alleen echt 0,0 weg hahha, en baalde er meer van dat me moeder op dat moment gewoon wist dat ik knettertje waus was hahha, maar als ik er nu op terug kijk kan ik er wel echt om lachen ~BKJN"